T Mobile opgezegd! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, ik heb geen iPhone en ook nog niet 1 gehad. Toch heb ik mijn T Mobile abonnement opgezegd, terwijl ik officieel per 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T Mobile opgezegd!
Beste allemaal,
ik heb geen iPhone en ook nog niet 1 gehad. Toch heb ik mijn T Mobile abonnement opgezegd, terwijl ik officieel per 5 april had kunnen verlengen en dus een iPhone had kunnen nemen. Maar als ik zo her en der op het internet lees, komt er een nieuwe iPhone aan, ergens in juni? 1 met betere camera, meer geheugen, kan iemand dat bevestigen? In ieder geval met een nieuw OS. Ze probeerden me van alles voor te schotelen om mij maar te behouden als klant. Maar ik wacht liever een paar maanden op een nieuwe generatie, dan dat ik een 'oude' neem en er 2 jaar aan vast zit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apple houdt alles stil... niemand kon officieel iets bevestigen.
|
|||
|
|||
Je had het beste niet kunnen opzeggen en gewoon je oude abbonement 2 maanden door laten gaan. Zodat als de nieuwe Iphone ergens in juni/juli komt je, je abbo kan verlengen en van een eventuele korting gebruik kan maken (als bestaande klant). Nu als er een nieuwe Iphone komt en je via T-Mobile een nieuwe abbonement aangaat moet je ook weer aansluitkosten enz. betalen en krijg je waarschijnlijk geen korting op de toestel. Toch niet zo goed nagedacht?
|
|
|||
|
|||
Agreed. Opzeggen is niet zo slim geweest. Er is niets op tegen om, zonder officiële verlenging van een abonnement, het abonnement gewoon door te laten lopen. Je kunt dan op elk door jou gewenst moment je abonnement "officieel" verlengen en meteen een nieuw toestel uitzoeken. Toen ik verlengde en een iPhone meenam, betaalde ik 1 euro voor het toestel. Op dat moment moesten nieuwe T-Mobileklanten óók 1 euro voor de iPhone betalen + een paar tientjes aansluitkosten. Die hield ik dan maar weer in de zak
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
Kan Web 'n' Walk direct weer opgezegd worden? | allewijn | Odido (T-Mobile) | 3 | 30-08-09 00:16 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|