iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

erikoo 23-08-08 16:00

Hmm, 13 augustus online een verlenging gedaan en een 16Gb White besteld. Nog steeds status 1. Vandaag loop ik een T-mobile shop binnen, deze hadden genoeg voorraad. Ik dacht, kopen dat ding en vragen of ze de online bestelling willen cancellen. Helaasch, klinkt eenvoudig maar zo werkt het niet... Blijkbaar zit er voor de T-mobile medewerkers een provisie voor elk verkocht toestel. Dus als je bij de afdeling online-bestellingen iets plaatst dan zijn ze niet zo blij als je deze wilt annuleren.
Nog een kwartiertje met de klantenservice gebeld, die tonen alle begrip maar afdeling online wil de opdracht niet cancellen... Klant is niet bepaald koning bij T-mobile.

gr1985 23-08-08 18:26

ff een vraagje, hoe weet je of je bestelde iphone met tnt of met amp komt ?

splatz 23-08-08 18:37

Hij komt met tnt als je hebt verlengd en met amp als je als nieuwe klant bestelt

SieteNL 23-08-08 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gr1985 (Bericht 176072)
ff een vraagje, hoe weet je of je bestelde iphone met tnt of met amp komt ?

Ligt eraan of het n nieuw contract is, of je jouw huidige contract verlengd.
Nieuw contract betekent AMP
Verlenging betekent TNT

Nou nog n vraag van mijn kant. Want heb je nodig als TNT hem komt afleveren? alleen de contante betaling ?

gr1985 23-08-08 18:41

thnx voor de reply, ik heb geen idee moet maar 1 euro betalen :) dus doe ik wel contant

masterfrodo 23-08-08 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KEESSS (Bericht 175721)
hoe lang was die levertijd waarover je klaagde? Ik wacht nu al 6 weken, 17 juli besteld...


Mijn wachttijd was bijna 4 weken

masterfrodo 23-08-08 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erikoo (Bericht 175997)
Hmm, 13 augustus online een verlenging gedaan en een 16Gb White besteld. Nog steeds status 1. Vandaag loop ik een T-mobile shop binnen, deze hadden genoeg voorraad. Ik dacht, kopen dat ding en vragen of ze de online bestelling willen cancellen. Helaasch, klinkt eenvoudig maar zo werkt het niet... Blijkbaar zit er voor de T-mobile medewerkers een provisie voor elk verkocht toestel. Dus als je bij de afdeling online-bestellingen iets plaatst dan zijn ze niet zo blij als je deze wilt annuleren.
Nog een kwartiertje met de klantenservice gebeld, die tonen alle begrip maar afdeling online wil de opdracht niet cancellen... Klant is niet bepaald koning bij T-mobile.


Officiele klacht aanmelden. Klachtenservice toont wel begrip en cancellen de boel. Bij mij ook gedaan, Voor de weken dat ik heb moeten wachten krijg ik abonnementsgeld gekrediteerd op de volgende factuur als goedmaker.

ekrol74 24-08-08 15:46

Nou mijn toestel is 20 augustus geleverd. Dus nu status 5 (16 zwart) Op 28 juli besteld online verlenging. 3 en een halve week gewacht.

Patrick G 24-08-08 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ekrol74 (Bericht 176686)
Nou mijn toestel is 20 augustus geleverd. Dus nu status 5 (16 zwart) Op 28 juli besteld online verlenging. 3 en een halve week gewacht.

@ekrol74, hoeveel dagen duurde het voordat je de iphone daadwerkelijk kreeg nadat je op status 4 stond?

vecino 24-08-08 16:50

17 augustus besteld en status nog steeds op 1. Jammer maar nog even geduld hoop ik.

gr1985 25-08-08 14:58

08-08-08 besteld en 25-08-08 geleverd om 12:06 door TNT

jippie 25-08-08 15:06

Ik ook dus op 8-8-08 besteld maar nog steeds op status 1 :mad::mad::mad:

Castor 25-08-08 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuppel (Bericht 175940)
Daar gaan we weer: Schijt TNT
Gisteren is m'n iPhone verstuurd. Maar zaterdag wordt niet onder rembours bezorgd. Volgende week weer 40 uur werken. Moet ik weer een uur vrij nemen op woensdag om voor 17.30 bij het postkantoor te zijn, of wachten tot zaterdag en dan in alle vroegte m'n nest uit. Echt een kansloze organisatie is het!

Dit had ik dus ook. Misschien ietsje erger. Ik had op dinsdag thuis gewerkt om de postbode op de wachten. Die kwam dus niet. Woensdagochtend langs t postkantoor geweest: lege doos bezorgd. Dit was 30 Juli. Ik wacht nog steeds op mijn toestel. Klantenservice is hopeloos slecht.

knuppel 25-08-08 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Castor (Bericht 177367)
Dit had ik dus ook. Misschien ietsje erger. Ik had op dinsdag thuis gewerkt om de postbode op de wachten. Die kwam dus niet. Woensdagochtend langs t postkantoor geweest: lege doos bezorgd. Dit was 30 Juli. Ik wacht nog steeds op mijn toestel. Klantenservice is hopeloos slecht.

Met lege doos bezorgd bedoel je: inhoud gejat door TNT-medewerker? Dat hoor je ook steeds vaker de laatste 2 jaar.
En bewijs het dan maar eens...

Castor 25-08-08 15:45

Door wie het is gejat interesseert me niet en doet er ook niet zoveel toe. Gelukkig voor mij heb ik de doos op het postkantoor al opengemaakt, onder toeziend oog van de postkantoor-medewerker. Daarmee lijkt het me voldoende bewezen dat ik dat ding iig niet heb.
Jammer genoeg voor mij duurt het verschrikkelijk lang voordat T-Mobile dit heeft "onderzocht" en een nieuwe wil opsturen.

erikoo 25-08-08 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door masterfrodo (Bericht 176141)
Officiele klacht aanmelden. Klachtenservice toont wel begrip en cancellen de boel. Bij mij ook gedaan, Voor de weken dat ik heb moeten wachten krijg ik abonnementsgeld gekrediteerd op de volgende factuur als goedmaker.

Nog snel even mijn status bekijken voordat ik een klacht zou indienen, zie ik dat ik op status 4 sta! Dan wacht ik met bellen totdat ik de iPhone heb, echt slecht dat ze zo traag zijn met internet bestellingen en tussendoor de bestelling niet eens willen/kunnen omzetten in een normale winkel afhandeling....

Dean 25-08-08 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erikoo (Bericht 177432)
Nog snel even mijn status bekijken voordat ik een klacht zou indienen, zie ik dat ik op status 4 sta! Dan wacht ik met bellen totdat ik de iPhone heb, echt slecht dat ze zo traag zijn met internet bestellingen en tussendoor de bestelling niet eens willen/kunnen omzetten in een normale winkel afhandeling....


hier t zelfde, had de klachtopzet al klaar, maar zag net dat ik nu ook op status 4 sta

gaat om een witte met contractvernieuwing



heb nu net, na een half uur eindelijk iemand aan de lijn bij TM. nu maar hopen dat ze bij TNT zo vriendelijk willen zijn om het op mn werk te droppen en niet hier thuis overdag.

nu ik weet dattie er aan zit te komen wil ik niet meer tot donderdag moeten wachten om m op te kunnen halen!

DJ-Xtremer 25-08-08 19:05

Vandaag op Status 4! Het gaat om de 16GB White, 12 Augustus om 21.02 verlengd. Morgen bel ik voor de track en trace... Kan niet wachten tot hij er is:D!

erikoo 25-08-08 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dean (Bericht 177595)
hier t zelfde, had de klachtopzet al klaar, maar zag net dat ik nu ook op status 4 sta

gaat om een witte met contractvernieuwing

Bij mij hetzelfde, er zal wel een lading witte iphones binnen gekomen zijn.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dean (Bericht 177595)
heb nu net, na een half uur eindelijk iemand aan de lijn bij TM. nu maar hopen dat ze bij TNT zo vriendelijk willen zijn om het op mn werk te droppen en niet hier thuis overdag.

nu ik weet dattie er aan zit te komen wil ik niet meer tot donderdag moeten wachten om m op te kunnen halen!

Bij de bestelling heb ik al mijn werk adres opgegeven, overdag is er meestal niemand thuis. Nu nog ff kijken of ik een track & trace nummer kan achterhalen.

Dean 25-08-08 19:13

trek dr aub veel tijd voor uit om T&T te achterhalen, na een half uur gewacht te hebben, heb ik nu al 20 min iemand aan de lijn die t principe van track en trace niet schijnt te snappen. hopen dat zn supervisor iets wijzer is!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.