Overige kosten afhandeling discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen Ik had vorige maand overige kosten (25,80) Ik had toen gebeld maar hun zeiden mij te wachten tot eind van de maand Dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Overige kosten afhandeling
Hey mensen
Ik had vorige maand overige kosten (25,80) Ik had toen gebeld maar hun zeiden mij te wachten tot eind van de maand Dus vandaag maar eventjes gebeld Na 30min. aan de telefoon te zijn geweest Kwam het er op neer dat ik iets van 60min. buiten mijn bundel had gebelt. Waarvan ik dus kwam met dat zowel t-mobile.nl en 1202 aangeeft dat ik nog genoeg belminuten en smsjes had. Waarvan ik weer een antwoord kreeg dat er een fout in het systeem hebben en daarom foute bel minuten weergeeft. Dus ik zeg "Dat is toch niet mijn probleem , dankzei julie heb ik teveel gebeld" Maar dat was dus wel mijn probleem en ik moest het zelf maar bij houden met mijn telefoon of mijn bel minuten op waren of niet. Waarvan ik dus heb aan gegeven deze rekening niet te gaan betalen. Dat was dan weer op eigen verantwoording Klaar. Het intreseert me niet dat ze mijn telefoon gaan afsluiten Ik ga die 25 euro niet betalen. En trouwens dan heb ik mijn iphone nog steeds Die ga ik echt niet inleveren En ik wil wel zaakje beginnen hier tegen Als ik had geweten dat mijn minuten opwaren had ik niet zoveel meer gebelt En die overige kosten die begonnen al begin van de maand Laatst gewijzigd door daaf; 22-10-08 om 21:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Tja, als ze je afsluiten kan je wel zeggen ik lever de telefoon niet in maar geloof me dan krijg je deurwaarder etc en ben je hem alsnog kwijt + extra kosten.
Ik kan als tip geven bel nog 1 x of neem je verlies. Heb je 25 euro over voor al dat gezeik+ iphone kwijt? Kijk wat een i-500 per maand kost 65 euro geloof ik dat kost 1800 euro op 2 jaar. Dan is die 25 euro dus relatief nou niet echt iets waar je je heel veel zorgen om moet maken. Principes zijn goed maar je kan beter voor je zelf kiezen |
#3
|
||||
|
||||
1202 wat is dat voor nummer?
Ik zit nu ook bij T-Mobile (prepaid) en ik moet voor mijn belinformatie 1244 bellen. |
#4
|
|||
|
|||
Citaat:
Die €25 euro intreseert mij echt niet Maar je moest is weten hoe ver je kunt komen Door niet alles zomaar te accepteren Maar ik heb mij bedacht Ik heb nog een korting van 50% vanwege geen 3g in huis Ik word morgen gebeld of er een korting (ik gok geen 50%) word doorgezet omdat het probleem nog niet is verholpen blijf ik korting houden laat ik het hier bij rusten |
#5
|
||||
|
||||
|
#6
|
|||
|
|||
Ik heb opeens 4 euro extra kosten meer, terwijl ik 100% zeker weet geen 0909/buitenland ofzo te hebben gebeld. Schijtzooi.
|
#7
|
||||
|
||||
Citaat:
@ hierboven: Kan je niet even naar het servicenumme bellen en vragen waar het vandaan komt..? Ik bedoel: niet geschoten is altijd mis... Ik merk zelf dat de T-Mobile site erg traag is met het bijwerken van de gegevens (net €5 aan gratis beltegoed gekregen via de site, de punten die ik hiervoor moest inleveren staan nog steeds in de lijst, hoezo raar?). |
#8
|
||||
|
||||
Citaat:
Getoonde informatie is indicatief! Oftewel een indicatie, je kan ze 0,0 kwalijk nemen, gewoon zelf bijhouden! |
#9
|
|||
|
|||
Even een vraagje Ik heb zelf nog geen iphone maar ben wel van plan deze aan te schaffen! Hoe is het mogelijk om zelf bij te houden hoeveel je belt en/of smst?
|
#10
|
||||
|
||||
Ik moet ineens voor deze maand: €31,68 betalen, terwijl ik een i-150 abbo hebt, en echt niks heb gedaan buiten mijn bundel /dienstnummers etc. natuurlijk is het niet veel.. maar beetje vreemd dat het niet gewoon het normale bedrag is..
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken. |
#11
|
||||
|
||||
Waar toveren ze dat dan vandaan? Kan je niet even bellen waar het vandaan komt, Jakiie?
|
#12
|
||||
|
||||
Citaat:
vreemd dus.. |
#13
|
|||
|
|||
Ik heb al twee maanden problemen met de "overige kosten". Die lopen idioot hoog op en men kan mij niet duidelijke maken waaraan dat ligt. In een maand waarin ik slechts 20 minuten van mijn 150 belminuten heb opgemaakt, krijg ik wel 15 Euro extra kosten.
In een week waarin ik totaal niet gebeld heb, liepen elke dag de extra kosten met enkele euri op ("ja, dat kwam omdat de gadget niet up to date is"). Wat een flutservice. En daar zit ik dan twee jaar aan vast. |
#14
|
||||
|
||||
Citaat:
|
#15
|
||||
|
||||
Dit is echt pure geldklopperij... Dit is echt diefstal te noemen. Ze verklaren niet waar de kosten vandaan komen, en dit moeten ze eigenlijk wel kunnen doen, anders kan je er niks aan doen als je wéér een te hoge rekening hebt...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overige kosten T mobile online factuur | verschel | Odido (T-Mobile) | 225 | 10-12-10 20:56 |
Wat is overige??? | yvetskie | Archief | 2 | 31-01-09 14:39 |
|
|