iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile storing ? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/17346-t-mobile-storing.html)

ironmanixs 20-08-08 10:07

Eindhoven/Veldhoven: Geen 3G bereik, GSM gewoon operationeel.

SuperDutch 20-08-08 10:07

Op de site van T-mobile kan je nergens een item vinden dat aangeeft of er op dit moment storingen zijn, toch?
Bij de meeste kabel exploitanten kan dit nml wel. Of zie ik het over het hoofd?

UPDATE: Heb weer bereik!!

UPDATE 2: Bereik is weer weg gevallen.

paulmadejong 20-08-08 10:09

Hier in Delft wel GSM maar geen 3G

masterfrodo 20-08-08 10:13

Net onze leverancier gesproken van de zakelijke markt. Deze had T-mobile gesproken en er schijnt een storing te zijn op het GPRS en 3G segment.

Maar heb ook een 2e telefoon die daar geen gebruik van maakt en die ligt er ook uit.

ToniD 20-08-08 10:17

Ik heb van een aantal vrienden door gekregen dat zij ook geen bereik hebben
Dit gaat om het gebied tussen Breda-Tilburg-Nijmegen-Eindhoven.

Raar maar ben ook elke keer bang dat het aan mijn foon ligt.
Gelukkig ligt het dus aan T-Mobile, we zijn niet anders gewend

Wiebertje 20-08-08 10:20

Ja hier ook.. heb zelfs een restore gedaan :) .. iPhone 1.0 en 3G beide werken niet. Op m'n 3G heb ik tevens wel bereik en af en toe lukt 't om te bellen maar 90% niet.

masterfrodo 20-08-08 10:22

Zojuist zelf t-mobile gesproken. Er is inderdaad een storing. De melding zal speodig ook verschijnen op de website. Aard van de storing en hoe lang het nog ging duren was niet bekend.

Mogelijk had het te maken met het afstellen van de Orange masten op het T-mobile netwerk

mvermeer 20-08-08 10:34

Voor wat het waard is: Vanmorgen hier op het werk (Tilburg-Noord) even geen 3G bereik. Na enige tijd vanzelf GSM dekking. Ik keek net maar ik heb nu weer prima 3G ontvangst hier (Met een HTC Tytn).
Ik heb overigens altijd een goede 3G ontvangst hier, binnen en buiten.

SuperDutch 20-08-08 10:36

Weet niet vanaf wanneer ze aan de storing werken maar ik had vanacht om 00:30 al geen bereik meer.

wout76 20-08-08 10:38

Nieuwegein: afwisselend wel service, valt vaak uit naar geen service

obionenairobi 20-08-08 10:39

ik heb vanaf vanochtend 6 uur dezelfde problemen.

Geen service in lopik (nabij ijsselstein); opnieuw de jailbreak uitgevoerd :-(
en met veel problemen ontvangst met gprs.

Loop om 10 uur de deur uit: geen service

Rijd naar Woerden (in de buurt van Utrecht) en meermaals onderweg Geen Service.
Nu op mijn werk eindelijk weer bereik met 3G

SuperDutch 20-08-08 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door obionenairobi (Bericht 173149)
i
Geen service in lopik (nabij ijsselstein)

En dit terwijl je zo'n grote zendmast voor de deur hebt staan :D

wout76 20-08-08 10:43

Beste mensen,

Ga nou niet je telefoon jailbreaken en andere fratsen uithalen om ontvangst te krijgen ! !

Het is gewoon een storing bij T-Mobile.

blahblah 20-08-08 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wout76 (Bericht 173151)
Beste mensen,

Ga nou niet je telefoon jailbreaken en andere fratsen uithalen om ontvangst te krijgen ! !

Het is gewoon een storing bij T-Mobile.

Jammer dat je dit van iedereen hoort, behalve van T-Mobile zelf. Een melding op hun website zou duidelijkheid verschaffen. Ik zelf dacht ook eerst dat het aan de update van gisteren lag!

ravenne 20-08-08 10:46

Omgeving Breda en ook geen bereik.
met vaste telefoon gebeld naar klantenservice deze konden mij alleen aan raden om af te wachten.
Er is een storing en we zijn bezig deze te verhelpen.

ControlSje 20-08-08 10:52

Ik weet niet wat ze doen of gedaan hebben maar ik heb nog nooit zo'n goed ontvangst gehad. Vol bereik op zowel GPRS als 3G.

(Amsterdam)

SuperDutch 20-08-08 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 173159)
Ik weet niet wat ze doen of gedaan hebben maar ik heb nog nooit zo'n goed ontvangst gehad. Vol bereik op zowel GPRS als 3G.

(Amsterdam)

Misschien zijn ze bezig met het samenvoegen van het netwerk. Iemand in dit topic had het hier al over. Ik heb er iig wel een dag storing voor over als ik na vandaag hier in de buurt overal vol 3G heb :D

Macrogman 20-08-08 11:34

Hier in Utrecht ook al de hele dag geen service met t-mobile en het gsm netwerk. 3G doet het wel. Maandagavond was dit ook al het geval. Vreemd dat er geen melding van te vinden is op de website van t-mobile.

SuperDutch 20-08-08 11:35

Hier in omgeving Nijmegen al 5 min een signaal. Denk dat het hier opgelost is :D

nicosomers 20-08-08 11:41

Netwerk in Den Bosch weer up and running!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:56.