iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   [iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16738-iphone-3g-reserveringen-t-mobile-online.html)

Patrick G 25-08-08 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick G (Bericht 175602)
Yeeahaaa :D14 augustus online besteld en vandaag status 4
Iphone 16 gb zwart (contractverlenging) ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij nu wordt bezorgd

Vandaag TNT langs geweest komen morgen weer terug, ook dan ben ik niet thuis. Word dus afhalen woensdag op het postkantoor :mad:

Dean 25-08-08 20:27

nou, na een telefoongesprek van meer als een uur ben ik nog niks wijzer


jongetje van TM beweerde dat als je via internet besteld geen track en trace kunt krijgen.



Iemand die dat kan bevestigen??

Castor 25-08-08 20:57

Dat HAD ik ook niet, maar na de eerste bestel poging had ik de barcode te pakken. Als je die invoert in T&T, kun je de 2e bestel poging volgen.

Dean 25-08-08 21:10

maar kun je dan ook zien hoe laat ze m gaam leveren ongeveer?

Castor 25-08-08 21:27

Nee, zo werkt T&T bij TNT Post niet. Je kan hooguit gokken. Je ziet dat ie gesorteerd wordt in het sorteercentrum en dat de koerier je pakje in zijn rit heeft. Wanneer die koerier bij jou thuis komt, weet het systeem niet. Dat weet alleen die koerier. Die bepaalt waarschijnlijk zelf in welke volgorde hij zijn pakjes bezorgd.

Dean 25-08-08 21:38

dat dacht ik al; vandaag naar status 4 dus kan er enigszins vanuit gaan dat ik m eind vd week op t postkantoor kan op gaan halen, of ik moet heel erg veel geluk hebben dat ik ergnes in de avondroute zit. Dan is er nog enigszins kans dat ik thuis ben

P.Veltma 25-08-08 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Castor (Bericht 177367)
Dit had ik dus ook. Misschien ietsje erger. Ik had op dinsdag thuis gewerkt om de postbode op de wachten. Die kwam dus niet. Woensdagochtend langs t postkantoor geweest: lege doos bezorgd. Dit was 30 Juli. Ik wacht nog steeds op mijn toestel. Klantenservice is hopeloos slecht.



Hallo Castor. Toen ik op het postkantoor mijn doos ophaalde, bleken er een paar stenen in te zitten. Jij hebt een lege doos ontvangen; da's net zo waardeloos. Hoe reageerde T-Mobile op jouw verhaal? Hebben ze bij jou ook een nogal langdurig onderzoek ingesteld naar je gestolen iPhone?

Johnny 26-08-08 00:34

Ik heb op Vrijdag 22-08-08 iphone besteld op TM site (verlengd) 8GB,maar staat nog steeds op 1 het zal wel ff duren voordat ik hem krijg ='[

ekrol74 26-08-08 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick G (Bericht 176708)
@ekrol74, hoeveel dagen duurde het voordat je de iphone daadwerkelijk kreeg nadat je op status 4 stond?

@patrick, Maandag 18 augustus smiddags op status 4, Dinsdag 1e keer aangeboden niemand thuis, woensdag 20 aug. in ontvangst genomen. Als je nieuwe klant ben zou ik de koerier bellen voor een afspraak. Ik was al klant en het werd dan geleverd door TNT.

Castor 26-08-08 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P.Veltma (Bericht 177838)
Hallo Castor. Toen ik op het postkantoor mijn doos ophaalde, bleken er een paar stenen in te zitten. Jij hebt een lege doos ontvangen; da's net zo waardeloos. Hoe reageerde T-Mobile op jouw verhaal? Hebben ze bij jou ook een nogal langdurig onderzoek ingesteld naar je gestolen iPhone?

Ik heb direct met de klantenservice gebeld en het verhaal uitgelegd. Die hebben me doorverbonden met 'after sales'. De dame daar vertelde me dat ze een onderzoek gingen starten, wat ongeveer anderhalve week / 2 weken kon duren. Na 3! weken ben ik er pas achter gekomen (na tig keer bellen) dat het onderzoek nooit is gestart. Vorige week donderdag hebben ze mijn manco pas ingevoerd. Woest ben ik! Nu ben ik al de dupe van een diefstal, wordt je ook nog eens de dupe van wanperstaties van T-Mobile.

Echt super ***** dat ook jouw telefoon is gejat!

erikoo 26-08-08 10:03

Bestelling 9674 (13 aug) is vanochtend om 9u10 afgeleverd! Hij doet het prima, maar qua behuizing niet perfect. Aan de zijkant 2x lijmresten en kleine kier tussen het chroom en het plastic. Denk dat ik daar wel mee kan leven, hij gaat toch in een jasje.

DJ-Xtremer 26-08-08 10:57

Als je online hebt verlengd krijg je geen Track & Trace nummer;). Ik heb net T-mobile gebeld voor dat nummer, maar de medewerker vertelde mij dat het niet mogelijk was die te achterhalen indien je je iPhone via internet hebt verlengd.

Castor 26-08-08 11:03

Dat is toch eigenlijk massaal bullcrap? Overal waar ik zooi bestel via internet krijg ik de barcode. Maar bij T-Mobile niet?

Het verbaast me ook niet echt, ze kunnen je niet eens fatsoenlijk helpen aan de telefoon: Manco invoeren duurt ze al drie weken. Nee dan begrijp ik best dat het doorgeven van een barcode onmogelijk is. Het is dat ze exclusief die iPhone verkopen, anders was ik allang bij een andere provider!

P.Veltma 26-08-08 11:55

Vandaag kreeg ik dit mailtje. Bij T-Mobile weten ze maar al te goed hoe ze hun klanten moeten vernederen.


http://images.emessaging.nl/TMB/08-0...mobilelogo.gif http://images.emessaging.nl/TMB/08-014/i/pixel.gif http://images.emessaging.nl/TMB/08-014/i/pixel.gif http://images.emessaging.nl/TMB/08-014/i/pixel.gif [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=2]Beste meneer Veltma,[/SIZE][/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=1] Ruim een maand geleden introduceerde T-Mobile de iPhone 3G in Nederland. Meer dan 35.000 klanten hebben voor een iPhone 3G met bijbehorend abonnement bij T-Mobile gekozen. Door de overweldigende vraag was de maximale levertijd in het begin zes weken. De iPhone is nu weer direct beschikbaar.

Heb je nog geen iPhone 3G? Bestel dan nu via de Online Shop of telefonisch via 0800 - 7123 (nieuwe klanten) of 0800 - 7111 (bestaande klanten).

Wist je dat?
...meer mannen dan vrouwen een iPhone aanschaffen.
Lees meer op www.t-mobile.nl/iphone.

Verleng de gebruiksduur van je batterij.
Een veel gestelde vraag van iPhone-gebruikers gaat over de batterij. Door functies uit te schakelen die je op dat moment niet nodig hebt, verleng je de gebruiksduur. Wil je weten wat je nog meer kunt doen? Kijk dan op: www.t-mobile.nl/iphone.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile

http://images.emessaging.nl/TMB/08-0...btn_bestel.gif

[/SIZE][/FONT] http://images.emessaging.nl/TMB/08-014/i/pixel.gif

KEESSS 26-08-08 12:07

ik belde gelijk want ik wacht al 6 weken. Nu zeggen ze dat de mail een fout was en ik eventueel nog 2 weken moet wachten . ZIEKE GASTEN DAAR

KEESSS 26-08-08 12:18

bel net als "nieuwe klant" , ze verzekerde mij dat als ik nu zou bestellen ik binnen 48 uur mijn Iphone zou hebben. Als ik bel als de persoon die al 6 weken wacht, zeggen ze dat het nog 2 weken kan duren .

Assenaar 26-08-08 13:21

Tis egt belachelijk! volgens mij zijn ze nu bij de bestellingen van 15 augustus als je dit forum bekijkt.Zit zelfs te wachten op de bestelling(verlenging) 16 gb zwart op 19 augustus besteld dus hoop deze week nog te krijgen, maar je weet het maar nooit!

Volgens mij gaan nieuwe abbonementen voor de verlenging, omdat ze bij de nieuwe abbonementen extra geld verdienen en bij de verlenging de betaling gwn doorloopt.Als je kijkt op dit forum zie je dat als je nieuw abbonement afsluit de status gelijk veranderd en de telefoon in 48 uur thuis bezorgd kan worden

KEESSS 26-08-08 13:25

ja inderdaad, moet je voorstellen: ik heb 17 juli besteld.... en niks binnen hoor.

Assenaar 26-08-08 13:42

Idd volgens mij is er bij jou iets fout gegaan. Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat er die periode de bestellingen niet helemaal goed zijn verlopen en nu bezig zijn dit te herstellen.

Maarjah is gwn al belachelijk dat er een wachttijd nu nog is, terwijl er in de winkel genoeg op voorraad is.Wat ik al helemaal niet snap dat ze de prijzen in de winkel anders zijn dan in online shop, want als nu rechtsom of linksom ze verdienen hetzelfde ermee. Waarschijnelijk nog minder omdat nu bezorgkosten ook nog voor rekening komt van TM. Zelfs de mederwerker in de winkel wist niet dat je in de online shop korting kreeg als je hem verlengd, want toen ik zei kan tog niet waar zijn dat je in de online shop voor 50 aanbetaling kan kopen en in de winkel gwn de volle prijs van 160 moet betalen.Hij d8 dat de betaling van 50 euro de reseveringskosten waren en dat je daarna nog de rest moet aan betalen.Laat ze eerst alle medewerkers goed informeren wat stand van zaken zijn

P.Veltma 26-08-08 13:46

Werd net gebeld door de onderzoeksafdeling van T-Mobile. Ze wilde even reageren op mijn emails, waarin ik hun klantbehandeling beschoft noemde en me niet in kon denken dat ze zelf tevreden kon zijn over de uitvoering van haar functie.

Dus door te mailen over haar persoonlijke functioneren werd ze uit de tent gelokt. Anders zou ze nooit telefonisch contact met me hebben gezocht.
(ik had haar al eerder gevraagd om haar telefoonnummer, maar dat kon ze niet geven).

Na een flinke discussie vertelde ze dat het onderzoek voor een deel was afgerond en dat ik m'n iPhone binnen 3 weken zou ontvangen. Dus schoot ik uiteraard weer uit m'n slof: "Een uur geleden kreeg ik een algemene mail waarin werd verkondigd dat nieuwe iPhones direct beschikbaar zijn, maar toch moet ik nog eens 3 weken wachten?!"

Haar antwoord: "Dan zal die directe levering voor jou ook wel gelden."
Het werkwoord zullen vind ik nogal vrijblijvend, dus heb ik haar meer duidelijkheid gevraagd. Na wat navraag belde ze me terug met het bericht dat ik de iPhone uiterlijk begin volgende week ontvang.

Dan krijg ik m'n iPhone toch mooi effe binnen 8 weken geleverd.
Knappe jongen die me dat na doet!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.