Storing T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) je kunt je contract zonder problemen laten ontbinden. Koop vervolgens een iPhone via een andere aanbieder, bijvoorbeeld Vodafone, en probleem opgelost. Elders in het forum ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
je kunt je contract zonder problemen laten ontbinden. Koop vervolgens een iPhone via een andere aanbieder, bijvoorbeeld Vodafone, en probleem opgelost.
Elders in het forum staat een vergelijking van andere aanbieders. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
thanks, dit ga ik echt overwegen want wil graga me iphone behouden maar t-mobile is $^&&%$#@@%&((
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
//twee topics samengevoegd
|
|||
|
|||
T-mobile is bezig met het omzetten van de orange klanten, naar T-mobile.
Velen van ons (ik dus ook), hebben daarna geen of zeer slechte ontvangst . Terwijl dit van te voren dus aboluut niet het geval was. Wat blijkt nu, T-mobile zet dus gewoon willekeurig de orange nummers om, maar de masten van Orange zitten op een andere frequentie als de T-mobile masten. De orange simkaart heeft dus problemen met aanmelden op de T-mobile masten. Aangezien de masten van Orange nog niet zijn omgezet naar de frequentie van T-mobile, heb je dus niks meer aan die mast, en zodoende is het bereik dus gedaald van slecht tot geen enkele ontvangst. En gezien de logge organisatie structuur van het bedrijf T-mobile, zijn de klanten de dupe, en een snelle verbetering zit er voorlopig niet in, helaas. Maar wel des te meer reden om het abonnement te beeindigen. |
|
|||
|
|||
Ik ga waarschijnlijk volgende week zaterdag een iPhone 3g aanschaffen, maar ik wil vantevoren toch even vragen hoe het zit met het bereik van T-Mobile in Leiden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Oh en als het kan, hoe zit het in het uiterste zuiden van Limburg? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Storing T-mobile | stadjer | Odido (T-Mobile) | 23 | 27-12-09 15:29 |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | Odido (T-Mobile) | 28 | 01-11-09 13:02 |
T-Mobile storing Den Bosch | Aaibaar | Odido (T-Mobile) | 3 | 02-07-09 18:11 |
T-Mobile storing ? | nomad | Odido (T-Mobile) | 66 | 20-08-08 19:12 |
|
|