iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Overige providers Nederland (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/)
-   -   Wireless Circle (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f19/overige-providers-nederland/83576-wireless-circle.html)

vuurvreter 03-01-12 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 754449)
Aaah vuurvreter: je bent dus overgestapt?

Mag ik vragen welke provider het is geworden? Ik zit zelf aan Simyo te denken. Handigste van Simyo is maandelijks kunnen opzeggen.

Ik verwacht binnen nu en zes maanden dat de markt weer gaat roeren en we weer geleidelijk hogere datalimieten gaan krijgen.

Prijs technisch gezien (November) en netwerk technisch heb ik de overstap gemaakt naar Telfort voor 1 jaar.

vuurvreter 19-01-12 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 754449)
Aaah vuurvreter: je bent dus overgestapt?

Mag ik vragen welke provider het is geworden? Ik zit zelf aan Simyo te denken. Handigste van Simyo is maandelijks kunnen opzeggen.

Ik verwacht binnen nu en zes maanden dat de markt weer gaat roeren en we weer geleidelijk hogere datalimieten gaan krijgen.

Let op met overstappen met nummer behoud!!
Wireless Circle geeft deze gegevens niet door, zoals ik mocht ervaren.
Maandag 16 januari zou mijn nummer worden overgezet, maar blijkens een telefonisch onderhoud met de helpdesk van Telfort, blijken ze dit niet te hebben gedaan. Gelukkig dat de medewerker van Telfort dit alsnog snel kon regelen.

NU even heel scherp in de gaten houden of het dubbele starttarrief wel op tijd terug betalen, maar daar zal ik zelf ook wel weer achteraan moeten.

Wireless Circle als jullie meelezen?
Jullie leveren prutswerk!!!!!!

Suriboy777 19-01-12 22:16

Vorige week bij Wireless Circle (WC) schriftelijk opgezegd met nummerbehoud en meteen bij Simyo de aanvraag ingediend.

WC heeft keurig bevestigd met nummerbehoud. Simyo heeft de nummerportering reeds aangevraagd. Daar nemen ze 5 werkdagen voor. Dus ik wacht af.

Daarnaast heb ik Simyo duidelijk gemaakt dat WC overstappen met nummerbehoud bewust/onbewust saboteert. Heb verzocht hier kritisch te zijn.


Bijzonder jammer, Mobiel bellen is al dik 15 jaar een begrip en dat we nu nog steeds problemen kunnen ondervinden bij een nummerportering. Te triest voor woorden.

Ik ben benieuwd naar de uitkomst.


Terzijde:
- WC is goedkoop gedurende de abonnementsperiode. Daarna zijn ze peperduur en is een 'dure' vodafone zelfs goedkoper.
- WC comuniceert heel slecht vwb het aflopen van mijn abonnement. Ik krijg een brief thuis gestuurd, een standaard email en een email van de klantenservice met drie totaal verschillende inhouden.
- Laatste tijd is het wat minder geworden: mijn eigen pagina op hun site is niet meer toegankelijk en reageren op mijn vragen durt langer dan 2 weken.

vuurvreter 19-01-12 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 761691)
Vorige week bij Wireless Circle (WC) schriftelijk opgezegd met nummerbehoud en meteen bij Simyo de aanvraag ingediend.

WC heeft keurig bevestigd met nummerbehoud. Simyo heeft de nummerportering reeds aangevraagd. Daar nemen ze 5 werkdagen voor. Dus ik wacht af.

Daarnaast heb ik Simyo duidelijk gemaakt dat WC overstappen met nummerbehoud bewust/onbewust saboteert. Heb verzocht hier kritisch te zijn.


Bijzonder jammer, Mobiel bellen is al dik 15 jaar een begrip en dat we nu nog steeds problemen kunnen ondervinden bij een nummerportering. Te triest voor woorden.

Ik ben benieuwd naar de uitkomst.


Terzijde:
- WC is goedkoop gedurende de abonnementsperiode. Daarna zijn ze peperduur en is een 'dure' vodafone zelfs goedkoper.
- WC comuniceert heel slecht vwb et aflopen van mijn abonnement. Ik krijg een brief thuis gestuurd, een standaard email en een email van de klantenservice met drie totaal verschillende inhouden.
- Laatste tijd is het wat minder geworden: mijn eigen pagina op hun site is niet meer toegankelijk en reageren op mijn vragen durt langer dan 2 weken.

Ik kan via een oude klacht wel inloggen ;) op de andere manier was het ook voor mij onmogelijk.

Misschien is dit ook nog wat om te doen, ik heb het al gedaan
Consumentenbond in actie tegen afronden belminuten - Consument - AD

Suriboy777 23-01-12 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 761698)
Ik kan via een oude klacht wel inloggen ;) op de andere manier was het ook voor mij onmogelijk.

Misschien is dit ook nog wat om te doen, ik heb het al gedaan
Consumentenbond in actie tegen afronden belminuten - Consument - AD

@vuurvreter: had jij ook hetzelfde probleem?

Ik heb op 12-1 opgezegd met nummerbehoud en mijn contract liep tot 25-02-12. WC bevestigd dat op 12-2-12 mijn contract is afgelopen en zie zojuist tot mijn verbazing dat de portering pas 17-04-12 mogelijk is.

Het lijkt erop dat WC een zeer smerige spelletje aan het spelen is. Onvoorstelbaar woest ben ik. Er stond nergens op hun site dat je 3 maanden opzegtermijn hebt, maar gewoon 1 maand.

Het extra wrange in deze is dat ik na 12-02 geen abonnement heb en tot en met 17-04 tegen prepaidtarieven gebruik mag maken van het netwerk. Je zou juist denken dat je tot 17-4 bij wijze van tegen de oude contractsvoorwaarden mocht bellen/smsen/internetten. Zoals het er nu naar uitziet word ik dus dubbelgenaaid. Ik hoop dat WC een foutje heeft gemaakt.

Heb intussen een mail verstuurd naar de Helpdesk en de Manager om dit recht te trekken.

Ik zal een update plaatsen als er duidelijkheid is gekomen in deze.

appleerik 24-01-12 17:26

Heb 8 januari een abonnement bij ze aangevraagd. Tot op heden niks binnen gehad, en heb al 2x gebeld. De eerste keer had ik een mail gestuurd, maar nooit reactie op gehad. Daarom had ik maar gebeld en tot mijn verbazing zei zo'n medewerker: ja ik heb je mailtje gister al gelezen. Maar helemaal geen reactie sturen is tegenwoordig normaal? Wat een waardeloos bedrijf is dit.

Wireless circle, ik zou maar snel wat veranderen aan de service en snelheid, want eerst wel vrolijk aansluitkosten afschrijven maar daarna de simkaart niet opsturen, is natuurlijk niet normaal. 2-3 werkdagen staat op jullie site? Maak er maar 2-3 weken van. Misschien wel 2-3 maanden.

Ik ga jullie absoluut afraden aan personen in mijn directe omgeving.

P.s. heb inmiddels ook al een klacht ingediend bij klacht.nl

vuurvreter 24-01-12 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 764322)
@vuurvreter: had jij ook hetzelfde probleem?

Ik heb op 12-1 opgezegd met nummerbehoud en mijn contract liep tot 25-02-12. WC bevestigd dat op 12-2-12 mijn contract is afgelopen en zie zojuist tot mijn verbazing dat de portering pas 17-04-12 mogelijk is.

Het lijkt erop dat WC een zeer smerige spelletje aan het spelen is. Onvoorstelbaar woest ben ik. Er stond nergens op hun site dat je 3 maanden opzegtermijn hebt, maar gewoon 1 maand.

Het extra wrange in deze is dat ik na 12-02 geen abonnement heb en tot en met 17-04 tegen prepaidtarieven gebruik mag maken van het netwerk. Je zou juist denken dat je tot 17-4 bij wijze van tegen de oude contractsvoorwaarden mocht bellen/smsen/internetten. Zoals het er nu naar uitziet word ik dus dubbelgenaaid. Ik hoop dat WC een foutje heeft gemaakt.

Heb intussen een mail verstuurd naar de Helpdesk en de Manager om dit recht te trekken.

Ik zal een update plaatsen als er duidelijkheid is gekomen in deze.

Ik wist van het 3 maanden opzeg termijn, dit is overigens gebruikelijk, tenzij anders aangegeven.

Was ik een jaar geleden nog positief over WC, is dat nu veranderd en zal hun zeker bij niemand meer aanraden.

Suriboy777 25-01-12 14:39

Dat WirelessCircle haar zaakjes niet in orde heeft wordt nu heel pijnlijk duidelijk.

WirelessCircle heeft nagelaten om aan Telfort door te geven dat ik geporteerd mag worden per 13-02. Het gevolg hiervan is dat Simyo bij Telfort het verzoek indient om geporteerd te worden. Telfort geeft doodleuk aan Simyo dat ik pas 17-4 geporteerd mag worden.

Na gebel met de Helpdesk van WirelessCircle en die van Simyo, blijkt de schuld 100% bij WirelessCircle te liggen. Daarnaast mag ik het met Simyo uitzoeken om het correct te laten verlopen. Over service gesproken anno 2012.

Wordt vervolgd!

Onyx 21-09-12 21:51

Ook ik loop over enkele maanden uit mijn abbo en zocht dus dit topic weer eens op, maar ik werd niet blij van wat ik las.. :(
Laatste berichtje is alweer van 25 januari dus zijn er nog updates?
Of iemand nog tips voor (betaalbare) alternatieven?

vuurvreter 21-09-12 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onyx (Bericht 822847)
Ook ik loop over enkele maanden uit mijn abbo en zocht dus dit topic weer eens op, maar ik werd niet blij van wat ik las.. :(
Laatste berichtje is alweer van 25 januari dus zijn er nog updates?
Of iemand nog tips voor (betaalbare) alternatieven?

Telfort sim only


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:55.