iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   IPCC file voor Ben gebruikers (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/44777-ipcc-file-voor-ben-gebruikers.html)

marc1992 26-10-09 10:56

ja maar als ik dat programma in winzip open, krijg ik weinig te zien, geen 1 mapje wordt herkent door mijn pc

PaneVino 26-10-09 10:59

Tja, dat zou ik ook niet weten, aangezien ik geen Windows heb ...

deuxani 18-12-09 11:34

Is er al iemand die MMS van BEN aan de praat heeft gekregen op zn iPhone? Ik heb echt veel instellingen geprobeerd, maar niets blijkt te werken.

PaneVino 18-12-09 13:39

Ik kan alleen maar zeggen dat het mij ook nog niet gelukt is :(

Als ik de settings, zoals die op de Ben-site staan, invoer op de iPhone, werkt het helaas niet.

deuxani 19-12-09 18:09

Ik snap er ook helemaal niets van. Als die instellingen het op alle telefoons wel doen, waarom dan niet op de iPhone? Zou T-Mobile hier misschien dwarszitten.....

pmilten 03-02-10 09:54

Itunes met Carrier testing
 
Hoi,

Lukt het jou nog steeds om de carrier testing in windows aan te zetten voor iTunes? Als ik de commandoregel gebruik zoals bovenaan, werkt dat niet. Misschien is dat beveiligd in een nieuwere versie van iTunes. Enig idee?

Groet, Pascal

wendyvdbunt 08-03-10 11:22

Ik snap er niks van? Kan iemand me helpen.

Ik heb m'n iPhone geopend in iTunes. Wat moet ik met dat bestandje doen?
Hem op m'n bureaublad opslaan? Of waar?

Help please, heb het internet nodig op m'n telefoon voor m'n werk.

Fleetwood 01-04-10 23:27

Ik heb toch nog even een vraagje.
ik heb deze file met winscp in de iphone gezet en zie alle veranderingen,
maar toch blijft hij roepen dat er geen internet verbinding is.

heel vreemd helaas, iemand nog opties?

Porrit 23-06-10 10:26

BEN.IPCC iOS 4
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PaneVino (Bericht 358548)
Hallo Allemaal,

Ik heb een IPCC file gemaakt die specifiek is voor het Ben-netwerk.

De IPCC is inclusief Voicemail-nummer, Klanterservice-nummer, simpel logo, Internet APN en MMS APN. Ook zijn deze settings gewoon te editten op de iPhone zelf (na het laden van de IPCC)


Zonder deze kun je wel bellen, maar zie je bovenin "T-Mobile" staan. Verder moet je voor Internet de APN aanpassen (wat redelijk eenvoudig is), maar dat kan niet op de iPhone zelf.

De IPCC laat zich installeren via iTunes. Hij hangt aan dit bericht... Alleen effe hernoemen naar .ipcc ipv .zip (NIET uitpakken dus!)
ALT inhouden en klikken op 'Zoek naar update'. Dan de IPCC selecteren et voila.

De IPCC maakt het gewoon mooi compleet.

Iemand deze al aan de praat gekregen in iOS 4? Mijn instellingen werken (gelukkig!) nog maar ik irriteer met aan het T-Mobile NL in de hoek. En ik heb geen Tethering optie meer....

memento__mori 23-06-10 12:38

Ik heb de indruk dat iTunes geen ipcc files meer wil installeren die niet digitaal ondertekend zijn door Apple. Ik kan hem selecteren en hij begint met installeren, maar dan stopt ie telkens.

Porrit 01-07-10 13:05

is er al iemand achter hoe je een custom ipcc gebruikt in iOS 4?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.