T-Mobile storing ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Elst (Gelderland) na een hele ochtend plat, nu ook weer up....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Elst (Gelderland) na een hele ochtend plat, nu ook weer up.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
was vanmorge in oosterhout en nu op de camping bij baarle nassau en vanaf nu pas weer verbinding. Beetje tering zooitje de laatst tijd al 3 storing in 4 weken wat krijgen we daar voor terug!
trouwens me vrouw kon met haar kpn ook niet bellen gaf steeds aan dat het netwerk bezet was. Ik moet hier trouwens uitkijken want me telefoon maakt door die storing verbinding met belgische netwerken en dat wordt duur geintje als ik het niet uit had gezet |
|
|||
|
|||
Utrecht doet het ook weer...
|
|
|||
|
|||
De storingen komen door het samenvoegen van T-Mobile en Orange:
T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie | Mobile | Tweakers.net Nieuws Ik heb zelf geen last van storing (gehad) zover ik weet. (kijk namelijk niet de hele dag naar mn iPhone of ik bereik heb) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus niet dat het in oktober is afgerond en dat de 3G ontvangst Iphone verbeterd na de koppeling zoals vermeld bij bericht op tweakersnet Webwereld | Netwerkintegratie T-Mobile en Orange zorgt voor storing Dus welk bericht is nu de waarheid? |
|
|||
|
|||
In alkmaar ook geen last gehad vandaag ! heb zelfs meer bereik dan normaal thuis!
|
|
||||
|
||||
ik heb sinds vanmiddag een waardenloze verbinding! Het internet is helemaal waardenloos. 2/3g werkt nauwelijks.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Storing T-mobile | stadjer | Odido (T-Mobile) | 23 | 27-12-09 15:29 |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | Odido (T-Mobile) | 28 | 01-11-09 13:02 |
T-Mobile storing Den Bosch | Aaibaar | Odido (T-Mobile) | 3 | 02-07-09 18:11 |
Storing T-mobile? | SuperDutch | Odido (T-Mobile) | 25 | 07-10-08 01:17 |
|
|