Apple*iPhone 4S + SIM ?????? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat betekend + sim? Ik heb mijn abo verlengd, en wil mijn nr. behouden. En dit staat nu bij mijn bestelling Apple*iPhone 4S 32GB Zwart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple*iPhone 4S + SIM ??????
Wat betekend + sim?
Ik heb mijn abo verlengd, en wil mijn nr. behouden. En dit staat nu bij mijn bestelling Apple*iPhone 4S 32GB Zwart + SIM Iemand een idee.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je krijgt een Micro-SIM meegeleverd, in de iPhone 4S past geen normale SIM-kaart. Met een verlenging behoud je je nummer gewoon.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ze anders te veel aanvragen krijgen voor een Micro-SIM. Door iedereen er automatisch eentje te geven scheelt dat een hoop administratie en dus kosten.
|
|
|||
|
|||
Thx alles duidelijk
|
|
|||
|
|||
Je krijgt bij T-Mobile een ander soort simkaart. Je oude micro-sim wat je nu hebt werkt niet optimaal in de 4S. Vandaar dat je bij de 4S, ook al heb je een micro-sim, een ander model krijgt!
|
|
|||
|
|||
Ja klinkt logisch wat je zegt.
Dat is dus de reden dat T-mobile iedereen een niieuwe sim geeft. Omdat al die bezitters met hun nieuwe 4s uit het buitenland hun toestel niet geactiveerd krijgen met hun "oude" micro sim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple iphone 4 CLN 32GB Dual sim | sanmarnick | iPhone algemeen | 10 | 29-09-11 17:54 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
iPhone 3G: 3g terug sturen naar apple met x-sim erin | donovoso | Unlock | 12 | 08-11-08 23:51 |
|
|