iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

ekrol74 07-08-08 12:26

Statuslijst
 
2 Bijlage(n)
Hier de nieuwe statuslijst

DarthMaul 07-08-08 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ekrol74 (Bericht 163048)
Hier de nieuwe statuslijst

heb nog steeds geen bericht , 25-07-08 besteld telefonisch verlengd met i300 abbo en de 8gb iphone .:confused::mad:

KEESSS 07-08-08 12:52

ik kreeg vandaag pas bevestiging, had 17 juli al verlengd. amateurs.

ekrol74 07-08-08 13:52

@Keesss

Okee stond anders in de lijst maar zal het aanpassen.

KEESSS 07-08-08 14:24

Ik had het 17 juli telefonisch aangevraagd, de 24e hadden ze mij pas ingeboekt bleek later. Vandaar denk ik dat het zo in de lijst staat.

Yrrah2 07-08-08 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ekrol74 (Bericht 163017)
Bedankt voor je bericht,
Als ze iets willen verkopen zijn ze altijd leuk.
Heb je een nieuw abbo of contract verlenging,? Ik neem aan dat als je telefonisch hebt besteld je geen order/bestel nummer hebt ontvangen.

Ben overgestapt van Vodafone naar T-Mobile dus een nieuwe klant. (Een riskante stap qua dekking, of heb ik dat verkeerd?)
Heb ik wel gekregen. Zou per e-mail dezelfde dag gaan, maar doordat ze deze verkeerd hadden opgeschreven heb ik hem de volgende dag telefonisch achterhaald.

Citaat:

Maar ik zet je op de status lijst. Kun je een beetje inzicht krijgen hoe je oder verloopt ten op zichte van ander iphone bestellers. Graag elke status verandering doorgeven zo kunnen we de lijst up to date houden.

Wanneer je status 4 bereikt , niet mailen of wachten tot hun bellen, gelijk bellen met de koerier Dan heb je hem meestal al de volgende dag al.
Ga ik doen. Gek dat het zo uit een loopt met de leveringen, dus dat sommige mensen de iPhone snel krijgen en anderen na een langere tijd.

Groeten

Jobbele 07-08-08 15:22

Tip Tip!

Pietje ongeduld als ik ben. Ik had op 26 juli telefonisch een 8GB besteld (nieuw contract). Reserveringsnummer 11817xx. Op 4 augustus stond de status pas op 1 met de mededeling dat de levering langer gaat duren :o
Hard nadenken.... Besloten er een rondje bellen Mediamarkt, Phone House etc. aan te wagen. Begonnen bij kleine plaatsen. Eerste telefoontje was meteen raak! Bij The Phone House in Haaksbergen (bij Enschede waar ik woon) hadden ze nog diverse exemplaren liggen. Ik kon kiezen! Prima service en een uurtje later zat ik thuis met een blinkende witte iPhone 3G 16GB, werkend en al. Niet gekozen voor nummerbehoud (Telfort) omdat dat wel 2 weken kon duren. En zoals gezegd ben ik ongeduldig :rolleyes:

Dus voor degene die net zo ongeduldig is als ik, een rondje bellen loont echt!

Succes en groet,
Jobbele

blahblah 07-08-08 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jobbele (Bericht 163245)
Tip Tip!

Pietje ongeduld als ik ben. Ik had op 26 juli telefonisch een 8GB besteld (nieuw contract). Reserveringsnummer 11817xx. Op 4 augustus stond de status pas op 1 met de mededeling dat de levering langer gaat duren :o
Hard nadenken.... Besloten er een rondje bellen Mediamarkt, Phone House etc. aan te wagen. Begonnen bij kleine plaatsen. Eerste telefoontje was meteen raak! Bij The Phone House in Haaksbergen (bij Enschede waar ik woon) hadden ze nog diverse exemplaren liggen. Ik kon kiezen! Prima service en een uurtje later zat ik thuis met een blinkende witte iPhone 3G 16GB, werkend en al. Niet gekozen voor nummerbehoud (Telfort) omdat dat wel 2 weken kon duren. En zoals gezegd ben ik ongeduldig :rolleyes:

Dus voor degene die net zo ongeduldig is als ik, een rondje bellen loont echt!

Succes en groet,
Jobbele

Ehhhhh. En wat doe je dan met je bestelling?

Jobbele 07-08-08 15:24

Geen probleem. Klantenservice gebeld. Komt er op neer dat als de koerier mij belt ik gewoon moet zeggen dat ik de bestelling niet accepteer. Maakten ze geen probleem van!

blahblah 07-08-08 15:28

En wat gebeurt er eigenlijk als je 'm wel accepteert? Dan heb je 1 contract en 2 iPhones.

Jobbele 07-08-08 15:31

Goede vraag... Maar ik denk dat ik dan toch vastzit aan 2 contracten. Namelijk nieuw contract besteld bij T-mobile en ter plekke een contract aangegaan bij The Phone House. Of denk jij er anders over?

blahblah 07-08-08 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jobbele (Bericht 163257)
Goede vraag... Maar ik denk dat ik dan toch vastzit aan 2 contracten. Namelijk nieuw contract besteld bij T-mobile en ter plekke een contract aangegaan bij The Phone House. Of denk jij er anders over?

Ah okay. Dat zal dan idd wel ja.

kiekster 07-08-08 19:02

Als ik dit zo allemaal lees, komt het bij mij over dat zowel nieuwe klanten voorrang hebben boven bestaande klanten (ik kom nog uit BEN-tijdperk) en dat de 16G eerder geleverd wordt dan de 8G.
Ik moet volgens mij nog even geduld hebben

Besteld 03-08 - verlenging - 8G- status 1.
Bevestiging digitaal ontvangen
Prijs 1€ voor een 1-150 abo 2 jr

RJW 07-08-08 20:12

Hmm, ik wacht gewoon geduldig... 31-07 besteld heb nummer 7830.
Zoals ik van iedereen te horen krijg hebben tot nu aan toe nog maar weinig mensen echt 6 weken hoeven te wachten. De meesten max 4 weken ongeveer. Moet zeggen dat T-mobile volgensmij zich netjes opsteld naar zijn klanten toe. Goede service ... een dikke pluim Was bij Hi wat anders gewend:(

kiekster 07-08-08 20:20

Ja RJW, ik wacht ook, maar dan ongeduldig ;) Ow en ik heb niks te klagen hoor over T-mobile, ik ben niet voor niets al zo lang klant.

(pfff, ik kan mijn ordernr nu wel dromen, kijk bijna elk uur of mijn status veranderd is). Maar goed, ik houd jullie op de hoogte.

RJW 07-08-08 20:27

nouja geduldig wachten in ongeduld ;) maargoed heb zowat elk filmpje/ review van de iphone gezien/ gelezen begint toch wel te kriebelen......

vidaloca 07-08-08 22:51

21 juli besteld, kreeg vandaag een telefoontje dat hij volgende week donderdag bezorgd wordt... iphone 8gb (nieuwe klant)

kiekster 08-08-08 15:36

Nou dat is echt supersnel...binnen een week in huis. Sinds vandaag status 4. Dus waarschijnlijk komt de iphone morgen.

Besteld 03-08 - verlenging - 8G- status 4.
Bevestiging digitaal ontvangen
Prijs 1€ voor een i-150 abo 2 jr

brabo1 08-08-08 19:36

t-mobile
 
25-7 geaccepteerd, bestelnummer 1179257
status 1 nog steeds........8Gb :(:confused:

Niek_ 08-08-08 20:45

Besteld 02-08 - verlenging - 16GbW- status 1.
Bevestiging digitaal ontvangen
Prijs 1€ voor een 1-300 abo 2 jr
Ordernr 119937x


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:58.