T-Mobile voicemail werkt niet?!?! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus ook geen visual voicemail meer ineens. Heel irritant. als ik mezelf bel van een ander toestel dan krijg je een vrouwtje aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb dus ook geen visual voicemail meer ineens. Heel irritant. als ik mezelf bel van een ander toestel dan krijg je een vrouwtje aan de lijn en moet je een nummer intoetsen! Vaag gedoe dit!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het probleem met de vreemde voicemail is bij mij opgelost door te bellen met ##002# en mijn Iphone opnieuw op te starten.. yesss eindelijk ;-)
Laatst gewijzigd door naselmoro; 06-11-09 om 11:44. |
|
|||
|
|||
Mogelijke oplossing voor voicemail
Ook ik had problemen met mijn voicemail. T-Mobile gebeld, maar die konden niks vinden. Aan hun kant werkt alles naar behoren, zo werd mij gezegd. Advies van klantenservice: "ga maar naar de T-Mobile store, misschien dat ze je daar kunnen helpen". Niet dus. "Zal wel aan het toestel liggen" Heb het advies gekregen om mijn toestel te laten repareren!!?? Stelletje prutsers.
Wat heb ik nu gedaan waardoor het wel werkt: 1. op my T-mobile voicemail en SMS melding uitgezet. 2. twee dagen gewacht op een bevestigings SMS dat voicemail i.d.d. was uitgeschakeld 3. als ik dan vervolgens mijn voicemail bel dan kan ik opeens password en voicemail instellen (ik kreeg dus niet meer zoals eerst de mededeling dat ik mijn 10 cijferig nummer moet invullen dat vervolgens niet herkend wordt). Ook visual voicemail kan ik opeens instellen zonder foutmelding 4. Vervolgens weer voicemail aangezet via My T-Mobile. gewacht op SMS en nu werkt het! Vraag is natuurlijk voor hoe lang ;-) |
|
|||
|
|||
Hoi Lambo,
Jouw oplossing voor het probleem werkte fantastisch. Bedankt! |
|
|||
|
|||
Visual voicemail probleem opgelost !!
De optie met ##002# is de snelst werkende methode !!!!
De rest werkt bij mij totaal niet !!! TNX ! |
|
|||
|
|||
Hier staat een oplossing die voor mij werkte:
ATT iPhone Visual Voicemail Not Working After iPhone 3.1 Firmware Upgrade |
|
|||
|
|||
Lambo, ook bij mij was dit de oplossing voor het probleem. Zou T-Mobile als oplossing op z'n site moeten zetten!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voicemail werkt niet meer | gvanrijn | iPhone algemeen | 0 | 12-01-10 13:32 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail werkt niet bij t-mobile | josh_b | Odido (T-Mobile) | 50 | 24-08-09 21:48 |
Voicemail werkt niet | bartaemeyers | iPhone algemeen | 6 | 05-09-08 17:40 |
|
|