T-Mobile BELSTATUS HELP! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kan vanaf vandaag de applicatie BELSTATUS kopen in iTunes: P-Edge media - Belstatus applicatie voor de iPhone Maar omdat er bij T-mobile onderhoud werkzaamheden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je kan vanaf vandaag de applicatie BELSTATUS kopen in iTunes:
P-Edge media - Belstatus applicatie voor de iPhone Maar omdat er bij T-mobile onderhoud werkzaamheden zijn op dit moment. Als je belt of stuurt sms'jes. Wordt dat niet geupdated bij de BELSTATUS applicatie. Tenminste totdat de werkzaamheden afgelopen zijn. Ik gebeld (weer) vandaag, volgens hun (deze keer aan de telefoon)...het zal nog maar dagen duren de werkzaamheden (geloven???). Laatst gewijzigd door Antonio6; 29-07-09 om 16:38. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb ellende met de belminuten. Net gemaild dus ik ben benieuwd.
Mijn abonn. ging in op 26 juni. Op de eerste faktuur staat een normaal bedrag + aansluitkosten. Die staan overigens onder het kopje overige. Op 26 juli mijn Iphone bij instellingen/algemeen/gebruik alles op nul gezet en ik heb vanaf dat moment 16 minuten gebeld. Bij tmobile stond ik gisteravond op 103min(34 min gebeld dus) en vanochtend op 94,39 en 4,02 overige. Ik heb NIET gebeld vannacht. Ook had ik 2x 150 smsjes en daar heb ik er al een altijd van gebruikt, maar die zijn niet afgeboekt. Laatst gewijzigd door ajongebreur; 29-07-09 om 15:08. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat het wel ok komt. Alleen nu is beetje chaos binnen T-Mobile (onderhouds werkzaamheden).
Hoop en denkt dat het als alles geregeld is, goed zal gaan. |
|
||||
|
||||
Heb net de update binnengehaald, krijg ik nu de melding dat dit type account niet wordt ondersteund, maar ik heb helemaal geen zakelijk abonnement.
Nog meer mensen dit probleem. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook geupdate maar werkt nog steeds.
|
|
|||
|
|||
ik heb een i150 abbo en sinds de upgrade van vandaag werkt belstatus niet meer, de vorige versie deed het wel.
Misschien dat je nog ff moet wachten met upgraden ..... |
|
||||
|
||||
Belstatus is vanochtend weer uit de app store gehaald
Citaat (P-Edge): (30 juli 2009) P-Edge media heeft de applicatie "Belstatus" opnieuw uit de App Store verwijderd. T-Mobile heeft vannacht en vanochtend de belstatus gegevens op de website opnieuw uitgeschakeld. Hierdoor kan de Belstatus applicatie van P-Edge media niet goed werken. Daarnaast werden enkele accounts door versie 2.5 niet meer goed weergegeven. Versie 2.6 wordt over 10-14 dagen verwacht in de App Store. Naar verwachting zijn de diensten van T-Mobile dan ook weer hervat. |
|
|||
|
|||
begrijp echt niet dat T-mobile zo aan het kutten is!
je kan toch eerst een nieuw systeem bouwen en testen voordat je het oude systeem offline haalt ? |
|
|||
|
|||
Godver. Alweer. En ik zit al dicht op het einde van mijn abbo, nu moet ik zelf maar gaan opletten zonder app.
|
|
|||
|
|||
zie post 42. Ik ben 's middags al 2x teruggebeld door Tmobile. Zelfs dan werken ze nog langs elkaar heen. Het blijkt dat een zeeeeer klein percentage nog problemen heeft met de belstatus. Het kwam allemaal goed. Ja ja, dat zeggen jullie tegen iedereen. Ik wacht tot eind augustus en zal dan per aangetekende mijn contract opzeggen en de automatische schrijving stopzetten. ben benieuwd wat er ze dan doen.
|
|
|||
|
|||
vandaag 1aug en nog steeds heb ik geen inzage in mijn beltegoed
misschien is t-mobile al aan zijn winterslaap begonnen , of op een geraffineerde manier hun winst aan het vergroten ??????? |
|
||||
|
||||
yep werkt nog steeds niet erg vervelend om niet te kunnen zien hoeveel je nog kan bellen/smsen
|
|
|||
|
|||
Het werkte een tijdje wel even(de week van 20 juli) maar naar een paar dagen niet meer.
|
|
|||
|
|||
Best eens bellen naar T-Mobile klantendienst....
|
|
|||
|
|||
Op de app info staat: Deze applicatie word niet uitgegeven of ondersteund door T Mobile. Neem voor vragen en problemen geen contact op met T-mobile. Maar met E-edge media.
Maar de kern van deze orzaak is denk ik t Mobile. want ik kan me belminute ook niet checken op mijn t-mobile account op ww.t-MOBILE.NL |
|
|||
|
|||
Is simpel uit betrouwbare bronnen staat dat BELSTATUS na 5 augustus zal goed werken. We hopen het.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
HALLO,
Betrouwbaar bedoel ik...er is een applicatie voor iphone. daar lees je nieuws over alles wat met iphone te maken heeft, T-mobile, apple. De app heet ''iWereld'' hij is gratis te halen bij iTunes. Staan zeer interesante onderwerpen. Zoals dat nintendo spelcomputer DS te lijden is door de schuld van iphone/ipod spellen, meer interesante onderwerpen. Een aanrader die app !!! en is gratis zoek in iTunes. |
|
|||
|
|||
Vandaag (het is net 4 augustus geworden) is niet alleen de belstatus voor de zoveelste keer offline, maar zelfs heel My T-mobile!!! Ze zijn er al een maand mee aan het k...en. En aan de aankondiging te zien gaat het nog bijna een jaar duren: tot 9 juli. Zal wel het zoveelste "foutje" zijn. Ik hoop tenminste dat ze 9 augustus bedoelen.
Zucht......................... Laatst gewijzigd door jee_tee; 04-08-09 om 02:17. |
|
|||
|
|||
ajajajaj dat is een goeje. 1 jaar onderhoud tot 9 juli 2010 staat op de afbeelding
|
Labels |
belstatus, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belstatus instellen via T mobile | Annekes | Archief | 4 | 07-06-09 17:13 |
|
|