Citaat:
|
Citaat:
Iemand die het wel heeft getest en kan bevestigen dat het bij een update van 9.0 naar 9.2 nu wel goed werkt? |
Citaat:
|
Ik heb zojuist, na uitvoerig contact met een "iPhone deskundige" van de KPN helpdesk, die me vertelde zonder problemen te kunnen updaten naar 9.2 de gok genomen. Mobiel internet werkt wéér niet :-s. Twitter, email (exchange) wel maar de rest dus niet. Vanavond maar weer een restore doen dus. BTW: Volgens KPN ligt de fout bij Apple, niet bij hen natuurlijk....
|
Citaat:
|
Bij ons zijn de zakelijke instellingen (office.vodafone) door de update toen gewijzigd in de particuliere instellingen (live.vodafone);
Hierdoor tijdelijk (totdat de rekening kwam en de reden ondekt was) hogere kosten in rekening gebracht (door 'buiten-bundel-bedragen) en discussie loopt of en hoeveel terugbetaald wordt. Iemand ervaringen hiermee, en wellicht een bevestiging van vodafone ontvangen dat er terugbetaling plaatsvindt en hoeveel? Zou mooi als precedent kunnen werken voor ons. Verneem het graag. PS: Ondertussen kan het niet meer voorkomen, gezien vodafone gelukkig nu de mogelijkheid biedt om met de particuliere APN internettoegang te blokkeren bij zakelijke abonnementen. |
@PeerSientjeIk heb in November 2010 exact hetzelfde gehad (iPhone 3GS Factory Unlocked, Voda zakelijk abbo). Ik weet het nog goed, heb daar ca. 1 uur met de helpdesk gesproken VOORDAT ik naar Japan afreisde. Mijn probleem was toen Itunes dat na handmatig terugzetten van de APN naar office.vodafone.nl steeds 'live.vodafone.com' pushte. 'Carrier updates' vanuit iTunes uitzetten zorgde ervoor dat na een reboot van de iPhone de APN gewist werd en steeds handmatig teruggezet moest worden.
De (overigens zeer kundige) medewerker van de helpdesk onderkende het probleem, overlegde met zijn supervisor, belde na 30 minuten terug dat ze op mijn account de 'live.vodafone'com' zouden blokkeren en gaven me telefonisch de garantie dat 'mocht het toch foutgaan en ik naheffing zou krijgen er bij mijn account een aantekening zou worden gemaakt dat gegarandeerd alle mogelijke verschillen met 'de eerstvolgende factuur' verrekend zouden worden. Er is toen ook een notitie van gemaakt omdat ik opmerkte dat IEDERE zakelijk Voda abbonnee dit probleem zou gaan krijgen. Ik heb helaas niets op papier. @Peersientje, stuur gerust DM, Je mag me bellen hierover. No problem |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38. |