iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/30635-zijn-leden-positief-over-t-mobile-zijn.html)

dirkuijt 24-08-09 10:50

Ik was al bij T-Mo lid toen het nog Ben was (Ben-was... haha) en nooit problemen gehad... Vond de service zelfs goed toen ik ene paar x een probleem met een telefoon / smartphone had, dus tevreden klant hiero!

Tuurlijk altijd minpunten: bereik 90% goed, en dus 10% niet, dure minuten als je over je bundel gaat, maar verder top!

Iphone3Gs 24-08-09 11:41

Altijd prepaid gebeld met Ben zeer tevreden totdat ik een 1 jarige aanbieding kreeg van T-Mobile met een gratis telefoon dit heb ik op aanraden van me vader gedaan en heb daar zeer goede ervaringen mee gehad tot dat ik naar die tijd een andere 2 jarige abo ging dit heeft me een half jaar problemen mee gegeven maar ook netjes op gelost met de lost en stolen oplossing naar een klachtenbrief te hadden geschreven.

Nu toch naar 4 jaar weer terug bij T-Mobile voor de Iphone en tjsa waarom bereik is netjes (klantenservice misschien niet maar heb dat niet elke dag en elke minuut nodig) de 3g dekking werkt perfect (Zwolle omgeving) dus ik ben wel tevreden klant.

Scoes 26-08-09 20:08

Voor de mensen die mij kennen is deze post misschien niet objectief, maar ik ben een jaar of 7 geleden begonnen bij Orange en heb nu de overstap gemaakt.
Heb als klant weinig negatiefs te melden.

mrfred 26-08-09 21:06

al klant sinds begin,nooit problemen gehad,altijd goed geholpen.
gr mrfred

Eurovreter 27-08-09 15:23

Ben ook wel tevreden tot nu toe, gisteren gebeld om te bestellen, nu werd ik net gebeld om een afleverdatum af te spreken. Toch iets korter dan 8 weken :).

Buistie 27-08-09 17:56

Zeker al wel 5 jaar klant bij t-mobile en nooit problemen gehad!

kuotje 27-08-09 19:25

nooit problemen alleen ( toen ) de belstatus nog werkte kreeg ik altijd van die geheime mysterieuze overige kosten ( die na de factuur weg waren ) die me altijd even bang maakte. soms wel erg hoog waarvan ik dacht dit slaat nergens op.

Maargoed zeer positief. Nog niet veel tegenslagen gehad eigenlijk met T-Mo.

IphoneBezitter 27-08-09 21:56

Heb een paar dagen geleden een abbonoment bij t-mobile afgesloten alleen ze willen het maar niet activeren en je wordt heel snel afgezeken bij die klantenservice en dat van die belstatus vind ik vervelend hopelijk worden ze beter in de toekomst maar verder nog geen gezeik gehadt vandaag wel goed geholpen bij de klantenservice gewoon netjes maar nog niet geactiveerd gewoon weer lekker elke dag bellen naar de klantenservice vandaag was al de 7de keer :D ik stop pas wannneer het geregeld is :D

kuotje 28-08-09 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IphoneBezitter (Bericht 344013)
Heb een paar dagen geleden een abbonoment bij t-mobile afgesloten alleen ze willen het maar niet activeren en je wordt heel snel afgezeken bij die klantenservice en dat van die belstatus vind ik vervelend hopelijk worden ze beter in de toekomst maar verder nog geen gezeik gehadt vandaag wel goed geholpen bij de klantenservice gewoon netjes maar nog niet geactiveerd gewoon weer lekker elke dag bellen naar de klantenservice vandaag was al de 7de keer :D ik stop pas wannneer het geregeld is :D

wat niet activeren?

en precies, gewoon door blijven treiteren alleen kost je wel geld als je met los toestel belt ( wat niet van T-Mo is ) toch?
.

benBEN 30-01-10 20:34

Service t_mobile is niet altijd slecht
 
Weet dat klagen vaak makkelijker is/gaat dan een positief geluid af te geven.

Bij deze dan maar.
Hoewel ik nooit wat te klagen gehad over met T mobile, ben ik nu nog meer te vrede over de service en coulance van ze.

In het kort had 3 iPhones en inmiddels niet 1 meer (zie het verhaal elders op de site) 2 iPhones waren met T-Mobile ab. Helaas zijn deze beide niet meer bruikbaar, niet door T mobile zijn/haar schuld.

Zonder iPhone was geen optie ben gaan kijken na andere.
Valt niet mee. Grijze handel, vage verkopers MP e.d heb dus besloten om naar T mobile te gaan en is te vragen wat de mogelijkheden er zijn. Heb nl wel 2 ab bij ze die gewoon doorlopen.

Ze vonden het heel vervelend wat mij overkomen is, zeker omdat beide ab doorlopen. en kwamen uiteindelijk met een heel mooi voorstel .
Bijna voor nop een gloednieuwe krijg ik. Moet er wel op wachten tot volgende week. maar ach dat maakt me niet zoveel uit. Paar dagen kunnen er nog wel bij.

Zo kan het ook, KEURIG opgelost

ronald24e 31-01-10 15:48

Dit is zeker een hele mooie oplossing!
Fijn om eindelijk eens iets positiefs te lezen over t-mobile

Timmeh_ 31-01-10 15:57

// Discussies samengevoegd.

Awater 31-01-10 17:25

Wie heeft positieve ervaringen met T-Mobile?[/quote]

Ach, wat heet positief. De 3G dekking/ontvangst is, in ieder geval buiten de grote steden, nogal gebrekkig. Maar ik vermoed dat dit bij andere providers niet veel beter is. Ik heb een Web 'n Walk plus abo afgesloten, met de gedachte dat dat sneller zou zijn. Gezien de beperkte ontvangst van 3G lonen de meerkosten van de 'plus' niet, meestal ben je aangewezen op gprs. Veel beter kun je ervoor zorgen dat je gratis of goedkoop gebruik kunt maken van de hotspots binnen NL, dus een iphone abonnement. Dan heb je in ieder geval ontvangst. Laat je geen Web 'n W aansmeren, in welke vorm dan ook. Voor het overige is er tussen beide abo's weinig verschil, voor beide moeten sinds kort belkosten en sms'jes vanuit en naar het buitenland apart worden afgerekend (dus buiten de bundel). Daarbij is weer heel vreemd dat een sms-je vanuit NL naar een land in Europa (EU) euro 0,25 kost, maar een sms-je met je Nederlandse iphone vanuit bijv. Frankrijk of Spanje (EU) naar Nederland slechts euro 0,13. In beide gevallen dus buiten de bundel. Vreemde jongens, die providers.

ldwil 31-01-10 21:13

Ik ben eigenlijk heel positief, altijd en overal bereik (ik lijk wel de enige) en zo goed als altijd 3G, behalve op plekken waar ik het ook niet verwacht.

Nee helemaal positief!

Het enige nadeel vind ik dat je geen 1000 sms-bundel af kan sluiten icm een i-abo, maar daar is wel mee te leven uiteindelijk.

Peter1612 01-02-10 20:52

@ Idwil: Je hebt nu toch wel zo'n 1000 belminuten/sms'jes pakket? Of is dat weer wat anders?

Iig moet ik zeggen dat ik vrij positief ben over T-Mobile, in tegenstelling tot anderhalfjaar geleden. iPhone 3G na 4/5 maanden verkocht en overgestapt naar de HTC (Dom, dom dom..) vanwege 3G bereik wat 0,0 was in mijn eigen woonplaats (Twello, Gelderland).

Uiteindelijk toch weer in de verleiding geraakt en maar een 3GS unlocked via particulier in Nederland via Marktplaats aangeschaft (toestel nieuw in seal uit België afkomstig). 450 euro (au) en hij bevalt prima, beter bereik, en kan gewoon bellen/mailen/internetten in mijn eigen huis! En altijd navigatie mee... ik wacht vol verwachting op nieuwe iPhone, dan zal deze de deur wel weer uitgaan. Abbo loopt ± augustus 2010 af.

ldwil 01-02-10 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter1612 (Bericht 411528)
@ Idwil: Je hebt nu toch wel zo'n 1000 belminuten/sms'jes pakket? Of is dat weer wat anders?

Nee ik hoef geen 1000 belminuten en smsjes per maand voor 100 euro of hoeveel dat ook is. Ik bedoel dat je bij andere providers bijv. voor 10 euro 'onbeperkt sms' bij je abbo kan afsluiten, dus dan betaal je 10 euro voor 1000 extra smsjes.

Maeslant 02-02-10 12:23

Ik ben ook positief over T-Mobile. Zeker na een uitstapje naar Vodafone. Over KPN hoor ik in mijn omgeving ook niet zulke positieve verhalen.

3G is bij mij altijd wel goed, buiten. Binnen werkt het inderdaad niet naar behoren, maar dat verwacht ik bij geen enkele provider (ook niet van Vodafone/KPN). De snelheid van mijn mobiele internet is eigenlijk prima, ik haal altijd wel 1,8 mbit.

De klantenservice is vriendelijk en heeft ook wel oplossingen. Eigenlijk vind het prima bij T-Mobile, ben ook wel benieuwd naar de nieuwe iPhone en of hij bij T-Mobile ex. blijft :)

remundo7000 02-02-10 15:10

Ik ben meer tevreden over de snelheid van 3G bij T-Mobile dan bij Vodafone. Theoretisch heeft Vodafone een hogere snelheid.
In de praktijk haal ik met T-Mobile altijd de maximaal beloofde snelheid, terwijl ik bij Vodafone een lagere snelheid heb dan bij T-Mobile!
En dus bij lange na niet de hoge snelheid waar ze het over hebben.

sham27 02-02-10 21:36

Ik ben na 4 jaar bij Vodafone (waar ik overigens zeer tevreden over was), overgestapt naar T-Mobile. Eigenlijk de enige reden hiervoor was de iPhone met bijbehorend abonnement. Mijn abo loopt nu een week en ik ben toch erg tevreden over T-Mobile. Ik heb één keer met de klantenservice gebeld en ben toen echt supervriendelijk en goed geholpen!! Ook heb ik nog geen problemen gehad met bereik (bellen / smsen) en valt het 3G bereik me ook goed mee, al moet ik zeggen dat ik wel het gevoel heb dat ik bij Vodafone een betere dekking had.

Al met al dus nog geen spijt van mijn overstap naar T-Mobile.

Ohja, en de belstatus is bij mij wel zéér recent.

Buur 02-02-10 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sham27 (Bericht 411941)
Ohja, en de belstatus is bij mij wel zéér recent.

Sinds (ik meen) iets meer dan een week is die inderdaad eindelijk up-to-date (loopt dus niet meer 2 dagen achter). T-Mobile heeft eindelijk doorgekregen hoe het moest, na anderhalf jaar gedonder... Joepieeee! :rolleyes:
(Voor de rest ben ik heel tevreden, hoor, lees ook mijn eerdere posting in de draad.)

Tilbury 03-02-10 21:53

Toen Ben in Nederland kwam ben ik klant geworden. In al die jaren ben ik iets minder dan 6 maanden "ontrouw" geweest aan T-mobile. De korte overstap op KPN is mij erg slecht bevallen.

Ik kan niets slecht verzinnen over T-mobile. Ze hebben zelfs mijn op marktplaats gekochte iPhone 3 maal vervangen!!
Gewoon hulde!

Verduijnovic 04-02-10 10:54

Ik ben ook al sinds jaar en dag lid van de T-mobile club, dus ook sinds het begin van het Ben tijdperk.

Ik heb zelf nooit grote klachten gehad over T-mobile en altijd tot volle tevredenheid mijn abonnementen uitgediend.

Momenteel ook in bezit van iPhone 3gs en moet zeggen dat het 3G netwerk 100% meevalt. Ik heb woon dan in de omgeving Rotterdam wat wellicht een voordeel is maar ik heb praktisch altijd 3G bereik.

Ik vind het geklaag soms over de iPhone abonnementen ook wat overdreven. Ik vind de abonnementen gewoon goed en ben daar dan ook erg tevreden over!

zhMark 16-02-10 09:29

Ik heb mijn iPhone nu bijna 2 weken en tot nu toe ben ik erg tevreden. Ik had van te voren al op de lijst gekeken van bereikbaarheid van het 3G netwerk en mijn wijk kwam daar erg slecht uit. Ik merk er anders nog niks van. Mijn school ligt in diezelfde wijk en ik heb gewoon een goede verbinding op school. Thuis gebruik ik ofc. Wi-Fi. Ik vind het tot nu toe erg chill met T-Mobile!

Awater 16-02-10 09:38

Merkwaardig toch. Ik was gisteren nog in een druk bewoonde wijk in Culemborg. Geen 3G, zelfs geen GPRS. Telefoon met moeite.

raydekok 16-02-10 17:09

nog nooit echt problemen gehad en echt al heeeel lang lid. werkt gewoon syper. ook geen problemen met slecht ontvangst. beetje jammer dat er net een abbo komt voor 1 jaar met iphone dus ja maar had het geld toch niet kunnen opbrengen dus ben ik realistisch. ik zing het wel uit.

Awater 16-02-10 17:27

Ik zing het ook wel uit, zal wel moeten. Maar na afloop van mijn abo: de hele mikmak de deur uit en weer gewoon een simpele gsm. Kom wel weer terug als je met een Iphone meer kunt dan internetten over je eigen Wi-Fi thuis.

gtabak 16-02-10 17:59

T-Mobile.
 
Geen klachten, dit is m'n 3e jaar (2e abonnement) altijd redelijk goede tot goede ontvangst, UMTS/HSDPA binnen soms wat minder. Klein probleemtje met visual voice mail snel opgelost. Vind het abonnement (i150) een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Je moet wel reëel zijn, voor euro 29,95 onbeperkt internet plus 150 minuten bellen en 150 SMS-jes is best een scherpe prijs.

nebilem 16-02-10 18:32

Aangezien ik van sommige zogenaamde diensten geen gebruik kan maken vind ik tmobile niet waard om in het vervolg weer 45 euro per maand te betalen en zal zeker nooit meer tmobile nemen.

Mysteriousgirl_ 17-02-10 11:51

Ik ben tevreden met tmobile. Ik woon in Amsterdam en ik heb altijd bereik. Maar in bijvoorbeeld Alkmaar heb ik echt 0,0 bereik. Dus het hangt er maar net vanaf waar je woont.
Wat ik wel best nep vond: Ze zeggen dat je abonnement i-150 29,95 per maand kost, maar ze vergeten te vermelden dat daar nog 19% btw overheen gaat. Bij een rekening van 31.13 euro is dat dus 5.91. Dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt met andere providers.

De Generaal 17-02-10 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 417625)
Ik ben tevreden met tmobile. Ik woon in Amsterdam en ik heb altijd bereik. Maar in bijvoorbeeld Alkmaar heb ik echt 0,0 bereik. Dus het hangt er maar net vanaf waar je woont.
Wat ik wel best nep vond: Ze zeggen dat je abonnement i-150 29,95 per maand kost, maar ze vergeten te vermelden dat daar nog 19% btw overheen gaat. Bij een rekening van 31.13 euro is dat dus 5.91. Dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt met andere providers.

Ik betaal anders gewoon 29,95 per maand :p? Ik ben ook aardig tevreden. Heb zowat altijd bereik en weinig problemen ondervonden.

Econz 17-02-10 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 417626)
Ik betaal anders gewoon 29,95 per maand :p? Ik ben ook aardig tevreden. Heb zowat altijd bereik en weinig problemen ondervonden.

Ik ga met je mee...

Nooit problemen gehad met T-mobile...

Awater 17-02-10 12:27

Als ik dit allemaal zo lees en de (zeer) verschillende ervaringen en opvattingen zie, kan het haast niet anders of de 3G ontvangst is nogal afhankelijk van het exemplaar van de Iphone die je toevallig hebt gekocht. Een andere verklaring kan ik niet verzinnen. Bij mij was, is en blijft deze ontvangst bagger. Eigenlijk werkt het alleen goed over Wi-Fi. Maar helaas zitten nu juist de T-mobile hotspots niet in mijn abo. Kortom, thuis internetten met de Iphone gaat prima, maar ja, daar heb ik al een computer.

Buur 17-02-10 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 417625)
Wat ik wel best nep vond: Ze zeggen dat je abonnement i-150 29,95 per maand kost, maar ze vergeten te vermelden dat daar nog 19% btw overheen gaat.

Hier wil ik toch even tegenin gaan, voordat zich een urban fable ontwikkelt die nergens op gebaseerd is. ;)
Ik ben al jaren klant bij T-M en ik vrees dat jij je rekening niet goed analyseert. De maandkosten van een i-150 zijn €25,17 zonder BTW. Reken je die er wel bij (19%), dan kom je netjes uit op 29,95. Als het bij jou anders is, dan zou je daar achteraan kunnen gaan (want die prijs van 29,95 is echt incl. BTW). Ook de extra kosten worden zo uitgesplitst. Kijk je rekening nog maar eens echt goed na.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Awater (Bericht 417643)
Als ik dit allemaal zo lees en de (zeer) verschillende ervaringen en opvattingen zie, kan het haast niet anders of de 3G ontvangst is nogal afhankelijk van het exemplaar van de Iphone die je toevallig hebt gekocht. Een andere verklaring kan ik niet verzinnen. Bij mij was, is en blijft deze ontvangst bagger.

Foute conclusie. Want hier ligt het dus aan: landelijk zijn er heel wat verschillen qua 3G-ontvangst, dit kan komen door te weinig masten maar ook doordat de 3G-techniek veel meer hinder (in vergelijking met bijv. gsm of gprs) ondervindt bij hoge gebouwen, meer beton (dus binnenshuis) etc. Neem van mij aan dat er met de kwaliteit van de iPhone niks mis is, maar het netwerk beter mag. Maar dat is bij andere providers ook zo (alleen hebben die weer op andere plekken problemen). Waar je woont/werkt/verblijft is dus de belangrijkste factor of je tevreden zult zijn of niet over de 3G-ontvangst (want gsm-ontvangst is overal net zo goed, zoniet beter dan bij andere providers, dit is dan ook een ander netwerk). De iPhone kan daar niks aan doen.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Awater (Bericht 417643)
Eigenlijk werkt het alleen goed over Wi-Fi. Maar helaas zitten nu juist de T-mobile hotspots niet in mijn abo. Kortom, thuis internetten met de Iphone gaat prima, maar ja, daar heb ik al een computer.

Als je een i-abo hebt, dan zijn de T-M hotspots inclusief. Je moet ze alleen even (gratis) activeren iedere 60 dagen met een smsje.

ballegooier 17-02-10 13:40

Ik ben tevreden over de volgende punten van t-mobile: 1)de prijs van het i150 abonnement is scherp! 2)hun gsm netwerk dekking is in mijn ervaring beter dan die van mijn werktelefoon (Nokia icm met KPN).
Maar waar ik ontevreden over ben is hun slechte UMTS dekking. Zonder 3G/UMTS ben je kreupel met de iPhone, vandaar dat ik niet bij tmobile wil blijven.
Edit: en die gratis hotspots zijn leuk, maar ik heb er één keer wat aan gehad: een podcast downloaden op Utrecht CS toen er een trein uitgevallen was. Op de meeste plekken waar een hotspot zit (McDonald's, paar grote NS stations) heb je ook wel 3G bereik. En het scheelt je het gedoe van inloggen: sms sturen, je wachtwoord en gebruikersnaam onthouden (of opschrijven) want copy-paste werkt niet vanuit een sms bericht...

Awater 17-02-10 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buur (Bericht 417653)
het netwerk beter mag.
Als je een i-abo hebt, dan zijn de T-M hotspots inclusief. Je moet ze alleen even (gratis) activeren iedere 60 dagen met een smsje.

Ik heb een Web 'n Walk plus abo, en daarbij moet je voor hotspots (veel) extra betalen. Geen optie dus. Toen ik mijn abo kocht bij een T-mobile winkel was ik nog een groentje en liet mij door de verkoper wijsmaken dat je in NL toch bijna nooit gebruik maakt van hotspots, 'want je hebt 3G dekking, nietwaar.' Achteraf dus veel spijt. Maar ja wel achteraf..........Pas nu weet ik dat je eigenlijk gewoon op die hotspots bent aangewezen om een beetje te kunnen internetten.

Buur 17-02-10 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Awater (Bericht 417676)
Pas nu weet ik dat je eigenlijk gewoon op die hotspots bent aangewezen om een beetje te kunnen internetten.

Spreek enkel voor jezelf in jouw situatie. Er zijn legio mensen die dus heel tevreden zijn. Maar dat heb ik hierboven al verduidelijkt.
Jammer voor jou, een volgende keer zoek je het eerst beter uit, voordat je ingaat op een verkooppraatje. Toch wat geleerd. :d

Buur 17-02-10 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 417664)
Edit: en die gratis hotspots zijn leuk, maar ik heb er één keer wat aan gehad: een podcast downloaden op Utrecht CS toen er een trein uitgevallen was. Op de meeste plekken waar een hotspot zit (McDonald's, paar grote NS stations) heb je ook wel 3G bereik. En het scheelt je het gedoe van inloggen: sms sturen, je wachtwoord en gebruikersnaam onthouden (of opschrijven) want copy-paste werkt niet vanuit een sms bericht...

Ik kies ook eerder voor het iets tragere 3G dan dat gedoe met inloggen op een hotspot. Maar het is wel fijn dat het er is, voor het geval dat er geen 3G-dekking is (heb ik niet zo vaak last van) of je wilt iets groter dan 10Mb downloaden en je bent wel in de buurt van zo'n hotspot.
Overigens werkt copy-paste bij mij wel vanuit een sms, maar ik gebruik BiteSMS, dus ik weet niet eens meer of de standaard SMS.app dat nu wel of niet kan tegenwoordig. Ik geloof je. :)
Maar je kunt je wachtwoord toch aanpassen voor de hotspots, zodat je het makkelijker kunt onthouden en copy-paste niet nodig is? Lees daarvoor ook even dit artikel.

curmie 17-02-10 14:34

Hier een tevreden klant van T-Mobile. Alweer een kleine 5 jaar.
Ik heb op de plekken waar ik veelvuldig kom (dus werk en hier in de omgeving) een goede 3G dekking, in mijn huis 1 ''deadspot'', dat is vervelend maar ik weet waar ie zit dus blijf er uit de buurt en heb dan geen problemen met bereik binnenshuis.

Awater 17-02-10 14:46

[quote=Buur;417653]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buur (Bericht 417679)
Spreek enkel voor jezelf in jouw situatie. Er zijn legio mensen die dus heel tevreden zijn. Maar dat heb ik hierboven al verduidelijkt.
Jammer voor jou, een volgende keer zoek je het eerst beter uit, voordat je ingaat op een verkooppraatje. Toch wat geleerd. :d

Ik heb nergens gesuggereerd dat ik, behlave namens mezelf, namens jou of wie dan ook zou spreken. Een vreemde opmerking dus. Dat er legio mensen tevreden zijn, geloof ik graag, er zijn ook mensen die tevreden zijn omdat ze een kartonnen doos hebben om in te wonen. Maar kwaliteit is niet hetzelfde als tevredenheid. Voor het bedrag dat ik betaal aan T-Mobile verwacht ik kwaliteit (en op basis daarvan tevredenheid), in dit geval van het aangeboden netwerk (3G), en die kwaliteit is er simpelweg niet. Zie ook de uitgebreide testen in computerbladen en zelfs in de consumentengids.

gadgeteer 17-02-10 14:47

Ook ik ben al een aantal jaren bij T-mobile.

Ik kan op alle plaatsen waar ik kom bellen en gebeld worden, 3G bereik is op veel plaatsen inderdaad wel wat minder.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:48.