T-Mobile narigheid discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn laatste factuur van T-Mobile zou gisteren worden afgeschreven van mijn rekening. Helaas stond er op dat moment niet genoeg geld op om afgeschreven te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
T-Mobile narigheid
Mijn laatste factuur van T-Mobile zou gisteren worden afgeschreven van mijn rekening. Helaas stond er op dat moment niet genoeg geld op om afgeschreven te worden.
Daar kwam ik achter toen ik vandaag wilde bellen en een automatisch berichtje te horen kreeg dat ik niet meer kan bellen of smsen totdat ik betaald heb. Geen probleem aangezien ik volgens dat gelijk telefonisch alsnog kon machtigen, om vervolgens gelijk te horen te krijgen dat dit toch niet mogelijk is. Is het normaal dat je meteen wordt afgesloten één dag nadat je betaald had moeten hebben? En dat je geen waarschuwing krijgt dat je niet betaald hebt? Bij orange is het mij ook wel eens overkomen, maar toen kreeg ik eerst een smsje met de mededeling dat ik niet betaald had en later een acceptgiro om alsnog te betalen. Dus, ligt het aan mij, of is dit weer een teken van de slechte service van T-Mobile? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
T-mobile sluit je gelijk af als je automatische incasso via 1202 niet voldaan kan worden. anders eerst herinnering.
Hier een keer met 2 telefoons tegelijk gehad ik ben al vier jaar klant bij tmobile. verder nog nooit geen narigheid gehad. Ik ben dus erg tevreden. Laatst gewijzigd door breezertje; 03-10-08 om 21:32. |
#3
|
|||
|
|||
Hmm, ik weet niet of ik je helaam goed begrijp. Ik heb namelijk geen herinnering gehad of iets dergelijks.
Verder kan ik geen machtiging geven als ik 1200 bel. Kan dit alleen tijdens werkuren? Dat zou een hoop verklaren. |
#4
|
|||
|
|||
als je machtiging hebt, en dat lukt niet, dan krijg je vervolgens een herinnering,
als jij je acceptgiro via 1202 wilt betalen, en ze kunnen niks afboeken, dan ga je gelijk in de blokkade |
#5
|
||||
|
||||
Ga gewoon even langs de t-mobile shop en betaal daar je rekening. Binnen een uur kun je weer bellen etc.
|
#6
|
|||
|
|||
Hmm ik kreeg een rekening van die T-flapeenden 1 dag voordat het contract beeindigd had.
Dus stuurden ze een nieuwe rekening verhoogd met 15 euro wegens 10 dagen te laat betalen van de vorige rekening. Hier werd niet voor gewaarschuwd dat dat kon gebeuren, ik dacht dat mijn contract een einde had toen ik het toestel had opgestuurd. Lekkere organisatie. Nu heel gelukkig met een Belgisch model met Vodafone ! G3 all the way ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 | ruffrazor | iPhone algemeen | 14 | 14-05-08 21:37 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|