Ok, net de T-mobile klantenservice gesproken. Levertijd volgens die sheet klopt (volgens de vrouw die ik sprak). Ik heb wel 230 euro bijbetaald en die krijg ik zeer waarschijnlijk pas terug op het moment dat ik de levering aan de deur weiger. Heb hierna gelijk the Phone House gebeld en die hebben mij op de lijst gezet, waar ik nu nummer 6! ben. Ze krijgen waarschijnlijk vrijdag niet genoeg binnen, maar ik kan heb dan zeker dinsdag ophalen. En die man adviseerde me prima over de verschillende netwerken. Klantenservice bij T-mobile is wel erg traag, ze mogen niks en ze weten niks. Beetje jammer!
|
Betreft: uw T-Mobile bestelling.
U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober. Het kan zijn dat door de drukte u de sms of e-mail later ontvangt.. Met vriendelijke groet, AMP Logistics Hahahaha. |
Heb geen 1 mail gehad haha. Wel status 2. Misschien in mijn spambox.
1 sms gehad. Dat zou moeten kloppen met dit verhaal. Dat ik morgenavond mijn 2e sms krijg. |
Hier de 19e besteld en vandaag (nog) geen sms gehad, zou dus moeten betekenen dat ik morgen een sms en/of email krijg voor de afleverafspraak. Zou leuk zijn!
Zie ineens de reacties over de SMS-jes binnenstromen hier, ik hou m'n mobiel maar bij de hand, kijken of ik ook iets ontvang. |
Citaat:
Ik heb nog steeds niets. Nog 2 uur en daarna cancel ik mijn order bij T-mobile als ik niks gehoord heb... Zoals het nu lijkt, krijgt IEDEREEN die een bestelling heeft geplaatst vandaag wel bericht... Zou wel zo netjes zijn |
Succes, mijne kunnen ze niet cancellen!
|
Apathische bedoeling hier. Iedereen houdt hun telefoon hoog in de lucht, hopend op beter bereik op dat ene smsje ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Kunnen de mensen die WEL vrijdag een telefoon krijgen (bevestigd per mail/sms) even aangeven welk type ze besteld hebben?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 15:22 ---------- Citaat:
|
Ik heb afgelopen donderdag 20 oktober de iPhone 4S 32GB Zwart besteld. Heb momenteel nog geen tweede sms gehad en helemaal geen mails gehad. De eerste sms (gefeliciteerd blablabla...)kreeg ik op dezelfde dag van bestelling in de avond. Vandaag heb ik mijn contract per post toegestuurd gekregen. Nu nog wachten op de tweede sms (vandaag of morgen). So far so good...
Voor degenen die klagen dat ze niet in de early-bird mailing zaten en het belachelijk vinden dat zij als 'vaste klant' deze mail niet hebben gehad: Heeft het ook niet te maken met het aflopen van het huidige contract? Mijn huidige contract is sinds eind september afgelopen, maar heb deze een maandje door laten lopen in afwachting van de nieuwe iPhone. Ik kan dus meteen verlengen met de iPhone 4S. Heeft het hier niet mee te maken waarom ik bijvoorbeeld deze mail wel heb gehad en anderen niet? Edit: Sta momenteel ook nog op status 2. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk personlijk dat T-Mobile de beslissing heeft gemaakt om mensen die en bepaalde klantstatus hebben eerder te laten bestellen. En die status bereik je volgens mij alleen maar als je elke maand en hoge rekening hebt. Dan maakt het niet uit dat je al 5 jaar klant met en kleine abbonement bent - maar als iemand 2 jaar klant is en elke maand 500 euro verbruikt dan zal die toch eerder en hoger status krijgen.
Ik wil niet zeggen dat het goed of slecht is - maar ik zie geen andere verklaring. |
Citaat:
|
Ik krijg btw net de mail binnen van T-mobile dat ik morgen een mail/sms krijg waarmee ik de bezorging door AMP kan plannen.
|
Citaat:
|
iPhone 4S 64gb zwart besteld op 21 oktober rond 09:10.
Heb vandaag een smsje gekregen dat de levertijd 3 tot 3 weken is. |
Sms van T-Mobile:
De verwachte levertijd van uw iPhone 4S 16gb wit bedraagt op dit moment 2 tot 3 weken. Ik had hem vrijdagochtend, rond 9:00 besteld. Even wachten dus. En denk ook niet het eerder kunnen bestellen lag aan de of je contract al verlopen was of niet. Mijn contract was afgelopen op 3 juni van dit jaar. Hoe dan ook, valt denk ik niet veel aan te doen dan wachten. Alleen vind ik het heel spijtig dat T-mobile niet van zijn fouten uit het verleden geleerd heeft. |
Citaat:
Besteld op 20 okt rond 14.30 uur iPhone 4S 32GB Zwart. |
Citaat:
|
So far so good voor mij. Geen mail en geen SMS gehad nog.
Er zijn nu dus ook mensen die een mail ontvangen dat ze morgen nog een mail krijgen met afspraakmogelijkheid... |
het is dus:
mail = good sms = fcked ? ik heb zojuist mijn telefoon uitgezet :D |
Citaat:
En wat dan voor mensen die NIKS ontvangen? Bestelling via achterdeur geannuleerd? :P |
Net klantenservice van T-Mobile aan de lijn gehad, de medewerker zei (ondanks dat ik hem besteld heb op 19 oktober) dat de levertijd vanaf 28 oktober 2 weken zou zijn. Dit valt me zwaar tegen gezien ik nog geen bericht heb gehad over een eventuele levering die andere mensen in dit topic al wel hebben gehad.
Nog andere mensen in contact geweest met de Klantenservice? |
Citaat:
|
@apollon22 - die mededeling hebben meerdere mensen gekregen. Ik durf te wedden ook mensen die nu en sms/mail hebben dat de telefoon op vrijdag gelevert wordt.
Klantenservice is niet altijd betrouwbaar. |
Ik hou me stil :), heb de mijne wo besteld en die van me vriendin vrijdag ochtend 2 over 8 haha dus beide nog niks ontvangen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb de mijne ook nog niet ... :mad:
Zojuist besteld ... :d |
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 16:06 ---------- T-Mobile maakt er echt een zooi van, de klantenservice was ook echt niet klantvriendelijk! Ze moeten echt gaan leren op 1 lijn te zitten, dit kan echt niet. |
Citaat:
|
De communicatie is niet al te best geweest van T-mobile inderdaad (ondanks dat ik persoonlijk niet zal klagen, maar wat ik van anderen verneem).
Afgaande van de vele topics die ik her en der heb gelezen: De mensen die op 19 en 20 okt konden bestellen hebben het toestel waarschijnlijk vrijdag op zaterdag. Degenen die het toestel vanaf de voorverkoop hebben besteld, dus 21 oktober, hebben een levertijd van 2-3 weken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ook eindelijk de brief binnen :)
|
***, ik een SMS... 2 weken levertijd. Ik ga proberen te annuleren en nummer porteren naar KPN.
|
fck zojuist ook een sms gehad :S wo besteld en toch een sms ra ra
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:20. |