iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

symen89 02-08-08 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Silver (Bericht 158801)
Zou ik zeker doen.

Heb vanochtend ook gebeld. Maandag kon niet, dinsdag kon ik niet. Het is woensdag geworden.

6 augustus is woensdag:P ik zag dat jij hem de 15e had besteld...mmm toch nog raar dat ik 1 week op mijn bezorging moet wachten nadat ik gebeld heb.

nog een vraagje aan de mensen die hun iphone via amp in ontvangst genomen hebben, doen ze moeilijk met id's enzo? ben me paspoort namelijk kwijt...gister naar thuis adres geweest maar daar is hij ook niet te bekennen.

ik hoop dat me rijbewijs voldoet.

Edin89 02-08-08 14:18

Ik ben een tijdje op dit topic niet geweest, ben gister op status 4 gezet en als ik het goed begrijp moet ik dit nummer bellen 900-2675644 en vragen wanneer me iphone word geleverd? Als ik zelf op AMP ga wachten dan duurt het veel langer?

En als ik amp bel wat moet ik dan precies zeggen dat ik een iphone bij t-mobile heb besteld en dat die nog niet bezorgd is ofzo?

alvast bedankt

Le0 02-08-08 14:20

Ik heb 'm ook binnen sinds vandaag. 8 gig versie. 11 Juli besteld.

haagsegoof 02-08-08 14:21

wat ik nou weer mee maakte?
Ik belde t-mobile op of ze al iets konden vertelen over mijn telefonische bestelling maar hij had het over dat in zijn systeem ik er wel instond maar verder niets maar in een ander systeem (??) stond dat mijn bestelling is geanulleerd? wow what the f*ck?
Hij kon niets vragen wat de betreffende afdeling is er niet in het weekend.
Hij vond het wel erg vreemd en hij gaat het maandag ochtend gelijk uitzoeken zei hij en me terug bellen zo niet ... bel ik op of beter ik woon er 15 minuten vandaan en ga ik ff langs ?!:mad:

Silver 02-08-08 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edin89 (Bericht 158828)
Ik ben een tijdje op dit topic niet geweest, ben gister op status 4 gezet en als ik het goed begrijp moet ik dit nummer bellen 900-2675644 en vragen wanneer me iphone word geleverd? Als ik zelf op AMP ga wachten dan duurt het veel langer?

En als ik amp bel wat moet ik dan precies zeggen dat ik een iphone bij t-mobile heb besteld en dat die nog niet bezorgd is ofzo?

alvast bedankt

Dat je graag een afspraak wilt maken ivm de aflevering, bv...
(Heel vriendelijke dame, daar bij AMP!)

Wegottaknow 02-08-08 15:32

Hier is hij inmiddels ook binnen.

Pako 02-08-08 20:35

Waarschijnlijk een luie koerier ofzo. Nog niet binnen! Nu hopelijk alsnog maandag a.s. Ik zit in Groningen, dat is natuurlijk ook wel erg ver weg;-)

xiqum 02-08-08 20:42

Ik heb hem binnen :)

cafe 03-08-08 08:47

ook binnen :) (gisteren al)

Ni3L50L 03-08-08 09:18

Hij is gisteren afgeleverd. Was trouwens niet de enige bij ons in 't pand ;-)

Johnny Cash 03-08-08 09:58

Die van mij wordt morgen tussen 9 en 12 bezorgd, Friesland ligt waarschijnlijk ook niet echt op de route. Als je status 4 hebt, gewoon bellen, dat is het beste!

Wegkwijt 03-08-08 14:36

statuslijst
 
1 Bijlage(n)
Nieuwe lijst 14:35.

@ Haagsegoof
Echt balen zeg, heel veel succes morgen en hopelijk komt het nog goed

Tjort 03-08-08 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boshuizen (Bericht 158369)
Tja, hij zou vandaag worden gebracht door AMP tussen 15:30 en 18:30. Hoor ik net van AMP dat de chauffeur een ongeluk heeft gehad bij Alkmaar. Sneu voor hem een een heel klein beetje voor mij. Na drie weken wachten kan er ook wel een weekendje bij. Ik hoop dat de chauffeur in orde is.

Hee, ik kreeg hetzelfde telefoontje van AMP. Ik heb op internet terug kunnen vinden dat de chauffeur licht gewond is geraakt. Gelukkig maar voor hem. De bestelbus lag wel op z'n dak in het weiland, dus dat worden nieuwe Iphones ;)

rheuvelg 03-08-08 22:53

25ste besteld, vr middag 1 augustus in eens van status 1 naar status 5. Maar TNT is nog niet langs geweest.

Tijd: 25 juli 2008 00:13
status:5 (t-mobile site)
afleverdatum: heeft nog niet plaats gevonden.
contract: v(erlenging)
Type iphone: 16z
user: rheuvelg

sirtalis 03-08-08 23:20

Na afgelopen maandag een defect toestel ontvangen te hebben van T-mobile (sim-lezer defect), heb ik afgelopen zaterdag van de reparatieafdeling een nieuw toestel ontvangen. Deze keer is de volume aan/uit knop defect. Wat een gepruts zeg. Ik ga pas weer omruilen wanneer er voorraad in de T-mobile shop is, ik ga niet weer mijn toestel in de brievenbus (!) gooien.

haagsegoof 03-08-08 23:59

Lijst update
 
2 Bijlage(n)
Had nix te doen en zit me op te focken over tm !
Dus heb een keertje geholpen met DE grote lijst
Heb hem in word en PDF gemaakt.

Wegkwijt 04-08-08 09:25

Goed bezig Haagsegoof :D

Pako 04-08-08 09:42

Goed, die TNT-link: bezorgd dus niet op maandag.
Ik verwacht het pakje nu dus morgen (dinsdag);-)
Nog heel even geduld.
Gelukkig doet m'n 1st Gn iPhone het nog!


Een collega heeft overigens binnen 3,5 dag z'n nieuwe 8Gb iPhone gekregen (via een Mac-shop)

Wegkwijt 04-08-08 09:46

Wel balen zeg. Op zaterdag bezorgen ze ook al geen pakketten onder rembours. Dus je kan meteen 4 dagen wachten als ie op vrijdag niet komt. :(

SuperDutch 04-08-08 10:07

Ik heb hem binnen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.