T-Mobile BELSTATUS HELP!
Hallo iedereen!
ik heb gister een iphone aangeschaft met t-mobile i-300 ik denk rond de 15 smsjes verstuurd, 3 minuutjes gebeld en ik heb.... nog 4 smsjes over en 10 belminuten tenminste, dat staat bij my t-mobile en als ik 1202 bel! iemand ook zoiets gehad? :confused::confused::eek: |
Verplaatst naar T-Mobile.
|
dat komt omdat je altijd eerst een overbruggingsperiode hebt en dus pro rata minuten en sms-jes hebt gekregen.
Waarschijnlijk krijg je snel de volledige bundel. |
Blondie is right.
Je krijgt nooit je he bundel op de dag dat je he contract afsluit. Een paar dagen later krijg je de hele bundel, en voor dat kleine stukje daartussen krijg je het dat gedeelte van de maand. Dit is ook waarvoor je betaald. |
Ik dacht dat ook, maar na 2 weken heb ik toch echt nog steeds hetzelfde, de klantenservice zegt je moet wachten op je volgende factuur, tmobile shop zei dat het aan het onderhoud van tmobile website lag en dat het dinsdag nacht over zou zijn, terwijl het nu dus al vrijdag is..
Iemand ervaring? |
T-Mobile is weer lekker bezig de laatste tijd. Helaas kan je niets anders doen dan even afwachten tot de belstatus weer zichtbaar is op T-Mobile.nl: Life is for sharing. Je krijgt je nieuwe tegoed waarschijnlijk als je factuur wordt verstuurd.
|
Ik word langzamerhand ook ziek van T-Mobile eerst waren er tot 8 julie onderhoud dus niks beschikbaar toen 14 juli en nu is het weer 20 juli geworden word er gek van.
|
Citaat:
Elke keer schuiven ze de datum sneaky vooruit! Verre van klantvriendelijkheid! :mad: Ik zou nu ook wel eens willen kijken hoeveel ik nog over heb. Gelukkig houdt de iphone zelf ook het aantal belminuten kwijt. Iemand enig idee hoe je kan kijken hoeveel smsjes je hebt gestuurd? |
Kan geloof ik niet. Lijkt wel alsof t-mobile dit extra doet om de mensen het geld af te pakken omdat ze maar blijvenb bellen en smsen en ondertusse niet kunnen zien hoeveel belminuten/smsjes ze nog hebben
|
Je belstatus opvragen bij T-mobile via de iPhone belstatus gadget werkt op dit moment.
|
ligt belstatus eruit bij iTtunes of ben ik gek aan het worden? Heb extra gewacht van als ik weer me status kan opvrage koop ik de belstatus ligt hij eruit :mad: Ik word niet goed!!
|
Citaat:
|
Zou je me ook kunnen vertellen hoezo?
|
Bij mij werkt belstatus nu ook weer volgens de iphone.
Je ziet op het scherm toch hoeveel minuten /sms je nog hebt? Of hoeveel je gebruikt hebt? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Let op
Je kunt op dit moment je belstatus weer inzien. Helaas wordt van een beperkt aantal 0900-nummers niet de correcte status weergegeven. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak. EDIT: In het My-Mobile scherm ga neer 'Bekijk betalingstatus' Rechs heb je een kolom, klik daar op belstatus bekijken Je moet nu je gegevens kunnen zien Hoop dat dit geholpen heeft. |
werkt bij mij nog steeds niet :(
|
Citaat:
Nog 133 mins en 140 sms en geen xtra kosten ( sinds 16 juli ) 'K heb 3gs vorige week gekocht en gelijk aan laten sluiten. Dan kost internet tog geen xtra geld? |
Citaat:
|
vandaag werkt de belstatus weer zag ik. Eindelijk dacht ik. De 19de van de maand krijg ik mijn nieuwe beltegoed , maar nu was dat maar 67 min inplaats van 150 min. Ik maar weer eens bellen met TM en nu blijkt het dat ze tot de 28e bezig zijn met my t-mobile:(
De medewerker vertelde ook dat ze met dat hele gebeuren ook nog eens 48 uur achterlopen ,,wat een feest dat t-mobile |
De belstatus werkt nu al weer enkele dagen niet. Ik ben niet zo'n snelle klager maar moet zeggen dat ik nu wel heel erg begin te balen je kan gewoon niet zien wat je status is. Vindt het niet normaal dat nu binnen een maand al weer de hele boel plat ligt. Kunnen we hier samen misschien iets aan doen?
|
Citaat:
We hebben wat betreft de belstatus echter geen poot om op te staan, een moderator op het forum van T-mobile zei dat de belstatus een extra dienst is en nergens in de voorwaarden staat dat we daar recht op hebben. |
Hoi Tommot
Je hebt wel gelijk maar al dit soort dingen bijelkaar maakt wel dat ik aan het eind van mijn contract niet meer voor T-mobile zal kiezen. |
Hoi Rainking,
Deze actie van T-mobile is ook verre van klantvriendelijk te noemen. Ze hadden op zijn minst de klanten goed kunnen voorlichten en een reële deadline kunnen stellen. Nu is de datum al een paar keer verschoven! Een typisch voorbeeld van "aan het lijntje gehouden worden". :mad: |
De wereld vergaat niet als je de belstatus niet kan zien, Zit er op de iphone niet een fuctie die laat zien hoeveel gebeld hebt?
Belstatus is een extra service van t-mobile die nog onder cunstructie staat btw, |
De belstatus vind ik persoonlijk geen ramp, al ben ik op vakantie geweest en heb ik extra kosten gemaakt... Hoeveel dat er zijn is mij tot dusver een raadsel.
Het kwalijke vind ik het feit dat mijn factuur niet is opgemaakt en dat ik daarom geen flauw benul heb wanneer het bedrag zal worden afgeschreven. Op de T-Mobile forums vertellen ze dat het kan voorkomen dat je dan 2 facturen ontvangt komende maand. Niet cool. |
Nee, er zit geen functie op de iPhone waarop je kan zien hoeveel je (outgoing) gebeld hebt of hoeveel SMSjes je verstuurd hebt. Als je een bundel hebt van 1000 SMSjes is het moeilijk in te schatten hoe ver je bent.. Je kan ze moeilijk tellen.
Wat Euphonius zegt is ook een belangrijk punt, ik ontvang normaal gesproken mijn factuur rond de tweede week van de maand. Nu heb ik de mijne van 07 nog steeds niet ontvangen en kan ik straks dus twee factuurs achter elkaar (07 & 08) verwachten, zonder enig idee te hebben hoe hoog deze gaan uitvallen. Ik raad iedereen aan om een brief hierover te versturen naar T-Mobile. Er is geen enkele "valid reason" om de belstatus zo lang offline te houden. Elke ICT-Medewerker weet dat voordat je een nieuw systeem in werking neemt je ervoor zorgt dat deze en het oude systeem eerst synchroon werken alvorens je overstapt op het nieuwe systeem, wat dan maximaal een uur of twee kan duren. Vervolgens houdt je het oude systeem nog online tot het moment dat de overgang voltooid is en bewezen heeft goed te werken. Op deze manier hoef je als klant helemaal niets te merken van de overgang. T-Mobile kan niet de belstatus inzien c.q. bijhouden, maar wel straks een correcte factuur sturen? Daar geloof ik niet in. Als dit defect te maken heeft met het bijhouden van bijvoorbeeld de gesprekken die we voeren en de SMSjes die we versturen om straks een factuur te maken dan zou het defect binnen een uur gefixed zijn, want dan kost het in eens geld. Alhoewel dit ook aardig wat geld gaat kosten, aangezien ik al zo goed als besloten heb om na mijn termijn over te stappen naar een andere provider. Het ergste is nog de klantenservice die je keer op keer verkeerd inlicht, eigenlijk. Slechts 1 keer heb ik iemand aan de telefoon gehad (via de dealer lijn nota bene!) die toegaf dat dit eigenlijk niet kon en die zijn excuses aanbood namens T-Mobile op een manier die ik wel op de prijs kan stellen. Niet dat die gasten van de helpdesk er iets aan kunnen doen.. Last but not least: Ik heb mijn belgedrag best in de hand, maar dit zorgt er juist voor dat mensen die daar wat meer moeite mee hebben, mensen die op vakantie geweest zijn of gaan en mensen die deze maand onverwachte belkosten hebben moeten maken geen enkel idee hebben hoe "erg" het gaat uitvallen, en dat is gewoon erg slordig voor iets wat eigenlijk niet kan. |
vandaag maar weer gebeld omdat ik nog steeds niet op de site kan inloggen :mad:, en toevallig zou het vandaag opgelost moeten zijn !....zeggen ze.
nou ik geloof er geen bal van, wel toevallig dat juist in de vakantie periode de boel niet werkt, en je moet wachten tot er misschien een vet bedrag afgeboekt wordt voor z.g kosten die zijn gemaakt in het buitenland GRRRRR:mad: |
Belstatus doet het weer zo te zien op de site van T-Mobile! Nu hopen dat de belstatus app ook weer snel beschikbaar is in I-Tunes want die moet ik nog op de iphone zetten!
|
Het is idd even wachten tot de belstatus app terug is in de App Store. Ik las echter wel op een forum dat dit 7 tot 10 dagen kon duren.
|
Hmm. Die belstatus app heb ik graag nog voor ik op vakantie ga volgende week maandag. Hopelijk is hij er dan al.
Snap trouwens niet veel van belstatus op t-mobile? Ik heb een I-150 en nu staat er dat ik 163 minuten nog over heb, 103 smsjes en dat ik 7,86 extra kosten heb. Heb ik met i-150 nou 150 minuten EN 150 smsjes, of 150 minuten OF 150 smsjes? Anders moet ik eens wat meer gaan bellen. Snap trouwens ook niet waar die extra kosten vandaan komen maar goed xD |
Citaat:
|
Werkt nog niet zo als het zou moeten.
Overige kosten van vorige maand zijn blijven staan. Nieuwe bundel staat er vanaf vandaag wel weer bij.....werkt dus weer niet naar behoren. Vraag me af wanneer het nou wel eens goed gaat werken. |
Ja, hier idd hetzelfde. Overige kosten die blijven staan maar voor de rest wel weer geupdatet...
|
Werkt niet zoals het moet. Ik sta nu op 64 min beltegoed. Ik moet dus al 86 min gebeld hebben sinds de 19e..Dat heb ik zeker niet in mijn vakantie. Als van de week mijn beltegoed niet geupdate wordt moet ik er maar weer eens een belletje aan wagen.
|
Het vervelende is dat je kan bellen wat je wilt, maar de T-Mobile medewerkers kunnen je toch niet helpen.
|
Dit zijn gewoon dingen die tijd kosten, en heeft bellen inderdaad geen zin. Als ze op de klantenservice kosten kunnen besparen, dan kunnen ze dat misschien in het 3G bereik gooien. Dus wat doen we? Niet meer bellen naar de klantenservice van T-Mobile?
|
Tijd kosten? Tijd? TIJD?! Grmpf, hadden ze wel kunnen bedenken voor ze eraan begonnen. Worked fine for me.
And stop stalking me.. Waarom kom ik je OVERAL tegen, Frank :( :confused: :eek: |
Nou ik heb dus wel extra belminuten en sms te goed gekregen ben ik even blij maar ik ga hier nog niet vanuit dat ik ze echt wel uberhout heb gekregen je weet immers nooit maar goed mijn overige kosten zijn ook weer te zien :S.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32. |