iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

DarthMaul 08-08-08 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brabo1 (Bericht 164308)
25-7 geaccepteerd, bestelnummer 1179257
status 1 nog steeds........8Gb :(:confused:

ik ook nog steeds niets en ook de 8gb ,

25-7 telefonisch verlengd, lijkt wel dat de 8gb's op zijn . ;):mad:

ekrol74 09-08-08 21:03

Graag bij vermelding van bestel nummer niet het 11xxxxx nummer maar het 999xxx7347 nummer.

ekrol74 09-08-08 21:30

Statuslijst
 
2 Bijlage(n)
Hoi iedereen,

Hier de nieuwe statuslijst. Veel succes iedereen, en hopen dat je Iphone toch sneller komt dan 6 weken wachten.

Jobbele 10-08-08 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ekrol74 (Bericht 165501)
Graag bij vermelding van bestel nummer niet het 11xxxxx nummer maar het 999xxx7347 nummer.

@ekrol74: Dit is het enige reserveringsnummer dat ik telefonisch door heb gekregen... Er is geen apart topic voor telefonische bestellingen volgens mij.

splatz 10-08-08 09:00

Ik heb woensdag 6 augustus telefonisch verlengd. Krijg een 16 gb zwart versie!:). Nog geen bevestiging gekregen

Niek_ 10-08-08 12:49

Besteld 02-08 - verlenging - 16GbW- status 1.
Bevestiging digitaal ontvangen
Prijs 1€ voor een 1-300 abo 2 jr
Ordernr 8044

brabo1 11-08-08 10:01

t-mobile
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DarthMaul (Bericht 164554)
ik ook nog steeds niets en ook de 8gb ,

25-7 telefonisch verlengd, lijkt wel dat de 8gb's op zijn . ;):mad:

Zojuist van status 1 naar 4 gegaan. :D

geniux 11-08-08 10:04

Right.

Ik word net uit bed gebelt, staat de postbode voor de deur met een pakje. Ik helemaal happy, want ik had een iphone via ebay uit de VS besteld. Vreemd genoeg moest ik wel rembours betalen van 1,-. Ik dacht eerst dat het een of andere tax was (vond het allang prima dat ik geen 20% moest betalen over de aankoopwaarde).

Enfin, ik maak het pakketje open en wat vind ik tot mijn stomme verbazing: Een iphone 3g van T-Mobile!! Dit moet toch wel het toppunt zijn van slechte communicatie bij die prutsers. Ik had namelijk twee weken geleden telefonisch een abo afgesloten, maar de dag daarna deze al geannulleerd omdat ze mn contract niet meteen kondenlaten ingaan. De annulering is bevestigd door de klantenservice en het staat ook niet meer bij My-Tmobile. Bovendien kan ik nu ook weer online verlengen.

Dus nu zit ik hier dus met een nieuwe iphone 3g..... zonder contract :D

cartman 11-08-08 10:16

28-7 besteld via internet, bevestiging zowel digitaal als per brief gekregen, binnen 10 werkdag levering stond erin... sta nog op status 1 :( 8GB zwarte versie

geniux 11-08-08 10:24

Misschien heb ik die van jou wel per ongeluk gekregen ;) (datum van bestelling was overigens 2 augustus, 4 augustus geannuleerd)

cartman 11-08-08 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geniux (Bericht 166828)
Misschien heb ik die van jou wel per ongeluk gekregen ;) (datum van bestelling was overigens 2 augustus, 4 augustus geannuleerd)

ja, dat zou zo kunnen :p veel plezier met je 2 iphone's... ;) ik wacht ongeduldig af :p

Even bellen doet wonderen! vanochtend stond ik nog op 1, na mijn telefoongesprek op 4 :

Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.


Kickass ! :D

supernaturol 11-08-08 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geniux (Bericht 166818)
Right.

Ik word net uit bed gebelt, staat de postbode voor de deur met een pakje. Ik helemaal happy, want ik had een iphone via ebay uit de VS besteld. Vreemd genoeg moest ik wel rembours betalen van 1,-. Ik dacht eerst dat het een of andere tax was (vond het allang prima dat ik geen 20% moest betalen over de aankoopwaarde).

Enfin, ik maak het pakketje open en wat vind ik tot mijn stomme verbazing: Een iphone 3g van T-Mobile!! Dit moet toch wel het toppunt zijn van slechte communicatie bij die prutsers. Ik had namelijk twee weken geleden telefonisch een abo afgesloten, maar de dag daarna deze al geannulleerd omdat ze mn contract niet meteen kondenlaten ingaan. De annulering is bevestigd door de klantenservice en het staat ook niet meer bij My-Tmobile. Bovendien kan ik nu ook weer online verlengen.

Dus nu zit ik hier dus met een nieuwe iphone 3g..... zonder contract :D

ik zal hem wel terug sturen voordat je een rekenig gaat krijgen van de iphone..!!!\spreek uit ervaring maar niet met de iphone

geniux 11-08-08 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door supernaturol (Bericht 167000)
ik zal hem wel terug sturen voordat je een rekenig gaat krijgen van de iphone..!!!\spreek uit ervaring maar niet met de iphone

ik wacht gewoon rustig af, het is niet mijn fout. Als ze bellen stuur ik em uiteraard terug, zo niet, dan hebben ze pech :P

ekrol74 11-08-08 16:37

Bellen naar T-mobile
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cartman (Bericht 166926)
Even bellen doet wonderen! vanochtend stond ik nog op 1, na mijn telefoongesprek op 4 :

Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.


Kickass ! :D

Hoe krijg je dat voor elkaar, ik bel me rot en elke keer het zelfde; "Maximaal 6 weken wachten".

cartman 11-08-08 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ekrol74 (Bericht 167057)
Hoe krijg je dat voor elkaar, ik bel me rot en elke keer het zelfde; "Maximaal 6 weken wachten".

Ik heb alleen gevraagd wanneer het toestel geleverd word, ze zei: binnen 3 tot 6 weken. Daarop zei ik; ik heb een brief gekregen waarin staat dat het toestel binnen 10 dagen geleverd word. Toen ging ze overleggen, duurde 5 minuten, en toen zei ze dat ik er een toegestuurd kreeg. Even later keek ik op de site, en mijn order staat nu op 4. Dus hopelijk krijg ik 'm morgen al!

DarthMaul 11-08-08 23:48

Hehe , eindelijk hij is gearriveerd , superrr , nu maar speule :D:D

iScorpio 11-08-08 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DarthMaul (Bericht 167403)
Hehe , eindelijk hij is gearriveerd , superrr , nu maar speule :D:D

Die postbode is laat langs gekomen ;) Veel plezier er mee!

ekrol74 12-08-08 07:50

Statuslijst
 
2 Bijlage(n)
Hoi, hier de nieuwe statuslijsten in word en PDF.

mvermeer 12-08-08 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geniux (Bericht 166818)
Right.


Dus nu zit ik hier dus met een nieuwe iphone 3g..... zonder contract :D

Volgens de Nederlandse wet mag je alles wat je ongevraagd toegestuurd krijgt houden.

Dus veel plezier ermee!:D

Martin

Halertje 12-08-08 11:32

On-line besteld
 
Afgelopen vrijdag, 8 augustus besteld on-line. Nu maar afwachten, status nog 1.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:15.