Voicemail bericht bij niet ingesproken voicemail discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone krijgt wel een smsje als er een voicemail is ingesproken, maar niet als deze niet is ingesproken. Voorheen was dit wel het geval ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voicemail bericht bij niet ingesproken voicemail
Mijn iPhone krijgt wel een smsje als er een voicemail is ingesproken, maar niet als deze niet is ingesproken. Voorheen was dit wel het geval bij een SE telefoon.
Ik gebruik vodafone en heb de juiste instellingen op mijn voicemail ingesteld, what to do? Weet iemand overigens ook het nummer van de vodafone voicemail centrale dan kan ik zorgen dat de telefoon mensen niet zo snel naar de voicemail stuurt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend | Michael | iPhone algemeen | 28 | 02-03-11 23:17 |
Gemiste oproepen en voicemail niet bij recent | ArthurB | iPhone algemeen | 1 | 14-02-11 12:23 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail werkt niet bij t-mobile | josh_b | Odido (T-Mobile) | 50 | 24-08-09 21:48 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
|
|