bookmarks van T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een idee waar ik de bookmarks van T-Mobile kan vinden en verwijderen? Als ik ze op de iPhone zelf weggooi komen ze vrolijk weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
bookmarks van T-Mobile
Iemand een idee waar ik de bookmarks van T-Mobile kan vinden en verwijderen?
Als ik ze op de iPhone zelf weggooi komen ze vrolijk weer terug..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Haha, ik heb hetzelfde probleem..
naja probleem.. gewoon irritant, die bookmark mag van mij ook wel weg =) |
|
||||
|
||||
Ik begrijp niet helemaal het probleem.
Als ik het goed begrijp; Bij een nieuwe iPhone 3G zitten standaard T-Mobile bookmarks? Welke bookmarks zijn dat?
|
|||
|
|||
eentje maar
Dont wurry |
|
||||
|
||||
Ok, welke?
|
|
||||
|
||||
je moet em jaibreaken, dan de carrier.plist in de user map bewerken en bookmarks weggooien.
Ze staan hard in de carrier.plist van t-mobile. Da's de enige manier |
|
||||
|
||||
Nice! Die T-mobile bookmark ben ik kwijt!
Nu staan er nog 2 permanente bookmarks in: iPhone User Guide iPhone-webprogramma's cypher21 ook toevallig een idee waar ik die kan vinden? Dat moet de /Applications/MobileSafari.app/StaticBookmarks-nl_NL.plist zijn zo te zien Laatst gewijzigd door iJack; 29-07-08 om 11:08. |
|
||||
|
||||
hier staat er iig een (of meerdere)
/User/Library/Carrier Bundles/carrier.plist Ik kan momenteel niet verder kijken aangezien ik niet thuis ben |
|
|||
|
|||
Citaat:
<key>MyAccountURL</key> <string>http://pda.t-mobile.nl</string> <key>MyAccountURLTitle</key> <string>T-Mobile web'n'walk</string> iPhone een reboot gegeven en uiteindelijk via Safari de bladwijzer verwijderd. EDIT: Bovenstaande wijziging heeft ertoe geleid dat Visual Voicemail niet meer werkt! Wijziging per direct hersteld. Visual Voicemail werkt vervolgens weer. T-Mobile bladwijzer door herstel terug in Safari... Laatst gewijzigd door Zwe; 18-04-11 om 15:34. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Notities en Bookmarks synchroniseren | koenverbruggen | iTunes | 1 | 20-04-11 11:01 |
iTunes sync verandert volgorde bookmarks IE 8 | TB1975 | iTunes | 0 | 22-08-10 14:18 |
Bookmarks syncen met iTunes: vraagje | lnn.art | iTunes | 6 | 10-10-08 21:57 |
contacts, calender en bookmarks syncen niet | isanderr0 | iTunes | 1 | 10-02-08 23:17 |
syncen bookmarks? | rikkie123 | iTunes | 5 | 26-10-07 11:14 |
|
|