Hi Prepaid omzetten naar abonnement + nummer behoud discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand waar ik online mijn Hi Prepaid kaart kan laten omzetten naar een Hi abonnement + Hi Eindeloos Online of een naar een Vodafone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi Prepaid omzetten naar abonnement + nummer behoud
Weet iemand waar ik online mijn Hi Prepaid kaart kan laten omzetten naar een Hi abonnement + Hi Eindeloos Online of een naar een Vodafone abonnement + internet.
En dan wil ik dus wel nummer behoud van mijn bestaande Prepaid kaart. Ik zie wel op sites staan hoe het moet zonder dat ik mijn bestaande nummer hou maar nummer behoud is noodzakelijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Meld je aan bij de provider , en bij het formulier staat er ( waarschijnlijk ) of jij je oude nummer wilt behouden , geef je oude nummer en het is geregeld.
|
|
|||
|
|||
Ik ben toevallig vandaag naar een telecom winkel gegaan en heb het aangevraagd een KPN Hi met Eindeloos Online en Nummer behoud.
Het is nog niet ingegaan hoop snel bericht te horen. |
|
||||
|
||||
Je kunt gewoon naar de winkel stappen. Zo'n overstap duurt maximaal 10 dagen, door het porteren van nummer..Meestal duurt het zo'n 3-5 dagen..(kan ook sneller)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone prepaid / abonnement | justefeyenoord | Vodafone | 1 | 02-02-11 15:00 |
nummer behoud bij opzeggen iphone abbo | banaantje12 | Odido (T-Mobile) | 3 | 16-06-09 22:52 |
Abonnement omzetten | Djorkyh | Odido (T-Mobile) | 11 | 11-09-08 15:39 |
Abonnement of prepaid? | Tjedemich | Overige providers Nederland | 11 | 06-12-07 21:47 |
|
|