iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile storing ? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/17346-t-mobile-storing.html)

Martijn Snels 25-07-08 17:06

Sinds 14.00 is de service bij de meeste klanten hersteld begreep ik. Ook ikzelf ben reeds weer bereikbaar en hoor meer en meer mensen waar dat ook het geval is.

rl88 25-07-08 17:26

Ik heb vandaag vanaf ongeveer kwart voor 9 tot 4 uur zonder bereik gezeten...

McNRiQ 25-07-08 19:19

ik heb nog steeds geen bereik :(

rl88 25-07-08 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door McNRiQ (Bericht 153256)
ik heb nog steeds geen bereik :(

Je telefoon opnieuw opstarten of eerst handmatig netwerk zoeken wil ook weleens helpen ;)

Hoop voor dat je dan wel bereik hebt...

Ezekiel 25-07-08 20:57

wel bereik maar geen dataverkeer

leama 26-07-08 00:08

ik zag om 12 uur dat ik niet kon bellen/gebeld worden. En pas net om 23:00 kon ik weer bellen. Data deed het wel als ik binnen bereik was (en dat is niet vaak). Ik had ook mn telefoon al een paar keer opnieuw gestart gedurende de dag maar hielp niets ook niet nadat het weer zou moeten werken volgens TM

McNRiQ 26-07-08 10:04

mooi *** dit, mijn abbo blijkt gedeactiveerd, en pas maandag wordt ik weer geactiveerd...

4 dagen eruit dus...

Nikooos 26-07-08 11:23

Waarom is dat dan? Kunnen ze je zo maar 4 dagen eruit gooien? :confused:

McNRiQ 26-07-08 12:03

helaas wel ja, ik heb donderdag pas mn 3g opgehaald.....abbo is net nieuw dus...stomme is dat ik mijn 2g iphone gelijk heb verkocht....mn telfort prepaid kaart kan niet in mn 3g iphone :( :(

AlexTemora 26-07-08 18:57

Heb hetzelfde probleem als McRiQ, sinds de storing doet mijn T-Mobile simkaart helemaal niks meer. :(

'Geen service' is het enige wat ik zie en volgens de klantenservice kan dat nog wel een paar dagen duren (tot woensdag!)

Ben er flink ziek van, nu al spijt van de keuze voor T-Mobile.

STOMATVD 28-07-08 09:13

Ik weet niet hoe het bij de rest zit maar ik heb weer een gevalletje "geen service". laat even weten of meer mensen hier last van hebben anders moet ik actie gaan ondernemen.

leama 28-07-08 09:23

Ik heb niet dat er 'geen service' staat maar ik heb regelmatig dat ik gewoon niet kan bellen/gebeld kan worden. Ik zie dat wel streepjes bij het bereik.

1 ding is duidelijk, T-Mobile heeft de zaken NIET onder controle!

Ik krijg wel een nieuwe simkaart opgestuurd ivm de problemen die ik ondervind, hopen dat het iets oplost.

Blackherrie 28-07-08 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leama (Bericht 154593)
Ik heb niet dat er 'geen service' staat maar ik heb regelmatig dat ik gewoon niet kan bellen/gebeld kan worden. Ik zie dat wel streepjes bij het bereik.

1 ding is duidelijk, T-Mobile heeft de zaken NIET onder controle!

Ik krijg wel een nieuwe simkaart opgestuurd ivm de problemen die ik ondervind, hopen dat het iets oplost.


Hier nu ook zo, zie gewoon bereik. Echter zodra ik wil bellen dan is het gesprek mislukt. Dacht zal wel aan de ifeun liggen, maar een ander toestel hetzelfde. Gaat lekker bij T-mobile.

AlexTemora 28-07-08 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie (Bericht 154956)
Hier nu ook zo, zie gewoon bereik. Echter zodra ik wil bellen dan is het gesprek mislukt. Dacht zal wel aan de ifeun liggen, maar een ander toestel hetzelfde. Gaat lekker bij T-mobile.

Door de storing van afgelopen vrijdag heeft de activatie-afdeling een vertraging van maximaal 4 dagen. Het kan dus zijn dat je iPhone het pas gaat doen over een aantal dagen.

Dit is wat de klantenservice mij vertelde, ben er allerminst blij mee.. :(

mbliek 29-07-08 20:21

Iemand anders nog last van geen GPRS verbinding na deze storing.
Ik kan dus sinds vrijdag geen GPRS verbinding meer maken, mooi ***** is dat...

mbliek 31-07-08 18:52

het is verholpen, moest de netwerk instellingen resetten…

Nikooos 20-08-08 09:51

Ik hoor hier en daar dat tmobile weer storing heeft. Ik heb zelfs nergens last van hier in rotterdam, maar ik hoor uit verschillende plekken van het land dat er wel problemen zijn.

Misschien hebben meer mensen hier last van?

blahblah 20-08-08 09:53

Hier ook geen bereik.

Het begint gewoon écht heel treurig te worden nu.

SuperDutch 20-08-08 09:59

Bij mij ook helemaal geen bereik. Woon in omgeving Nijmegen.

babsie85 20-08-08 10:00

Ik woon ook in omgeving Nijmegen en heb ook geen bereik meer :S


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.