iphone activeren discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag m'n iphone ontvangen van de bezorger van t-mobile, alleen het activeren lukt me maar niet. Zou het kunnen omdat mijn abonnement nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone activeren
Ik heb vandaag m'n iphone ontvangen van de bezorger van t-mobile, alleen het activeren lukt me maar niet. Zou het kunnen omdat mijn abonnement nog niet is omgezet, ik zou vanaf 6 sep. een iphone abo hebben. Het lijkt mij dat ik hem al kan gebruiken met mijn huidige t-mobile abo. Wie kan mij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik het goed heb, je kan alleen met je geactiveerde sim in je iphone, dit houdt in, alleen je nieuwe sim-kaart van t-mobile, andere werken niet, of T-mobile moet jouw andere sim toestemming geven om te gebruiken in je iphone, had zelf ook t-mobile kaartje geprobeerd van vriend, werkte dus ook niet, maar zelf kom ik van orange, en die is nu wel geactiveerd
succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g activeren | Jordi91 | iPhone algemeen | 0 | 15-02-11 01:16 |
iPhone 3G: iPhone 3G activeren | Mass13 | Unlock | 8 | 25-06-10 21:17 |
iPhone Activeren | Gkidstyle | Archief | 1 | 05-09-09 15:02 |
iPhone 3G: O2 Iphone 3G activeren in NL | Bassemans | Unlock | 1 | 22-08-09 21:08 |
Activeren Iphone 3G | Greggy | iPhone algemeen | 16 | 01-11-08 20:40 |
|
|