iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

Johnny Cash 01-08-08 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Silver (Bericht 158132)
Als het goed is, dan wordt je gebeld voor een afspraak mbt de levering.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wegkwijt (Bericht 158142)
Voor alle AMP bestellers...

ik zou gewoon bellen. De vorige lichting die dit deed, nadat ze net op status 4 waren gezet, konden direct een afspraak maken voor de volgende dag! (kan je dit weekend misschien nog met je nieuwe phone aan de slag)

Daar dacht ik ook aan, want ik wil m natuurlijk nu ook zo schnell mogelijk hebben.

dspiers 01-08-08 13:53

UPDATE: 16GB Zwart verlenging.
16 July, online besteld
31 July, status 4 (gisteren)
1 Augustus, afgeleverd. (vandaag)

Van status 4 naar 5 binnen 24 uur! Lekker voor het weekend. Volgens mij beginnen ze de achterstand in the halen.

Silver 01-08-08 13:53

4! IK ga meteen bellen! :D

Johnny Cash 01-08-08 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Silver (Bericht 158148)
4 ! IK ga meteen bellen! :D

Laat je het antwoord even weten, want als het kan zou ik m maandag wel willen ontvangen, morgen kan waarschijnlijk toch niet.

Silver 01-08-08 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Cash (Bericht 158149)
Laat je het antwoord even weten, want als het kan zou ik m maandag wel willen ontvangen, morgen kan waarschijnlijk toch niet.

Ze hadden nog niets op mijn postcode bij AMP.
De order was dus nog niet bij hun binnen, maar dat kan elk moment gebeuren en dan wordt ik gebeld voor een afspraak.
ps Ze leveren ook zaterdags.

pps Voor wat het waard is...
Ik had ook mijn ordernummer opgegeven.
Mijn bestelnummer is 4687.

KEESSS 01-08-08 14:06

17 juli mijn abbo telefonisch verlengd, zakelijke abbo, 16G wit. Heb net gebeld voor de status. . Ze hadden het een week later pas ingeboekt!! de 24e dus. en de levertijd is VANAF NU 8 weken zei ze..... :mad:

Wegkwijt 01-08-08 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KEESSS (Bericht 158160)
17 juli mijn abbo telefonisch verlengd, zakelijke abbo, 16G wit. Heb net gebeld voor de status. . Ze hadden het een week later pas ingeboekt!! de 24e dus. en de levertijd is VANAF NU 8 weken zei ze..... :mad:

je bestelnummer zit dus ergens tussen de 6500- 7500 Keesss?

(ik denk dat die 8 weken trouwens wel mee gaan vallen hoor, dat heeft nog niemand hier gehaald ;))

hlnnn 01-08-08 14:44

bij mij was het een heel andere verhaal. ik heb de iphone op 11juli 0.00 5x achter elkaar besteld. elke x kreeg ik via mijn mail dat mijn aanvraag niet wordt ge-accepteerd wegens kredietwaarden. dus ik dacht misschien ligt aan het systeem van hun. probeer ik bij mijn vriendin ook 5x aanvragen. hetzelfde probleem. na 10x aanvragen en 10x geweigerd dacht ik laat het maar wacht wel totdat ik in december kan verlengen. op 17 juli neemt het AMP logistics bedrijf contact met mij op voor een afspraak levering van mijn iphone 3g white. maar ik vroeg mij af of ik niet 10 iphones zou krijgen, medewerker keek ff voor mij na. maar zou maar 1 krijgen. 21 juli kreeg ik mijn iphone thuis geleverd. snap zelf nu nog steeds niet, is het een fout van t-mobile of heb ik even geluk? loop nu al week met de iphone.

KEESSS 01-08-08 14:46

Ik kreeg geen bestelnummer, dat deden ze niet zei ze. Ik moest nog maar een week wachten op de bevestiging (misschien staat het daar in?) en dan 8 op de mobiel....


Wel vriendelijke dame hoor. Maar een week later pas inboeken en dan zeggen levertijd 8 weken vind ik wel sneaky. Misschien valt het inderdaad mee.

Wegkwijt 01-08-08 15:09

1 Bijlage(n)
Vandaag vertelde ik iemand over de statuslijst op dit forum en het oneindige statuschecken van de posters hier en zijn reactie (eerst alleen in woord maar vervolgens ook in beeld) wil ik jullie niet ontnemen...:D

Pretender 01-08-08 15:15

Hij is gaaf :D

iphonegirl 01-08-08 15:41

ik sta ook op status 4 nu sinds vandaag ben benieuwd wanneer tnt het komt brengen

sirtalis 01-08-08 15:42

Ik, Sirtalis, wacht nog steeds op mijn nieuwe toestel, nadat ik mijn zwarte 16G defect heb ontvangen. Kom op T-Mobile, niet zeuren, maar direct een nieuwe per koerier versturen, *****s! Toestel is al lang en breed binnen bij jullie, mijn abbo loopt op 11 augustus a.s. een maand voor nop. En ik WEET toevallig dat er een ruime voorraad toestellen is voor garantieafwikkeling!

iphonegirl 01-08-08 15:44

17 juli mijn abbo telefonisch verlengd, zakelijke abbo, 16G wit. Heb net gebeld voor de status. . Ze hadden het een week later pas ingeboekt!! de 24e dus. en de levertijd is VANAF NU 8 weken zei ze..... :mad:

Op welke status sta je nu? Keess

Pretender 01-08-08 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonegirl (Bericht 158239)
17 juli mijn abbo telefonisch verlengd, zakelijke abbo, 16G wit. Heb net gebeld voor de status. . Ze hadden het een week later pas ingeboekt!! de 24e dus. en de levertijd is VANAF NU 8 weken zei ze..... :mad:

Op welke status sta je nu? Keess

Iphonegirl, als je onder een post op quote klikt, krijg je een reply waar de tekst van diegene waar je op wilt antwoorden alvast in staat. Dan hoef je niet te copy-pasten (en het is gelijk duidelijk dat je op iemand antwoordt (zie boven)). ;)

Wegottaknow 01-08-08 16:30

Mooi, ze komen hem morgen afleveren.

Wegkwijt 01-08-08 16:53

Statuslijst
 
2 Bijlage(n)
Laatste update 16:50 uur

Johnny Cash 01-08-08 17:10

Nou, ze komen hem maandag afleveren (04-08). :)

KEESSS 01-08-08 17:17

@ Iphonegirl: zeg geven geen statussen als je telefonisch besteld hebt. Helaas.

josp 01-08-08 17:17

Vandaag contact gehad met AMP logistics.
Beide iphones worden geleverd op 06-08.

Nog even wachten :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:20.