T-Mobile: erg slechte ervaringen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag internet op kunnen met mijn iPhone. Thuisheb ik wifi, dus dat is afgedekt, maar op een andere lokatie kan het zomnu en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
T-Mobile: erg slechte ervaringen
Ik wil graag internet op kunnen met mijn iPhone. Thuisheb ik Wi-Fi, dus dat is afgedekt, maar op een andere lokatie kan het zomnu en dan ook handig zijn.
Ik heb een Simyo simkaart en dat werkt prima, maar ondersteunt geen internet. Na wat gesurfd te hebben bleek Tmobile ideaal. Mooie aanbieding. Flexibel150 + SMS100 voor maar 6 eurie per maand. Daarboven op web and walk, internet totaal en ik ben er helemaalklaar voor... alleen even mijn nummer meenemen, wel zo handig voor al mijn contacten ... NOU dat heb ik geweten. 3 juni de sim ontvangen, met een "tijdelijk" 06 nummer. Meteen maar even gebeld met het gratis nummer om te achterhalen hoe tijdelijk een tijdelijk nummer is en wanneer ik gebruik kan maken van de Tmobile diensten. "Nou meneer ik heb hier geen glazen bol" was het antwoord, maximaal 10 werkdagen ... Reuze benieuwd en regelmatig Tmobile site checken naar de status vanmijn verzoek (zag maar niets verschijnen, behalve; geen order) 10 werkdagen later maar weer eens gebeld. "ik zie dat de aanvraag nog op reactief staat, ik ga u onmiddelijk helpen, naam, adres, rekening, mobiele nummer, etc etc. Over 2 dagen kunt u gaan bellen en internetten met uw oude nummer" MOOI NIET. 2 dagen later maar weer eens gebeld. "Uw aanvraag staat nog op reactief en zie niet waarom, een momentje svp" TIKTAK TIKTAK ( 8 minuten voorbij). "Hmmm, mijn collega heeft iets niet afgemaakt en die is nu weg en mijn collega moet dat toch zelf doen, want tja, ze doen ook niks voor mij." O, ik zie dat ze met vakantie is, laat ik dan toch maar wat doen, 3 dagen kunt u gebruik maken van Tmobile hoor". MOOI NIET. Klacht gestuurd, Reactie terug, of ik even contact wil opnemen met de klantenservice dan wordt alles zo geregeld. Nog wat gebeld, weer loze beloftes, geen activering. TOT vandaag. Ik ga mijn contract (wat dus feitelijk nog niet is geactiveerd) beeindigen. Wat een stelletje prutsers. Terwijl ik dit typ wacht ik op hun belletje terug (binnen 10 minuten) wat nu al 30 minuten geleden is. Nee boos word ik niet meer, ik vrees wel voor de service die Tmobile straks gaat geven aan de nieuwe iPhone houders ... ENFIN: Ik wil graag bellen (ca 150minuten) , sms (ca 75) en onbeperkt internetten. Iemand een goede tip? Ik ben een en al oor. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
ja zoiets kan natuurlijk gebeuren.
Mag niet maar gebeurt toch ( en jammer genoeg overal voorbeelden zat). Ik ben al zeker 4 tot 5 jaar bij T-Mobile, en kan alleen maar zeggen dat ik tevreden ben. Je wordt altijd goed geholpen, en heb geen nare ervaringen met hun. Oh ja 1. En wel een hele nare Mij MDA 3 maanden kwijt geweest...... En tot overmaat van ramp kreeg ik ook nog het verkeerde toestel terug gestuurd. Na een helehoop stampij en grove schelpartijen wilden zij mij niet meer te woord staan. Vervolgens een hele boze mail gestuurd naar de klanten service, en ja hoor ik werd geholpen. En hoe. Ik hoefde het eerste half jaar niets meer te betalen. Dit is gebeurd en kous af. Tot op heden ben ik gewoon helemaal tevreden met t-mobile. Dus he moraal van het verhaal, pech kun je altijd hebben. En diegene die pech hebben hoor je altijd als eerste. Ik ga lekker afwachten tot de nieuwe iphone via t-mobile te koop zijn. Pascal |
#3
|
|||
|
|||
ik zit zelf al 2,5 jaar bij t-mobile.
ik heb een paas switching van abbo gehad maar die zijn prima verlopen nergens last van gehad. Toch jammer dat ze dat niet bij iedere klant lukt. zo moeilijk kan het toch niet zijn |
#4
|
|||
|
|||
ik zou zeggen kijk bij andere providers naar sim only abbo's. zoals vodafone of kpn.bij vodafone kun je blox op een simonly zetten bijvoorbeeld.weet niet hoe dit zit bij de andere maar ik ga dit straks ook doen stukken goedkoper
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zeer slechte service T-mobile | jeffrey412 | Odido (T-Mobile) | 0 | 27-09-10 17:04 |
Slechte service t-mobile. | Phillie | Odido (T-Mobile) | 5 | 03-06-10 13:19 |
zeer slechte service T-Mobile | hansapk | Odido (T-Mobile) | 9 | 12-08-09 16:42 |
Hele slechte ontvangst t-mobile | jdj86 | Odido (T-Mobile) | 0 | 16-03-08 09:57 |
|
|