//

Bel + sms + web icm iPhone

Bel + sms + web icm iPhone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel heb ik een Blacberry met BIS (blackberry internet service). Nu wil ik overstappen op een iPhone. De iPhone zal ik tweedehands kopen. De toevoeging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-10, 14:30
CrimpyRex CrimpyRex is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 45
Standaard Bel + sms + web icm iPhone

Momenteel heb ik een Blacberry met BIS (blackberry internet service).
Nu wil ik overstappen op een iPhone. De iPhone zal ik tweedehands kopen. De toevoeging van blackberry internet service zal dan van mijn abbo afgehaald worden, zodat ik alleen een Bel + SMS + Web abbo heb. Kan ik met dit abbo gebruik maken van alle functies van de iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-10, 15:00
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

ja. *maakt bericht langer
  #3  
Oud 10-12-10, 19:26
CrimpyRex CrimpyRex is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 45
Standaard

Via de klantenservice vertelde ze me wel dat dan de maximum snelheid 3,6 mpbs is, terwijl de snelheid met een speciaal iPhone abbo 7,2 mbps is. Zal dit in de praktijk waarneembaar zijn?
  #4  
Oud 11-12-10, 01:53
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard

Visual Voicemail zit dat er eigenlijk bij Vodafone, dat zou wellicht alleen bij het speciale abonnement zitten. Uiteindelijk merk je het denk ik niet echt tenzij filmpjes download ofzo.
  #5  
Oud 11-12-10, 15:06
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

zoveel zal je er niet van merken, opgegeven snelheid haal je toch nooit.
visual voicemail was ik vergeten, dat is alleen bij tmobile maar gebruik ik niet. dat zal niet lukken met vodafone
  #6  
Oud 14-12-10, 01:53
CrimpyRex CrimpyRex is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 45
Standaard

Is het dan nog nodig om iets in de instellingen te veranderen? Of is het puur een kwestie van sim-kaart erin en gaan met die banaan?
  #7  
Oud 19-12-10, 11:51
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

simkaart er in en dan kan je bellen en sms en voor internet moest mijn iphone eerst aan itunes en die zette de instellingen voor internet goed en de ping etjes kwamen als een gek binnen! ik ben erug blij me vodafone power to you!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone Bel+SMS+Web 560 of 620 Sim Only incl. onbeperkt internet Bimmer Vodafone 4 10-12-10 15:09
Live TV op iphone icm web 'n walk plus? borgqueenx Odido (T-Mobile) 21 06-07-10 01:08
Iphone 2G (eerste generatie) + Vodafone Bel+SMS+web Rutgerlwd Koopinformatie Nederland 1 11-03-10 10:32
iPhone met i-abonnement óf bel+sms+web IphoneWhite Koopinformatie Nederland 1 17-02-10 12:28
Vodafone Bel+SMS+Web samen met iPhone krijg064 Vodafone 1 01-02-10 23:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.