Minuten afronding stemtegen! discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuw aanbod gekregen van KPN: 'Wij bieden aan om uw abonnement om te zetten in een zojuist geintroduceerd nieuw abonnement Bedrijfsflexibel 2010. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een nieuw aanbod gekregen van KPN:
'Wij bieden aan om uw abonnement om te zetten in een zojuist geintroduceerd nieuw abonnement Bedrijfsflexibel 2010. Bij dit abonnement wordt per seconde afgerekend en geldt per gesprek een starttarief van € 0,10. De maandelijkse kosten voor dit abonnement bedragen EUR 12,50.' Klinkt redelijk, lijkt mij.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb een nieuw abonnement aangeboden gekregen van Hi, wat mij eigenlijk best goed is bevallen.
Betaalde voorheen € 35,- en had een korting waardoor ik € 32,50 per maand betaalde. Van Hi kreeg ik de aanbieding: € 6,50 korting op de maandelijkse abonnementskosten, zo lang het abonnement loopt. (En deze loopt t/m november 2012!) Plus dat ik na de 1e minuut, gewoon weer per seconde betaal, ipv een afronding naar de minuten. Prima geregeld, al zeg ik het zelf
|
|||
|
|||
Ik kreeg ook een goede aanbieding. Lager maandbedrag. Lagere tarieven en betalen per sec ipv per minuut.
|
|
|||
|
|||
Waar kun je ergens zien of je per minuut of per seconde betaald?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En de internet snelheid, is dat wat?
|
|||
|
|||
Dankje, ik weet genoeg
|
|
|||
|
|||
Zow.... ook maar even voor 2 personen ingevuld, dit kun je niet genoeg doorsturen lijkt mij.
|
Labels |
afronden, belminuten, kassa, minuut, neelie kroes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? | Muxje | iTunes | 0 | 16-07-10 00:49 |
Afronding bellen naar 1 minuut | Niek_ | Odido (T-Mobile) | 4 | 20-10-09 20:07 |
agenda per 15 minuten | Ruudje | iPhone Apps | 0 | 14-11-08 14:11 |
Belstatus minuten en seconden | iDoc | Odido (T-Mobile) | 1 | 05-11-08 19:38 |
minuten check | saif.majid | Archief | 1 | 20-09-08 03:40 |
|
|