T-mobile oneindig internetten? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg binnenkort mijn Iphone met T-mobile onbeperkt internetten, Kan ik hiermee ook oneindig (gratis) streamen? (youtube, enz).. En kan ik ook waar ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile oneindig internetten?
Ik krijg binnenkort mijn Iphone met T-mobile onbeperkt internetten,
Kan ik hiermee ook oneindig (gratis) streamen? (youtube, enz).. En kan ik ook waar ik ook ben gewoon gratis de bestanden van de Appstore downloaden zonder later een dikke rekening achteraf te krijgen? Alvast bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier staat niks over streaming (zover ik weet).. Als ik bij andere providers kijk, staat er bij dat streaming en VoiP geld kost per minuut.. Alsnog bedankt voor je reactie |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Telecomproviders Nederland
Het gaat nu niet over Wi-Fi maar over een dienst van een provider. Vandaar verplaatst. Data gebruik is onbeperkt staat in die pdf. Dus of je nou streamt of iets download. Op dat moment ben je data aan het gebruiken.
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor je reactie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Prepaid + Onbeperkt internetten? | ferryjongmans | Odido (T-Mobile) | 7 | 26-01-10 22:36 |
oneindig lange rintones | bako | Ringtones en Wallpapers | 5 | 14-02-09 21:57 |
is 3G internetten op de iphone sneller met vodafone dan met t-mobile | Amien | Vodafone | 3 | 16-12-08 22:26 |
|
|