T-mobile icm Iphone =Huilen.....!! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ontvangstprobleem met mijn 1G-iphone is inmiddels opgelost. Het antennestekkertje bleek los te zitten.... (wtf??) Ik heb dit ook bericht in een andere thread. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn ontvangstprobleem met mijn 1G-iphone is inmiddels opgelost. Het antennestekkertje bleek los te zitten....(wtf??) Ik heb dit ook bericht in een andere thread. Ik hoop voor jullie dat de 3g wat makkelijker is open te peuteren, bij mijn 1g duurde het ongeveer 1,5 uur..
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat betreft de ontvangst met T-Mobile, ik heb met een iPhone eens verschillende netwerken geprobeerd. KPN en T-Mobile hadden hier beste bereik (randstad, rondom Utrecht getest), Vodafone gaf het slechtste bereik. Maar bereik voor bepaalde telecom provider hangt van nogal wat factoren af, o.a. de bezettingsgraad en daarmee capaciteit op een bepaalde antenne en kan daarmee per gebied enorm verschillen. Dit zag je vooral vroeger bij grote storingen bij de NS nog wel eens, of bij grote evenementen. Sommige gebruikers van bijvoorbeeld Telfort konden met moeite verbinding krijgen terwijl bijvoorbeeld gebruikers van KPN geen problemen hadden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad icm verlenging iPhone abo T-Mobile | alexandera | Koopinformatie Nederland | 0 | 04-11-10 23:33 |
Uitgaande mailserver icm t-mobile | tleeuwen | Odido (T-Mobile) | 1 | 14-07-10 16:00 |
Problemen met Familiepakket bij T-mobile icm Iphone?! | joyciie | Odido (T-Mobile) | 2 | 03-02-10 18:19 |
jailbreak icm t mobile | plukkie69 | Odido (T-Mobile) | 0 | 22-09-09 00:11 |
Iphone 3G icm T Mobile abonnement (beginnende Apple gebruiker) | Yash100 | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-07-08 09:32 |
|
|