Met T-Mobile straks wel updaten? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand of het straks mogelijk is om met mijn iPhone een normale update via iTunes uit te voeren? Ik heb een normaal T-Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met T-Mobile straks wel updaten?
Hallo,
Weet iemand of het straks mogelijk is om met mijn iPhone een normale update via iTunes uit te voeren? Ik heb een normaal T-Mobile abonnement. Het lijkt mij dat hij daar dan geen probleem van maakt omdat t-Mobile de Nederlands provider wordt, maar ik kan het uiteraard fout hebben! Alex |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je fout,je iphone moet eerst geregistreerd worden vooralleer je kan gaan updaten.
dit wil zeggen,via een speciaal abbonement. weet ook niet of dit gaat lukken met een oud toestel
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wel of niet updaten naar Ios4.2 met iPhone 4 | ravaoo | iPhone algemeen | 2 | 11-12-10 21:36 |
iPhone: Kan niet sms'en met t-mobile maar wel met vodafone | Marple | Jailbreak | 0 | 22-10-09 00:47 |
T-mobile geen bereik , wel met edge met beltegoed | machwestdurp | Odido (T-Mobile) | 0 | 28-07-09 20:04 |
|
|