iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   De grote 4S bestel topic (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/101978-de-grote-4s-bestel-topic.html)

gwensadrummer 25-10-11 15:16

Ok, net de T-mobile klantenservice gesproken. Levertijd volgens die sheet klopt (volgens de vrouw die ik sprak). Ik heb wel 230 euro bijbetaald en die krijg ik zeer waarschijnlijk pas terug op het moment dat ik de levering aan de deur weiger. Heb hierna gelijk the Phone House gebeld en die hebben mij op de lijst gezet, waar ik nu nummer 6! ben. Ze krijgen waarschijnlijk vrijdag niet genoeg binnen, maar ik kan heb dan zeker dinsdag ophalen. En die man adviseerde me prima over de verschillende netwerken. Klantenservice bij T-mobile is wel erg traag, ze mogen niks en ze weten niks. Beetje jammer!

eddiemen 25-10-11 15:17

Betreft: uw T-Mobile bestelling.
U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober.
Het kan zijn dat door de drukte u de sms of e-mail later ontvangt..
Met vriendelijke groet,
AMP Logistics

Hahahaha.

lowfly 25-10-11 15:17

Heb geen 1 mail gehad haha. Wel status 2. Misschien in mijn spambox.
1 sms gehad. Dat zou moeten kloppen met dit verhaal. Dat ik morgenavond mijn 2e sms krijg.

stschuurhuis 25-10-11 15:17

Hier de 19e besteld en vandaag (nog) geen sms gehad, zou dus moeten betekenen dat ik morgen een sms en/of email krijg voor de afleverafspraak. Zou leuk zijn!

Zie ineens de reacties over de SMS-jes binnenstromen hier, ik hou m'n mobiel maar bij de hand, kijken of ik ook iets ontvang.

BDT 25-10-11 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddiemen (Bericht 723902)
Betreft: uw T-Mobile bestelling.
U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober.
Het kan zijn dat door de drukte u de sms of e-mail later ontvangt..
Met vriendelijke groet,
AMP Logistics

Hahahaha.

Wat en wanneer besteld?

Ik heb nog steeds niets.

Nog 2 uur en daarna cancel ik mijn order bij T-mobile als ik niks gehoord heb...


Zoals het nu lijkt, krijgt IEDEREEN die een bestelling heeft geplaatst vandaag wel bericht... Zou wel zo netjes zijn

gwensadrummer 25-10-11 15:19

Succes, mijne kunnen ze niet cancellen!

lowfly 25-10-11 15:20

Apathische bedoeling hier. Iedereen houdt hun telefoon hoog in de lucht, hopend op beter bereik op dat ene smsje ;)

BDT 25-10-11 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwensadrummer (Bericht 723906)
Succes, mijne kunnen ze niet cancellen!

Heb je al betaald? Ik niet namelijk

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lowfly (Bericht 723908)
Apathische bedoeling hier. Iedereen houdt hun telefoon hoog in de lucht, hopend op beter bereik op dat ene smsje ;)

Goed idee! Ga ik doen! Of ff opnieuw aanzetten haha

kruiter 25-10-11 15:21

Kunnen de mensen die WEL vrijdag een telefoon krijgen (bevestigd per mail/sms) even aangeven welk type ze besteld hebben?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 15:22 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BDT (Bericht 723909)
Heb je al betaald? Ik niet namelijk



Goed idee! Ga ik doen! Of ff opnieuw aanzetten haha

Ik heb ook nog niet betaald... maar de contactsverlenging is wel al ingegaan.....

SwooZy 25-10-11 15:26

Ik heb afgelopen donderdag 20 oktober de iPhone 4S 32GB Zwart besteld. Heb momenteel nog geen tweede sms gehad en helemaal geen mails gehad. De eerste sms (gefeliciteerd blablabla...)kreeg ik op dezelfde dag van bestelling in de avond. Vandaag heb ik mijn contract per post toegestuurd gekregen. Nu nog wachten op de tweede sms (vandaag of morgen). So far so good...

Voor degenen die klagen dat ze niet in de early-bird mailing zaten en het belachelijk vinden dat zij als 'vaste klant' deze mail niet hebben gehad: Heeft het ook niet te maken met het aflopen van het huidige contract? Mijn huidige contract is sinds eind september afgelopen, maar heb deze een maandje door laten lopen in afwachting van de nieuwe iPhone. Ik kan dus meteen verlengen met de iPhone 4S. Heeft het hier niet mee te maken waarom ik bijvoorbeeld deze mail wel heb gehad en anderen niet?

Edit: Sta momenteel ook nog op status 2.

BDT 25-10-11 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 723912)
Ik heb afgelopen donderdag 20 oktober de iPhone 4S 32GB Zwart besteld. Heb momenteel nog geen tweede sms gehad en helemaal geen mails gehad. De eerste sms (gefeliciteerd blablabla...)kreeg ik op dezelfde dag van bestelling in de avond. Vandaag heb ik mijn contract per post toegestuurd gekregen. Nu nog wachten op de tweede sms (vandaag of morgen). So far so good...

Voor degenen die klagen dat ze niet in de early-bird mailing zaten en het belachelijk vinden dat zij als 'vaste klant' deze mail niet hebben gehad: Heeft het ook niet te maken met het aflopen van het huidige contract? Mijn huidige contract is sinds eind september afgelopen, maar heb deze een maandje door laten lopen in afwachting van de nieuwe iPhone. Ik kan dus meteen verlengen met de iPhone 4S. Heeft het hier niet mee te maken waarom ik bijvoorbeeld deze mail wel heb gehad en anderen niet?

Edit: Sta momenteel ook nog op status 2.

Denk het niet, mijn abonnement is juli 2010 verlopen en mocht sindsdien al verlengen. Had ik het mailtje zeker wel moeten hebben :-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kruiter (Bericht 723910)
Kunnen de mensen die WEL vrijdag een telefoon krijgen (bevestigd per mail/sms) even aangeven welk type ze besteld hebben?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 15:22 ----------



Ik heb ook nog niet betaald... maar de contactsverlenging is wel al ingegaan.....

Vorig jaar kon dat wel gewoon, ondanks dat ze het abonnement van me al verlengd hadden. Is gewoon teruggedraaid

SwooZy 25-10-11 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BDT (Bericht 723915)
Denk het niet, mijn abonnement is juli 2010 verlopen en mocht sindsdien al verlengen. Had ik het mailtje zeker wel moeten hebben :-)



Vorig jaar kon dat wel gewoon, ondanks dat ze het abonnement van me al verlengd hadden. Is gewoon teruggedraaid

En de waarde van het abonnement dan misschien? Verder zou ik het ook niet weten. Ik weet in ieder geval dat ik tot zover geen klagen heb en verwacht de iPhone 4S vrijdag te mogen ontvangen.

Dave07 25-10-11 15:33

Ik denk personlijk dat T-Mobile de beslissing heeft gemaakt om mensen die en bepaalde klantstatus hebben eerder te laten bestellen. En die status bereik je volgens mij alleen maar als je elke maand en hoge rekening hebt. Dan maakt het niet uit dat je al 5 jaar klant met en kleine abbonement bent - maar als iemand 2 jaar klant is en elke maand 500 euro verbruikt dan zal die toch eerder en hoger status krijgen.

Ik wil niet zeggen dat het goed of slecht is - maar ik zie geen andere verklaring.

stschuurhuis 25-10-11 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BDT (Bericht 723915)
Denk het niet, mijn abonnement is juli 2010 verlopen en mocht sindsdien al verlengen. Had ik het mailtje zeker wel moeten hebben :-)



Vorig jaar kon dat wel gewoon, ondanks dat ze het abonnement van me al verlengd hadden. Is gewoon teruggedraaid

Ik zit al sinds juni te wachten en had de mail ook niet gehad, heb uiteindelijk woensdag (19e) 's-middags zelf even gebeld en gevraagd waarom ik deze niet heb gehad. De medewerker vertelde mij dat door de drukte op de server niet alle mails zijn verstuurd, maar dat ik wel in aanmerking kwam voor de actie.

SwooZy 25-10-11 15:36

Ik krijg btw net de mail binnen van T-mobile dat ik morgen een mail/sms krijg waarmee ik de bezorging door AMP kan plannen.

kruiter 25-10-11 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 723921)
Ik krijg btw net de mail binnen van T-mobile dat ik morgen een mail/sms krijg waarmee ik de bezorging door AMP kan plannen.

Bestelde type en kleur???

Tiestofan 25-10-11 15:40

iPhone 4S 64gb zwart besteld op 21 oktober rond 09:10.

Heb vandaag een smsje gekregen dat de levertijd 3 tot 3 weken is.

joostlenders 25-10-11 15:42

Sms van T-Mobile:
De verwachte levertijd van uw iPhone 4S 16gb wit bedraagt op dit moment 2 tot 3 weken.

Ik had hem vrijdagochtend, rond 9:00 besteld. Even wachten dus.

En denk ook niet het eerder kunnen bestellen lag aan de of je contract al verlopen was of niet. Mijn contract was afgelopen op 3 juni van dit jaar.

Hoe dan ook, valt denk ik niet veel aan te doen dan wachten. Alleen vind ik het heel spijtig dat T-mobile niet van zijn fouten uit het verleden geleerd heeft.

SwooZy 25-10-11 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kruiter (Bericht 723922)
Bestelde type en kleur???

Zoals ik een paar posts eerder heb vernoemd:
Besteld op 20 okt rond 14.30 uur
iPhone 4S 32GB Zwart.

kruiter 25-10-11 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 723928)
Zoals ik een paar posts eerder heb vernoemd:
Besteld op 20 okt rond 14.30 uur
iPhone 4S 32GB Zwart.

Sorry! Lucky you!

BDT 25-10-11 15:45

So far so good voor mij. Geen mail en geen SMS gehad nog.

Er zijn nu dus ook mensen die een mail ontvangen dat ze morgen nog een mail krijgen met afspraakmogelijkheid...

darkvisje 25-10-11 15:49

het is dus:

mail = good
sms = fcked

?

ik heb zojuist mijn telefoon uitgezet :D

BDT 25-10-11 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkvisje (Bericht 723934)
het is dus:

mail = good
sms = fcked

?

ik heb zojuist mijn telefoon uitgezet :D

Nee, er zijn toch ook mensen die een goede SMS ontvangen?

En wat dan voor mensen die NIKS ontvangen? Bestelling via achterdeur geannuleerd? :P

apollon22 25-10-11 15:58

Net klantenservice van T-Mobile aan de lijn gehad, de medewerker zei (ondanks dat ik hem besteld heb op 19 oktober) dat de levertijd vanaf 28 oktober 2 weken zou zijn. Dit valt me zwaar tegen gezien ik nog geen bericht heb gehad over een eventuele levering die andere mensen in dit topic al wel hebben gehad.

Nog andere mensen in contact geweest met de Klantenservice?

stschuurhuis 25-10-11 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BDT (Bericht 723938)
Nee, er zijn toch ook mensen die een goede SMS ontvangen?

En wat dan voor mensen die NIKS ontvangen? Bestelling via achterdeur geannuleerd? :P

Hier ook nog steeds niks ontvangen, nog wel status 2.

Dave07 25-10-11 16:00

@apollon22 - die mededeling hebben meerdere mensen gekregen. Ik durf te wedden ook mensen die nu en sms/mail hebben dat de telefoon op vrijdag gelevert wordt.

Klantenservice is niet altijd betrouwbaar.

darkvisje 25-10-11 16:01

Ik hou me stil :), heb de mijne wo besteld en die van me vriendin vrijdag ochtend 2 over 8 haha dus beide nog niks ontvangen

gwensadrummer 25-10-11 16:01

Citaat:

Nog andere mensen in contact geweest met de Klantenservice?
Ja, ik. Voor mij 2 tot 3 weken, en ik heb de 16GB Zwart besteld op de 21e (12:07). Er werd met mij ook een hele discussie aangegaan dat ik hem bij een andere provider absoluut niet eerder heb. Nu heb ik Hi gebeld (super klantenservice) waar ik nog een abbo had lopen, omgezet naar KPN. 77 euro p/m met de eerste 5 maanden 50% korting en kan het abbo na 3 maanden bijstellen naar 30 euro p/m. Hoefde dankzij verlenging ook maar 150 euro bij te betalen! En ik heb hem uiterlijk donderdag thuisbezorgd!

apollon22 25-10-11 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dave07 (Bericht 723946)
@apollon22 - die mededeling hebben meerdere mensen gekregen. Ik durf te wedden ook mensen die nu en sms/mail hebben dat de telefoon op vrijdag gelevert wordt.

Klantenservice is niet altijd betrouwbaar.

Ik hoop dat je gelijk hebt, vind het echt ongelooflijk dat er zoveel verschillende informatie gegeven wordt door T-Mobile..

BDT 25-10-11 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwensadrummer (Bericht 723949)
Ja, ik. Voor mij 2 tot 3 weken, en ik heb de 16GB Zwart besteld op de 21e (12:07). Er werd met mij ook een hele discussie aangegaan dat ik hem bij een andere provider absoluut niet eerder heb. Nu heb ik Hi gebeld (super klantenservice) waar ik nog een abbo had lopen, omgezet naar KPN. 77 euro p/m met de eerste 5 maanden 50% korting en kan het abbo na 3 maanden bijstellen naar 30 euro p/m. Hoefde dankzij verlenging ook maar 150 euro bij te betalen! En ik heb hem uiterlijk donderdag thuisbezorgd!

Damn, dat is een goede deal! Maar dat is vast niet voor nieuwe klanten van Hi/KPN...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apollon22 (Bericht 723951)
Ik hoop dat je gelijk hebt, vind het echt ongelooflijk dat er zoveel verschillende informatie gegeven wordt door T-Mobile..

Vind dat ook erg bizar idd.

Rav3n 25-10-11 16:04

Ik heb de mijne ook nog niet ... :mad:







Zojuist besteld ... :d

gwensadrummer 25-10-11 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BDT (Bericht 723952)
Damn, dat is een goede deal! Maar dat is vast niet voor nieuwe klanten van Hi/KPN...

Nou, die verlaging van je abbo wel hoor! Volgens mij moet je dan wel 209 euro bijbetalen, maar dat is alsnog minder dan bij T-Mobile.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 16:06 ----------

T-Mobile maakt er echt een zooi van, de klantenservice was ook echt niet klantvriendelijk! Ze moeten echt gaan leren op 1 lijn te zitten, dit kan echt niet.

BDT 25-10-11 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwensadrummer (Bericht 723955)
Nou, die verlaging van je abbo wel hoor! Volgens mij moet je dan wel 209 euro bijbetalen, maar dat is alsnog minder dan bij T-Mobile.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 16:06 ----------

T-Mobile maakt er echt een zooi van, de klantenservice was ook echt niet klantvriendelijk! Ze moeten echt gaan leren op 1 lijn te zitten, dit kan echt niet.

Zit net op de Hi site te kijken en met 2 jaar abo voor 45p/m betaal je 150 euro voor je telefoon. Neem je goedkoper abo, dan betaal je meer en heb je minder data. Ik bel minder dan dat ik data gebruik, dus dat vind ik ***... Al is KPN wel het beste netwerk natuurlijk...

SwooZy 25-10-11 16:10

De communicatie is niet al te best geweest van T-mobile inderdaad (ondanks dat ik persoonlijk niet zal klagen, maar wat ik van anderen verneem).

Afgaande van de vele topics die ik her en der heb gelezen:
De mensen die op 19 en 20 okt konden bestellen hebben het toestel waarschijnlijk vrijdag op zaterdag. Degenen die het toestel vanaf de voorverkoop hebben besteld, dus 21 oktober, hebben een levertijd van 2-3 weken.

berto125 25-10-11 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kruiter (Bericht 723899)
Dan denk ik zo maar dat jij geen zwarte 32 GB hebt besteld.....

Nee, de 16 gb, die (denk ik) het meest wordt besteld.

stschuurhuis 25-10-11 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 723965)
De communicatie is niet al te best geweest van T-mobile inderdaad (ondanks dat ik persoonlijk niet zal klagen, maar wat ik van anderen verneem).

Afgaande van de vele topics die ik her en der heb gelezen:
De mensen die op 19 en 20 okt konden bestellen hebben het toestel waarschijnlijk vrijdag op zaterdag. Degenen die het toestel vanaf de voorverkoop hebben besteld, dus 21 oktober, hebben een levertijd van 2-3 weken.

Ik hoop 't, zit nog steeds op een sms of email te wachten...

BDT 25-10-11 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 723965)
De communicatie is niet al te best geweest van T-mobile inderdaad (ondanks dat ik persoonlijk niet zal klagen, maar wat ik van anderen verneem).

Afgaande van de vele topics die ik her en der heb gelezen:
De mensen die op 19 en 20 okt konden bestellen hebben het toestel waarschijnlijk vrijdag op zaterdag. Degenen die het toestel vanaf de voorverkoop hebben besteld, dus 21 oktober, hebben een levertijd van 2-3 weken.

Dat zeggen ze van bestellingen van 21 oktober, maar ik heb nog steeds geen verdere info ontvangen. Ik heb nu maar voor 1 jaar verlengd. Betaal ik meer voor de iPhone, maar kan ik volgend jaar weer makkelijk hoppen naar de iPhone5... Wil niet meer zo lang achterlopen :P Heb nu een iPhone 3G 8GB(voor de deur gelegen toen en de 16GB's waren op...)

lowfly 25-10-11 16:14

Heb ook eindelijk de brief binnen :)

BDT 25-10-11 16:16

***, ik een SMS... 2 weken levertijd. Ik ga proberen te annuleren en nummer porteren naar KPN.

darkvisje 25-10-11 16:20

fck zojuist ook een sms gehad :S wo besteld en toch een sms ra ra


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:20.