er staat wegens blabla
nou w8 gewoon op die **** t-mobile site totdat ze klaar zijn :P |
Ben het helemaal eens met John 1979 , heb hier dan ook helemaal niets aan toe te voegen !!
|
JA DAT IS WAAR. OVER JE REKENINGEN DAT NIET KLOPPEN. DAT IS TE GEK VOOR WOORDEN.
Ze hadden werkzamheiden kunnen doen en tussendoor toch redelijk goed kunnen funksioneren. Maar blijkbaar is dat moeilijk voor hun. Ik neem aan dat misschien moeilijker is dan ze verwacht hadden. Of te complex een hele nieuwe infrastuctuur leggen. Wie weet is straks zo veel dingen verandeerd dat het alleen maar veel beter is voor iedereen. Maar alleen maar een ding is wel zo. Over sommige dingen mogen ze echt geen fouten maken. Zoals facturen. |
En ja hoor, daar gaan we weer..UPdate belstatus
De Belstatus is op dit moment via T-Mobile.nl: Life is for sharing, de T-Mobile Klantenservice en 1202 niet beschikbaar. We vinden dit erg vervelend en werken daarom hard aan een oplossing. We verwachten dat de Belstatus in oktober weer beschikbaar is. Wil je op de hoogte blijven van de Belstatus? Sms dan ‘belstatus aan’ naar 4422. Je krijgt dan automatisch bericht wanneer de Belstatus weer beschikbaar is. Tja , wat moet je hier nu nog van zeggen, ik heb het wel gehad met ze... |
Haha, oktober.. Hahaha. Ik ben in mijn 3 jaar dat ik een mobiele telefoon heb nog nooit buiten m'n bundel gekomen (op enkele euro's voor service nummers na). Deze maand? 125,- ipv 25,- omdat ik fors over mijn SMSlimiet heen zat (wist ik veel -_-).
|
Citaat:
Ik baal hier zolangzamerhand goed van! |
Ja,Ja, T-mobile heeft op dit moment het monopolie over ons,ze kunnen ons zomaar forse rekeningen op ons dak sturen, slim van hun om er dus nog enkele maandjes aan vast te plakken. en wij stommelingen maar netjes betalen,maar ja nog maar 4maandjes mijn abonement betalen,en dan gaat mijn i-phone met abonement en al voor eeuwig en altijd de hakselaar in......
|
Ik begrijp dat het onwijs hinderlijk is dat de belstatus op dit moment niet werkt voor de mensen die hier veel gebruik van maken. Als het aan mij lag werkten ze dag en nacht door tot alles weer werkt.
Ik lees hier echter mensen die denken dat er nu zomaar "forse rekeningen" worden verstuurd, maar neem van mij aan dat dit ABSOLUUT niet het geval is. Ik zie er 50 op een dag en ze kloppen tot op de dag van vandaag zoals altijd op de cent. Als je hierover twijfelt kun je altijd zelf je belgedrag bijhouden, en dan zie je op de rekening dat alles tot op de seconde en de cent wordt geregistreerd. De reden dat de belstatus offline is is dat er op dit moment geen zekerheid kan worden gegeven of de gegevens juist zijn. Het is beter niets te zien, dan iets waarvan je niet weet of het klopt. Je kunt evt zelf je belteller elke maand resetten, zo heb je in ieder geval een indicatie wat je hebt gebruikt. En psss: Je maakt me niet wijs dat je ineens (veel) meer gaat bellen/smsen als de belstatus het niet doet, dit moet je toch zelf doorhebben? i-150 ---> 5 per dag i-300 ---> 10 per dag i-500 ---> 16 per dag |
Ik heb netjes 2 weken geleden een goede en zeer normale rekening gehad die helemaal niet over mijn bundel heen is gegaan, (ook al was dit mijn 2de factuur) dus ik verwacht ook dat de rest wel goed gaat. Ik heb in iedergeval de dienst smsjes uitgezet want ik ben geneigd om deze vaak te gebruiken, ik heb eens geteld ik heb deze 2 weken al geprobeerd om 5 diensten een smsje te sturen voor verschillende diensten, dit gaat natuurlijk buiten mijn bundel om, en dat kost mij alleen maar meer geld,daardoor worden veel mensen mee geconfronteerd, ook als ze 1x een smsje hebben gestuurd er vervolgens 2 a 3 terug krijgen zonder dat ze weten dat ze een abbo erop hebben gekregen.Volgens mij deze week nog in de krant zien staan, dat, dat puur nepperij is, en vooral voor jongeren.
Iedereen heeft natuurlijk zijn voorkeur welke provider hij/zij het liefst heeft, en ikke toevallig T-Mobile (samen met KPN). |
Vind het ook een beetje makkelijk om t-mobile de schuld te geven van je eigen bel gedrag. Ik gebruik het nooit. Vroeger toen we nog analoog belden (via de ptt), hadden we ook geen bel status ding. En ook nooit verrassingen gehad...
En nu ook geen verrassingen. Ik ben een bewuste beller. Ik hou niks bij verder. |
makkelijk gezegd, maar bij normaal gebruik is er ook geen probleem, maar ik was terug van vakantie en heb een hogere rekening gehad, terwijl alles wat met data roaming uit stond, nu probeer ik van T-Mobile info te krijgen wat die extra uitgifte dan wel zijn.
en erg behulpzaam zijn ze niet, "gewoon betalen meneer" :mad: zolang ik niet duidelijk kan zien waardoor ik die hogere rekening heb gekregen kan ik geen protest aan tekenen tegen T-Mobile :( |
natuurlijkis het mogelijk dat je plots meer gaat bellen,normaal ga ik als mijn 150 min gaan opraken meer met mijn vaste nummer aan het bellen,maar heb nu geen inzage in mijn belstatus,wel een goede tip om iedere maand je bel min te resetten,ga ik ook zeker doen,bedankt.sms blijft natuurlijk een probleem,maar die heb ik meestal over.
|
Citaat:
heb je ook niet gebeld of gesmsd in het buitenland? want dat komt ook gelijk buiten je bundel. gevolg dat je rekening hoger dan normaal wordt. |
Citaat:
Veel mensen gebruiken het niet en vinden het onzin dat mensen erover zeuren. Ik gebruik het veel en heb daarom ook belstatus aangeschaft. Omdat ik een i-150 abbo heb (heb over de 1000 euro vaste lasten p.m.,dus vind een i-150 duur zat) heb ik maar 2,5 uur bellen per maand!! Dan kan iedereen begrijpen dat je dat in de gaten wil houden, want als ik geen minuten meer binnen mijn bundel heb ga ik niet een vriend bellen om een lang verhaal te houden, maar hou het evt. kort. Heb ik nog 100 minuten over hoef ik me daar minder druk om te maken. Vroeger had ik rekeningen van 90-100 euro per maand met mijn flex abbo omdat ik over de belminuten heen kom en die zijn prijzig!! Nu met belstatus blijf ik iedere maand binnen de minimale bundel..prima!! Echter nu heb ik geeeen idee wat ik heb verbeld en vind het schandalig dat het zo lang moet duren om welke reden dan ook. Als er bijv. 2 mensen aan werken zetten ze er maar 10 aan!! Het feit dat mensen hier roepen dat het een gratis dienst is, moeten ook even verder kijken dan hun iphone lang is... niets is gratis!! Ook niet bij T-mobile. De belstatus wordt echt niet van hun netto winst betaald hoor, komt gewoon van de abbo's van klanten.. trust me. Niets is meer gratis in deze wereld..bijna niets dan. Veel mensen irriteren zich terecht aan dit langdurig onderhoud. En dan nog op de hoogte gehouden kunnen worden voor 1 smsje :eek: |
Je kan onderaan je factuur zien wat je nog "over" hebt, dus je belminuten kun je gewoon handmatig bij houden (instellingen-->algemeen-->gebruik). Je sms'jes kun je niet bijhouden, omdat je er (ik iig) soms meerdere tegelijk stuurt. De iphone heeft geen tekenteller en er is nog geen betrouwbare (ook niet in cydia) app die je aantal verstuurde smsjes bijhoudt. De enige oplossing is BiteSMS, maar dat kost meteen weer geld...
In plaats van nutteloos zeiken moet je gewoon oplossingen zoeken. Iemand nog een tip om je smsjes bij te houden? (ja er is wel een smsteller in cydia, maar die is niet zo betrouwbaar en houdt volgens mij geen rekeningen met "dubbele" smsjes) |
Hoe installeer je belstatus xd?
|
Mmm bij mij vandaag een update maar knalt er gelijk uit na opstarten
|
Yeej, weer onderhoud..
|
moet af en toe ook gebeuren toch :D
|
haha zal is niet zo zijn :)
magoed is niet erg :o alleen me factuur is niet binnen. |
Citaat:
Wat betreft SMStellertje: sinds jouw posting is er in Cydia "SMS Helper" verschenen, die doet zijn werk goed (past de Zend-knop aan in de normale SMS.app met een tellertje en kan gereset worden op de dag dat je maandsaldo bij je provider vernieuwd wordt, etc.). Probeer die eens (is gratis)! In je iPhone Instellingen.app kun je de SMS Helper instellingen nog wat veranderen. /edit: Voor alle duidelijkheid: SMS Helper creeërt geen eigen icoontje of zo op het SpringBoard. |
En het is weer zo ver..door onderhoud aan de webpage ishet weer niet mogelijk gegevens te downloaden. Hopelijk gaat het dit keer een beetje sneller als afgelopen zomer;)
|
Citaat:
P.S. Ik gebruik MobileLog2 (Cydia), eerst was het ter controle van de T-Mobile BelStatus, nu zelfs ter vervanging omdat dat hele belstatusgadget niet werkt. |
veel sneller, hij is alweer in de lucht,
en bijgewerkt tot en met vandaag zelfs;) |
Citaat:
Wat ik zo zie in vergelijking met mijn MobileLog, zou het inderdaad eindelijk eens helemaal goed kunnen zijn! Maar ik blijf voorzichtig... Heb ik eerder gezegd en toen ging T-Mobile het toch weer veranderen, waarna het weer eens soep werd... Afblijven nu graag, als het werkt, werkt het! :d |
Nou,bij mij werkte het precies 1dag.vandaag vloog mijn tegoed van 138 uur naar 0 min...en die 138 min klopte echt....wat een zooi die t-mobile
|
Citaat:
|
Mijn belstatus ging dus ook van 270 m naar 0, terwijl ik vandaag hoog uit 3 min heb gebeld. Smsje kloppen nog wel. Effe snel gekeken op het forum van tmobile en er zijn meedere klanten met het zelfde probleem. Leuk is dat
|
Citaat:
|
ze zijn volgens mij alwel weer 2 dagen achter,
net als voor het onderhoud. |
Geen probleem hier :)
En de 2 dagen delay was al, maar is te verwaarlozen. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43. |