Beschikbaarheid aanbieding IPhone 5c discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, T-Mobile heeft een aanbieding i.c.m. een IPhone 5c. Graag zou ik mijn abonnement verlengen met een mooie 5c alleen ik moet nog wachten tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beschikbaarheid aanbieding IPhone 5c
Hallo,
T-Mobile heeft een aanbieding i.c.m. een IPhone 5c. Graag zou ik mijn abonnement verlengen met een mooie 5c alleen ik moet nog wachten tot 7 April... Als de 5c's op zijn stopt de aanbieding. Nou weet ik niet of ik nog kan verwachten dat ze er dan nog zijn, omdat ze nou niet zeer geliefd zijn. Iemand enig idee waarop ik kan rekenen? Groetjes
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s : Beschikbaarheid in België | Koenne101 | Koopinformatie België | 18 | 09-10-13 17:14 |
Otterbox Defender iPhone 5s : beschikbaarheid ? | hemzelf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 09-10-13 06:45 |
Beschikbaarheid iPhone 5s Oberhausen | Jorovich | iPhone algemeen | 6 | 29-09-13 21:58 |
Beschikbaarheid iPhone 5 | NH2505 | Koopinformatie België | 7 | 06-10-12 20:10 |
Beschikbaarheid iPhone in UK | demasterbaas | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 25-07-10 17:09 |
|
|