Abonnement overschrijven op andere naam? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Is het mogelijk om je abonnement over te schrijven op een adere naam. Dus dat ik geen abonnement meer heb en de ander mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Abonnement overschrijven op andere naam?
Hey,
Is het mogelijk om je abonnement over te schrijven op een adere naam. Dus dat ik geen abonnement meer heb en de ander mijn periode van 2 jaar afmaakt. en niet helemaal 2 jaar hoeft door te gaan? Gr Dick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dit is mogelijk.. toen de 3G in NL kwam was ik op vakantie, toen heeft een vriend van me hem gehaald en later abo overgeschreven op mijn naam.
|
|
|||
|
|||
Oke dat is hartstikke mooi.
Bedankt voor je reactie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummerbehoud onder een andere naam | Annething | Odido (T-Mobile) | 2 | 11-02-11 12:33 |
In iTunes verschijnt andere naam van iPhone! | Katinka.71 | iTunes | 0 | 31-07-10 01:33 |
Abonnement op een andere naam zetten? | riksking | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-02-10 10:30 |
icoontjes voorzien van andere naam & afbeelding? | Chicky | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 16:56 |
|
|