T-Mobile klantenkorting discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoeveel korting je extra krijgt als je al 6 jaar klant bent? Op het forum van T-mobile zelf wisten ze het niet. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
T-Mobile klantenkorting
Weet iemand hoeveel korting je extra krijgt als je al 6 jaar klant bent?
Op het forum van T-mobile zelf wisten ze het niet. Ik kan pas over 3 weken verlengen en aangezien T-Mobile best wel duur is vergeleken met Vodafone.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou ze eens bellen, alhoewel het geen wauw aanbod zal zijn. Familielid is sinds 2003 lid en om nou te zeggen dat hij een trouwe klant is met de voordeel die hij heeft gekregen.. Niet echt
|
||||
|
||||
Ja ik ga morgen maar is bellen, Vindt er echt veel verschil in zitten tussen T-Mobile en Vodafone met de iPhone 5s
|
|
||||
|
||||
Vind ik ook, T-mobile is ontzettend duur vergeleken met Vodafone. Dit komt vast doordat je je abonnement zelf kan samenstellen naar eigen wens.
|
|
|||
|
|||
Vergelijk de abonnementen nog maar eens goed, want T-mobile is echt wel wat goedkoper bij contractverlenging t.o.v. de andere providers (KPN en Vodafone). Zelfs nog wat goedkoper dan Hi.
Ik heb voordat ik mijn contractverlenging bij T-mobile had gedaan heel wat abo's vergeleken en elke keer kwam T-mobile er het goedkoopste uit. Dit komt wel puur doordat je als bestaande klant een aardige korting krijgt (ca. 9-10 euro p/m korting). Als nieuwe klant bij T-mobile ligt het heel anders. Dan zijn Vodafone en KPN wel wat goedkoper. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zit het hier even onder: Mijn Abonnement duurt nog 4 maanden ik wil die afkopen en nummer behouden kan dat ? Laatst gewijzigd door IphoneIpodTouch; 04-11-13 om 13:08. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb T-Mobile gebeld, Omdat ik nog niet kan verlengen weten hun ook niet hoeveel korting ik krijg, dus schiet er niks mee op. Dan maar wachten tot einde van deze maand.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het vergeleken.... Er zit wel degelijk verschil in!
Oordeel zelf: |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn abonnement verlengd via t-mobile (1200).
Het aanbod is veel beter dan via de site. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus KPN is veel goedkoper dan T-Mobile. |
|
|||
|
|||
nieuwe klanten krijgen altijd de meeste voordeel want ze willen graag nieuwe klanten aantrekken. het is een rare tactiek dat bijna elk bedrijf toepast. Apple doet hetzelfde met pages, keynote etc.. alleen nieuwe apparaten krijgen het gratis.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zowel KPN als TMobile, maar de 4G is zo verschrikkelijk snel van KPN. TMobile heeft vaak bagger bereik en dan woon ik gewoon in de Randstad. Maybe betaal ik wat meer bij KPN/Hi, dat heb ik ervoor over, alleen al voor het bereik.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Was toch benieuwd naar een T-Mobile abonnement icm iPhone 5S. Nou ik schrok gigantisch van de bijbetaling icm hetzelfde abonnement als bij kpn. Kpn: onbeperkt bellen/sms en 2000MB voor €47,50 (gehele looptijd) abonement 1 jaar. Bijbetaling iPhone 5S 16GB space gray €304 T-Mobile: onbeperkt bellen/sms en 2000MB voor €52,75 (6 maanden korting. Daarna €59,00). Bijbetaling iPhone 5S 16GB space gray €499,95 |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2013 om 15:29 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2013 om 15:31 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
2 weken geleden mn abbo verlengd. iphone 5s gold met 3 dagen toen binnen. heerlijk.
Ik belde de opstap service met een blufverhaal dat ik weg wou, klaagde heel erg, zeikte gewoon zelfs aan de telefoon. uiteindelijk naast reguliere korting die je kan krijgen als je je abbo verlengd, ook nog eens 110€ op eerste rekeningen in korting gebracht. prima deal. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kpn abonnement voor 1 jaar is normaal dus voor nieuwe klanten €65 per maand x 12 = €780 (zonder familie korting van €10 p/m) + €304= €1084. (met kpn familie voordeel dus €€964 totaal) T-Mobile abonnement 1 jaar is normaal dus voor nieuwe klanten 6 x €52,50 + 6 x €59 = €669 + €499,95 = €1168,95 Dus voor €84,95 is een nieuwe klant goedkoper uit en heb een veel betere 4G bij KPN Op punt 2) Kpn bestaande klant inderdaad vergeleken met T-Mobile nieuwe klant. Maar vriendin van mij (10 jaar klant bij t-Mobile) kreeg bij hetzelfde abonnement (contractverlenging)€50 per maand en bijbetaling van ook €499,95. Dus ook bij verlenging is KPN goedkoper dan bij T-Mobile |
|
||||
|
||||
Mijn ervaring met T Mobile is, dat je aardig kan onderhandelen. Ik spreek uit ervaring.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Shop klantenkorting | CunoTS | Odido (T-Mobile) | 7 | 05-12-12 18:54 |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
|
|