Upgrade sim only abo niet mogelijk? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dacht ik een 3G te gaan halen met een i-150 krijg ik te horen dat ik mijn huidige T-Mobile sim only abo 150 niet kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade sim only abo niet mogelijk?
Dacht ik een 3G te gaan halen met een i-150 krijg ik te horen dat ik mijn huidige T-Mobile sim only abo 150 niet kan upgraden! Raar toch? Het sim only abo loopt nog tot augustus 2009 en dan pas kan ik overstappen. Ook de klantenservice bevestigde dit bericht. Ik begrijp niet waarom T-Mobile mij niet laat overstappen naar een duurder abo. Ze verdienen er toch meer aan? Daarnaast kreeg ik te horen dat ik met een TM flex of Relax een lost / stolen report had kunnen indienen en dan wel had kunnen overstappen. Dus als ik een abo met toestel had gehad kan het wel. Iemand een tip of dezelfde ervaring?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim-only abo voor iPhone 3GS | liquidsnake1989 | Overige providers Nederland | 2 | 22-01-11 02:24 |
iPhone: Down en upgrade niet mogelijk, HELP!!!! | Flexned | Jailbreak | 7 | 10-07-10 13:11 |
Orange abo voortijdig stopzetten is nu mogelijk! | sredlums | Overige providers Nederland | 17 | 22-08-08 16:22 |
Twin sim / dual sim mogelijk in iphone? | drive_a_legend | iPhone algemeen | 3 | 04-02-08 19:57 |
Incorrect SIM na upgrade zonder AT&T SIM | fritspits | Unlock [archief] | 19 | 14-01-08 10:12 |
|
|