iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   De grote 4S bestel topic (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/101978-de-grote-4s-bestel-topic.html)

Yvarladze 25-10-11 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 724075)
Lijkt me sterk. Heb ook een mail gehad met daarin de mededeling dat ik morgenavond bericht krijg om een afspraak te plannen. Ik heb een verlenging.

Ja snap ik maar ik heb vrijdag 21-10 om 07:45 een iphone 4S 16gb zwart besteld met verlenging en zie nu gewoon al 4 mensen die een sms hebben gehad dat ze vrijdag het toestel hebben terwijl ze na mij besteld hebben. En ik krijg gewoon een sms dat er 2 weken levertijd is. Leg dat dan even uit. Wanneer heb jij besteld dan?

SwooZy 25-10-11 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze (Bericht 724081)
Ja snap ik maar ik heb vrijdag 21-10 om 07:45 een iphone 4S 16gb zwart besteld met verlenging en zie nu gewoon al 4 mensen die een sms hebben gehad dat ze vrijdag het toestel hebben terwijl ze na mij besteld hebben. En ik krijg gewoon een sms dat er 2 weken levertijd is. Leg dat dan even uit. Wanneer heb jij besteld dan?

Oh ok, dat is vreemd inderdaad. Denk dat de early-birds onder ons (zoals ik) vrijwel zeker kunnen zijn van een levering as vrijdag of zaterdag. Ik heb hem de 20e besteld. Verder weet ik het ook niet.

Franzzz 25-10-11 18:47

21e om 8:55 besteld. Een zwarte 16GB. Vandaag mailtje gehad dat ik vanaf morgen een afspraak kan maken.

ordernr. 9052**

maikbos 25-10-11 18:52

ik vond het ook vreemd dat ik vanmiddag nog geen sms/mail kreeg terwijl ik als een van de eerste een 4s heb besteld (19/10 15:06) maar uiteindelijk kreeg ik net om 18:06 een smsje en en 18:04 het mailtje dat ik morgen een afspraak kan maken!

Dijkhuis 25-10-11 19:10

Ik heb hem de 21e besteld rond 09:10 met bestel nummer 9055 (4s 16gb-wit). Kreeg een sms met een levertijd van 2-3 weken. Een vriend van me bestelt hem ook vrijdag de 21e, precies hetzelfde toestel als mij, alleen hij doet dit aan het eind van de middag pas.

Ik mag lekker 3 weken wachten en hij heeft al een afspraak dat die dinsdag langs gebracht wordt. Belachelijk! T-mobile maakt haar naam weer waar.

Ik heb de klantenservice al gebeld en ze snappen het zelf ook niet dat hij hem eerder heeft dan mij terwijl ik hem eerder heb besteld. Ik ga ze nog even een mail sturen dat ze het probleem maar oplossen want dit slaat werkelijk nergens op. Zeg dan gewoon niet "Hoe sneller je hem bestelt, hoe eerder je hem in huis hebt".

Distrax 25-10-11 19:54

For Jullie Information;
21 besteld rond 10:10 via Telefoon ( omdat ik 1jr abbo wou en op de site was dit niet mogelijk)
Bestelnummer 609***
22ste sms met felicitaties aanschaf product T-mobile
25ste sms + mail ''Voor uw T-mobile bestelling ontvangt u woensdag avond een sms en email waarmee u een afspraak kunt maken. De eerste bezorgdatum is vrijdag 28okt''

Hebben meer personen dit gehad en is de eerste bezorgdatum een indicatie of algemene info ?

Betreft: uw T-Mobile bestelling.
U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober.

Het kan zijn dat door de drukte u de sms of e-mail later ontvangt......

Kan het te maken hebben met bepaalde info ?
Ik heb 1jarig Iphone 4s 16gb zwart besteld

K4S 25-10-11 20:07

Haha zojuist een huppelkutje gesproken die beweert dat iedereen 3 weken moet wachten, het kloptvan geen kant, mensen die m later hebben besteld krijgen m eerder

lowfly 25-10-11 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K4S (Bericht 724145)
Haha zojuist een huppelkutje gesproken die beweert dat iedereen 3 weken moet wachten, het kloptvan geen kant, mensen die m later hebben besteld krijgen m eerder

Dat staat in hun scherm. Zeggen ze allemaal

stschuurhuis 25-10-11 20:20

Uiteindelijk ook de SMS en email gehad om morgenavond een afleverafspraak te maken. :)

boink 25-10-11 21:12

Hoe zou het zitten met winkel pre-orders? Ik was de eerste in T-shop Delft die naar buiten liep met een bonnetje van aanbetaling. Lijkt me raar als de shops ook niet een aantal telefoons krijgen.

gwensadrummer 25-10-11 21:17

Klantenservice vertelde mij dat iedere shop ongeveer 30 telefoons krijgt.. Dus als het goed is kun je hem gewoon vrijdag ophalen. Hoewel, de klantenservice vertelt iedereen andere dingen, maar deze is in jouw geval gunstig dus daar zou ik maar vanuit gaan! :)

Rutt 25-10-11 22:18

19'de besteld.
20'ste bevestiging via sms.
22'ste bevestiging per brief.
25'ste bevestiging via sms.
25'ste bevestiging via mail.

Morgen afspraak maken en hopen dat ie Vrijdag bezorgd kan worden.

Distrax 25-10-11 22:21

Ik denk dat het te maken heeft met bestaande klant + 1jarige bestelling en snelheid

gwensadrummer 25-10-11 23:43

ik vind het maar een raar gebeuren, hier klopt helemaal niks van!

Morgen nog maar een keer bellen en hopen dat ze mijn bestelling nu wel willen annuleren, dit keer ga ik er niet bij zeggen dat ik hem ergens anders heb besteld want dat vond mevrouw niet leuk..

Ik hoop dat jullie hem allemaal snel krijgen, en dat T-Mobile wat klachten binnenkrijgt want dit is echt geen stijl. Ze moeten gewoon doen wat ze zeggen en dat is FIFO, doen ze dus overduidelijk niet! Klantenservice is ook heel onaardig, die scoren geen punten :p

Bartacer 26-10-11 01:02

T-Mobile laat wel merken dat het allemaal lang mekaar heen loopt.

Ik sprak een medewerker van de commerciële afdeling die me op 19 oktober kon verzekeren, dat als ik die dag of de dag erop zou bestellen (bij hem) ik de iPhone 4S 16GB Wit op 28 oktober zou ontvangen.

19 oktober 15:00 ik gevraagd of hij later die dag terug wilde bellen (ik moest even met me ouders overleggen die het abonnement betalen) dat was geen probleem, hij zou rond 20:00 bellen. De commerciële afdeling is tot 20:30 aanwezig namelijk..

19 oktober 20:00 - 20:30 geen telefoontje.

20 oktober 10:30 zelf actie ondernomen en een terugbelverzoek ingediend.

20 oktober 13:00 ik word terug gebeld door de commerciële afdeling (zelfde medewerker), en ik zeg dat hij me abonnement mag vastleggen als hij 28/29 oktober geleverd kan worden. En je raad het al, de toestellen waren ineens op!

Gelukkig had ik een reservering bij The Phone House, die wel mijn toestel op 28 oktober binnen hebben. Ik word daar ook zeer goed op de hoogte gehouden, het voordeel is dan ook dat het een kleine winkel is en dus hun klanten kennen.

Hooligan123 26-10-11 01:12

Iemand hier die de 4S 32Gb Wit heeft besteld en wel een e-mailtje voor levering heeft ontvangen?
Krijg een beetje het idee dat het hele toestel niet aanwezig is bij t-mobile.
Mss dat ik eroverheen kijk maar zie niemand die deze uitvoering vrijdag al mag ontvangen.

stschuurhuis 26-10-11 07:33

Nu maar afwachten op de mail en sms die vanavond gaat volgen, hopelijk ben ik niet (net zoals de mail en sms van gisteren) weer 1 van de laatsten die deze ontvangt anders kan ik de afspraak voor a.s. vrijdag wel vergeten denk ik.

Distrax 26-10-11 08:10

[QUOTE=Bartacer;724296] Sorry Bart maar ik.vind dit ook een beetje fout van jou kant , je had verwacht dat je op een prikboord kwam bij tmobile terug bellen en als eerste iphone 4s? je had de kans moeten pakken op de 19de en al ruim van te voren het abbo afgesproken met je ouders

BDT 26-10-11 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze (Bericht 724081)
Ja snap ik maar ik heb vrijdag 21-10 om 07:45 een iphone 4S 16gb zwart besteld met verlenging en zie nu gewoon al 4 mensen die een sms hebben gehad dat ze vrijdag het toestel hebben terwijl ze na mij besteld hebben. En ik krijg gewoon een sms dat er 2 weken levertijd is. Leg dat dan even uit. Wanneer heb jij besteld dan?

I feel your pain. Klantenservice bellen levert op dat het niet zou moeten kunnen. Snap het ook niet, dacht dat ik er wel vroeg bij was...

Yvarladze 26-10-11 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BDT (Bericht 724344)
I feel your pain. Klantenservice bellen levert op dat het niet zou moeten kunnen. Snap het ook niet, dacht dat ik er wel vroeg bij was...

Agh ja misschien valt het mee. Met mijn 3gs was het hetzelfde gezeur en heb net nagekeken en die kwam uiteindelijk op dinsdag ipv de vrijdag (releasedatum) dus dat is toen ook goedgekomen. 1 ding is zeker ik ga net als de vorige keer een klachtenbrief sturen en dan wordt je weer terug gebeld en dan krijg je weer mooi voor 6 maanden 50% korting op je abbonement. Dus iedereen nadeel heb zijn voordeel. Tis alleen ff jammer dat je nu wat langer moet wachten.

BDT 26-10-11 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze (Bericht 724349)
Agh ja misschien valt het mee. Met mijn 3gs was het hetzelfde gezeur en heb net nagekeken en die kwam uiteindelijk op dinsdag ipv de vrijdag (releasedatum) dus dat is toen ook goedgekomen. 1 ding is zeker ik ga net als de vorige keer een klachtenbrief sturen en dan wordt je weer terug gebeld en dan krijg je weer mooi voor 6 maanden 50% korting op je abbonement. Dus iedereen nadeel heb zijn voordeel. Tis alleen ff jammer dat je nu wat langer moet wachten.

Je hebt echt een papieren brief gestuurd? Of een SMSje? :P Nee even serieus, want vorig jaar flikten ze me dit ook al en toen heb ik alles maar gecanceld. Gisteren hebben ze wel gegevens genoteerd. Wat ze daar dan mee doen weet ik niet, maar ik ga vandaag nog eens bellen.

Yvarladze 26-10-11 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BDT (Bericht 724364)
Je hebt echt een papieren brief gestuurd? Of een SMSje? :P Nee even serieus, want vorig jaar flikten ze me dit ook al en toen heb ik alles maar gecanceld. Gisteren hebben ze wel gegevens genoteerd. Wat ze daar dan mee doen weet ik niet, maar ik ga vandaag nog eens bellen.

Ja alleen een echte brief helpt. Dan kom je bij de juiste mensen terrecht. Die mensen van de helpdesk hebben totaal geen bevoegdheid.

BDT 26-10-11 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze (Bericht 724384)
Ja alleen een echte brief helpt. Dan kom je bij de juiste mensen terrecht. Die mensen van de helpdesk hebben totaal geen bevoegdheid.

En kennis ;-) Bedankt voor de tip. Ik ga zometeen nog maar eens bellen.

joostlenders 26-10-11 10:28

Vinden jullie het ook niet opvallend dat niemand (of ik lees verkeerd) die 'n witte iPhone 4s 16gb (of grotere capaciteit) 'n berichtje heeft gekregen dat zijn/haar telefoon vrijdag geleverd kan worden?

Zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon niet weten hoeveel ze van deze kleur binnen krijgen en op voorhand maar zeggen dat er 'n lange levertijd is? En dan toch 'n aantal binnen krijgen en 'n handjevol mensen blij kunnen maken? (wishful thinking!)

stschuurhuis 26-10-11 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders (Bericht 724393)
Vinden jullie het ook niet opvallend dat niemand (of ik lees verkeerd) die 'n witte iPhone 4s 16gb (of grotere capaciteit) 'n berichtje heeft gekregen dat zijn/haar telefoon vrijdag geleverd kan worden?

Zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon niet weten hoeveel ze van deze kleur binnen krijgen en op voorhand maar zeggen dat er 'n lange levertijd is? En dan toch 'n aantal binnen krijgen en 'n handjevol mensen blij kunnen maken? (wishful thinking!)

Ik heb een witte 16GB besteld en ik mag vandaag een afleverafspraak maken, ze zijn er dus wel.:)

joostlenders 26-10-11 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis (Bericht 724394)
Ik heb een witte 16GB besteld en ik mag vandaag een afleverafspraak maken, ze zijn er dus wel.:)

Je ziet het weer, ik zie het allemaal te rooskleurig in....
Voor diegene die vanavond hun afspraak mogen maken, schuw niet om je ervaringen hier met ons te delen! En alvast veel plezier met je iPhone komende vrijdag!

stschuurhuis 26-10-11 10:48

Uiteraard zal ik vanavond als het gelukt is even een berichtje achterlaten, maar zoals ik al in een eerder post zei, als ik mijn mail vanavond net zo laat krijg als mijn mail en sms van gisteren benieuwd het mij of ik 'm vrijdag kan laten bezorgen of dat ze dan al vol zitten. Geen idee hoeveel iPhones AMP moet uitleveren en hoeveel mensen ze daar op zetten.

Distrax 26-10-11 10:57

FYI
Mijn bestelling is inmiddels naar status 3 verhoogd

missym 26-10-11 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distrax (Bericht 724410)
FYI
Mijn bestelling is inmiddels naar status 3 verhoogd

heb je al een bezorgafspraak gemaakt dan?

BDT 26-10-11 11:23

Ik sta nog op 2

Nightfale 26-10-11 11:24

ook nog op 2 en ik kan gewoon vanavond me datum prikken (vrijdag dus)

stschuurhuis 26-10-11 11:37

Hier ook nog op 2, denk dat de toestellen vanochtend bij AMP ontvangen zijn en dat ze ze natuurlijk stuk voor stuk moeten scannen, op het moment dat je toestel gescand is zal je status naar 3 gaan. Ben benieuwd hoe de site van AMP het vanavond doet als iedereen ineens z'n sms en/of email krijgt.

alterego123 26-10-11 11:39

Heb bij vodafone besteld de nacht toen de site online kwam met de bestellingen. (voor de ochtend dat het groot nieuws werd). Ik werd net gebeld door de klantenserice van Vodafone omdat ik daar 2 weken geleden een reservering had gedaan voor de 4s.Uiteraard uitgelegd dat ik al via de site had besteld en gevraagd wanneer ze denken dat ie geleverd kan worden. Ze vertelde me dat ze het nog niet wist maar dat hij pas de 28ste bij vodafone aankomt. Dat zal dus betekenen dat hij pas zaterdag of maandag geleverd kan worden.

afca1985 26-10-11 11:44

Net smsje gehad met de melding dat de verwachtte levertijd 3 weken bedraagt.
Ik pis weer eens naast de pot :(

boink 26-10-11 12:50

Net vernomen dat T-Mobile shop Delft 5 32 Gig's zwart krijgt. Eén moet er dus van mij zijn aangezien ik als eerste de winkel uitliep. Nu maar eens zien of dat ook echt gaat gebeuren ;)

stschuurhuis 26-10-11 13:26

Nog steeds status 2, ze mogen wel eens doorwerken bij AMP :D

Nightfale 26-10-11 13:44

Vanavond echt een race wie op vrijdag zijn bestelling kan plaatsen

stschuurhuis 26-10-11 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightfale (Bericht 724491)
Vanavond echt een race wie op vrijdag zijn bestelling kan plaatsen

Denk 't ook ja. Ik weet niet hoeveel toestellen er uitgeleverd gaan worden a.s. vrijdag, ik las ergens iets van 8000 toestellen die uitgeleverd moeten worden door AMP, als ze hier 50 chauffeurs opzetten hebben ze 160 toestellen per chauffeur, lijkt veel, maar dit kan je verdelen op ongeveer 13 chauffeurs per provincie, in dat geval zouden ze aardig wat af kunnen leveren aangezien ze veel bestellingen die bij elkaar in de buurt zitten aan 1 chauffeur kunnen geven.

Ik had de logistiek in moeten gaan....:D

darkvisje 26-10-11 14:11

Dit is de post die ik op het forum heb gezet na contact gehad met henk van het forum. Hij geeft toe dat er bij mij een fout is gemaakt en er niks aan kan veranderen.

Mij hebben ze dus een ooraangen**** door 1 van de slapende helpdesk medewerkers:

Citaat:

Bij mij is het gekomen door een fout van een helpdesk medewerker. Hij heeft mijn order woensdag ontvangen en gezegt dat hij hem gelijk zou invoeren.
Blijkbaar heeft hij dit pas vrijdag avond om 5 uur gedaan(terwijl ik donderdag/vrijdag meerdere male heb gevraagd wanneer ik een bevestiging zou krijgen) waardoor ik nu als bestaande klant (en al sinds mei! mag verlengen) 2 weken moet wachten. Terwijl die van andere mensen eerder worden afgeleverd.
Als ik dit had geweten had ik vrijdag ochtend om 8 uur 2 telefoons besteld en niet maar 1. Henk heeft geprobeerd nog recht te zetten maar zegt hier niks meer aan te kunnen doen. Ik zal dus 2 weken moeten wachten.
Zo zie je maar weer hoe chaotisch het blijkbaar achter de schermen blijkt te zijn.

freshprince015 26-10-11 15:38

Vrijdag 21 oktober 8:53u iphone 4s 16gb zwart toestel los besteld en direct betaald; ordernr 9036**.

Nog geen mail/sms ontvangen.. Mensen die na mij hebben besteld wel:S Ik begrijp het niet meer hoor


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.