Bij contractverlenging toch eerder je Iphone abbonoment in laten gaan. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is mijn eerste post maar misschien wel handig, als dit al bekend was dan mijn excuus. Ik heb mijn abbo verlengd van een flex ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Bij contractverlenging toch eerder je Iphone abbonoment in laten gaan.
Dit is mijn eerste post maar misschien wel handig, als dit al bekend was dan mijn excuus.
Ik heb mijn abbo verlengd van een flex naar iphone i-300 abbo. Nu heb ik hier dus 4 maanden geen internet. Nu heb ik gebeld naar de T-mobile helpdesk, en zeiden dat dit NIET mogelijk was. Nu was ik vandaag in de stad, en vroeg het bij de T-mobile shop, niet mogelijk. Beste optie is Web en Walk afsluiten. Ik bel weer naar t-mobile helpdesk, nu optie 4 voor (contractaanpassingen oid?). Met de intentie om web en walk aan te vragen, Echter, NU kreeg ik ineens WEL de optie om mijn flex abbo om te zetten in Iphone abbo, waardoor ik dus gebruik kan maken van alle opties En wordt deze vandaag nog omgezet. Voor de tweede keer, ik wist niet of het al bekend was maar je kan je abbo dus wel vroegtijdig veranderen in Iphone abbo. Succes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Maar dit is alleen mogelijk, als je flex abonnement op dit moment MINDER kost dan het iphone abonnement. Het is namelijk altijd mogelijk om te upgraden, niet om te downgraden (alleen 1x per jaar, als je je abbo verlengt)
|
#3
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is mogelijk tussentijds je abonnement te veranderen onder 1 voorwaarde: Het maandbedrag moet gelijk zijn of meer. Dus je kan eventueel als je een flex 40 hebt en hebt vernieuwd met een i150 je abonnement in de tussentijd laten omzetten naar een i300. Zodra je contractsverlenging dan ingaat gaat je abonnement naar een i150. |
#4
|
|||
|
|||
Citaat:
Errug vaag allemaal daar bij t-mobile. |
#5
|
|||
|
|||
Je kunt je abbo iig níet eerder in laten gaan als je gebruik hebt gemaakt van de Lost & Stolen regeling. Dat werd mij tenminste verteld afgelopen maandag aan de telefoon door een medewerker van de T-Mobile klantenservice.
|
#6
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit klopt inderdaad maar bij een gewone verlenging kan het wel, zie mijn vorige bericht. |
#7
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#8
|
|||
|
|||
ik kon mijn abbo gewoon direct omlaten zetten van een flex 400,met web en walk, naar mijn abbo i300 voor mijn iphone.
LET OP!! heb je nog veel bel minuten op je flex abbo dan ben je die dan kwijt. ik was al door mijn minuten heen ja hoor was gelijk geregeld geen probleem!!! |
#9
|
|||
|
|||
Door 3 T-Mobile medewerkers (2 van de afd. Lost&Stolen, 1 van Klantenservice) verkeerd voorgelicht over het kunnen laten overzetten van Relax 150 naar i150. Een andere Klantenservice medewerker zei dat het niet kon.
Ik kom er dus 4 maanden later achter dat ik nog steeds op het oude abo zit... ...mijn meldingen over het niet functioneren van Visual Voicemail ten spijt. Gelukkig heb ik Relax + Pocket Internet Totaal, want anders had ik pas echt kosten gehad van het internetten! Even de klachtenprocedure afwachten. Ik verwacht omzetting van het abo en een compensatie. |
#10
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja das knap vervelend, maar hoe kan je daar pas 4 maanden later achter komen? |
#11
|
|||
|
|||
Het werd pas duidelijk nadat ik inlogde bij T-Mobile vanwege een e-mail over gratis Hotspot-gebruik. Op de website staan ook de facturen waarop het abonnement te zien was.
Alles behalve Visual Voicemail leek dan ook redelijk te werken. |
#12
|
|||
|
|||
Hmm...ook maar eens proberen of het telefonisch wel lukt. Ik kreeg in de winkel namelijk ook te horen dat het niet kon, ondanks dat mijn huidige abonnement goedkoper is dan i150.
|
#13
|
|||
|
|||
Hmm, ik heb zojuist dus ook gebeld naar de klantenservice en de optie wijzigen contract.
Hier werd mij in 1e instantie verteld dat het mogelijk was om mijn huidige FLEX 15 (t/m 23 dec.) voor de resterende 2 maanden om te zetten in een i150-abbo. Vanaf 23 dec. zou mijn nieuwe contract, ook een i-150, dan gewoon ingaan. Echter, nadat ze me even liet wachten voor het invoeren van de gegevens kwam ze terug met de medeling dat het NIET kon. Dit omdat het om een speciaal iPhone-abbonement ging. Ze excuseerde zich en vertelde mij dat ik maar gewoon moest wachten tot 23 dec. Zal ik morgen en overmorgen nog een keer terugbellen om wel tot een overzetting te komen? Of heeft dit geen zin...? |
#14
|
|||
|
|||
Nieuwe update!
Ik ben gisteren naar de T-mobile shop in Roermond geweest om hier nogmaals te vragen of het mogelijk is om een abbonement zoals eerder beschreven up te graden naar een i150-abbo. Hier werd me verteld dat het mogelijk was. Maar aangezien de manager er op dat moment niet was (enkel hij heeft toegang tot de klantgegevens??) moest ik mij mobiele nummer achterlaten en zou het geregeld worden zodra de manager aanwezig zou zijn. Nu kijk ik dus gisteravond en zie ik dat er op my t-mobile een i150-abbo weergegeven staat. Alles is nu geregeld, inclusief visual voicemail e.d. Hieruit concludeer ik dat je dus gewoon geluk moet hebben met wie je van T-mobile in contact komt... |
#15
|
||||
|
||||
Het kan ok gewoon. Net zo lang proberen totdat ze het voor je doen.
3 maand geleden deden ze het bij aankoop in de winkel voor me. Ze boden het zelfs zelf aan.... Je moet dan wel intotaal 4 + 24 maanden met je iPhone doen...eigelijk bizar lang! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract over laten gaan in prepay? | Rens100 | Odido (T-Mobile) | 1 | 26-03-11 13:59 |
Betekent inschrijving iPhone 4 automatisch contractverlenging? | jan | Odido (T-Mobile) | 10 | 04-08-10 12:08 |
Hulp nodig bij downgrade 3.0 naar 2.2 (of eerder) | isezumi | Archief | 5 | 29-06-09 19:42 |
zijn het toch nederlanders(phillips) die de iphone gaan overklassen | truckdiver | Archief | 13 | 22-05-08 11:14 |
|
|