iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile BELSTATUS HELP! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/35775-t-mobile-belstatus-help.html)

Leon_R 04-08-09 10:19

Bij mij is de belstatus weer geupdate...

Benieuwd hoe lang hij het blijft doen :p

jee_tee 04-08-09 10:21

Op de T-mobile website werkt-ie nog niet...

morpheus_at_work 04-08-09 15:58

bij de laaste update vandaag heb ik 450 sms en 404 belminuten bij een i150 :D

chaser2600 04-08-09 21:02

Ik ben ook opeens van 80 naar 370 minuten gegaan.
Is dit de compensatie van T-Mobile wegens het ongemak :cool:

Antonio6 04-08-09 22:55

Mensen kijk uit. Niet zo blij zijn met ineens zo veeeeel minuten meer hebben. Zoals we allemaal wetten er gaat van alles fout nu bij T-Mobile.

Je denkt WOW lekker meer minuten. En ga je veel bellen. En dan komt de rekening en dan is de WOW veranderd in ...

:eek::eek::eek::eek: HAAAAA!!!! :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

XIII 04-08-09 23:39

Bij mij werkt de T-Mobile gadget momenteel niet.

En de laatste update van de Belstatus van P-Edge media is dan wel 4-Aug-2009 23:38 (nu), maar met T-Mobile gegevens van 29-Jul-2009...

Antonio6 05-08-09 01:25

De bestatus app (iphone) werkt momenteel voor geen meter. Ik heb paar sms'jes gestuurd en wat gebeld. Maar de beltijd en sms'jes worden niet eruitgehaald uit het totale sms/belminuten die al voor het sms'en en bellen stonden.

WOW wat een uitleg. Zo lang voor zo iets simpels :D

Gewoon afwachten mensen. Er zit verder niks meer op. We kunnen reageren hier en speculieren. Maar is heel duidelijk. De site Mijn T-Mobile + Belstatus app + de heeeele site van T-Mobile en het heeeele bedrijf. Alles moet gewoon ''weer'' goed gaan werken.

Afwachten :confused::(:confused:

(((NIET OP JE BELSTATUS APP VERTROUWEN. WERKT NIET GOED. HIJ STAAT WEL AAN, MET GETALLETJES EN ALLES MAAR DE INFORMATIE EROP KLOPT GEWOON NIET)))

beakerflo 05-08-09 09:02

Belstatus is nog steeds betrouwbaar hoor, want het laat zien wat er op T-mobile-site staat. Alleen T-mobile heeft nog wat problemen met de updates van je belstatus. Dit kan je ook in de app terugzien, daar staat een datum waarin Belstatus voor het laatst ge-update heeft + een datum dat T-mobile de belstatus heeft ge-update. Als deze twee data ver uit elkaar gaan liggen (een dag of meer) dan kan je er vanuit gaan dat de gegevens niet kloppen.

Dus ligt niet aan belstatus, maar aan t-mobile.

Vandaar dat je voorganger het ook zo omschrijft:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 333953)
En de laatste update van de Belstatus van P-Edge media is dan wel 4-Aug-2009 23:38 (nu), maar met T-Mobile gegevens van 29-Jul-2009...


Antonio6 05-08-09 21:46

Belstatus kan geupdate zijn en alles, maar de belminuten en sms klopen niet.

Probeer 1 sms te sturen, wordt niet uit je totale sms bundel er af gehaald, hetzelfde met de belminuten.

Met andere worden het werkt dus niet goed.

Wat heb je er aan aan een app, dat wel de goeje datum van vandaag geeft en geupdate is.

Maar dat het alle belangrijkste, en dat is waarom we allemaal belstatus app op onze iphone hebben. Dat dus ... je belminuten en sms'en aantal niet kloppen.

Dussss...het werkt niet goed belstatus. Tenminste voorloppig niet.

Dus is nu absoluut niet te vertrouwen omdat het niet goed werkt. Het geeft de onjuiste informatie. Iedereen kan dit begrijpen zelf een kind.

Ik zeg niet dat belstatus een slechte app is. Nee, is een super app, maar werkt op dit moment niet.

Als jij bijv. 50 sms en 100 belminuten nog heb. En belstatus zegt dat je nog 75 sms en 150 belminuten heb. Dat klopt toch niet. Dus dat is toch niet te vertrouwen (op dit moment tenminste, tot dat de problemen bij T-Mobile zijn verholpen).

Dat kan je toch niet als ''VERTROUWEN'' noemen. Is juist het tegenovergestelde. Ga lekker bellen terwijl je belstatus geloof. Je denkt bijv. dat je 150 belminuten nog heb, terwijl de waarheid is dat je nog voor deze maand 100 belminuten heb.

Dan zal je niet blij zijn als de factuur komt.

Toch?

beakerflo 05-08-09 23:22

Ik blijf bij mijn eerder gestuurde post.

Iphone3Gs 06-08-09 14:59

Heeft iemand al een factuur ontvangen van de maand Juli/Aug het geeft niks hoor dat ik nog geen facturen hebt weten te ontvangen maar goed het is achteraf gezien best wel naar om het niet te betalen en achteraf alles in 1x te moeten gaan betalen zoveel verdien ik nu ook al niet met me minimale loon.

Ik zal ook een even op de site kijken want deze vertraging vindt ik wel wat te ver gegrepen dit heb ik nog niet gehad bij T-Mobile (ben 3 jaar eruit geweest nu weer terug bij T-Mobile toen ong 4 jaar een abbo gehad en altijd alvanaf ben prepaid gebeld)

Antonio6 06-08-09 17:52

T-Mobile zou mooi gebaar voor zijn klanten moeten doen. Om hun vertrouwen weer terug te winnen. Door deze werkzaamheden en onzekere tijden voor de T-mobile klanten.

Een maand is misschien te veel. Maar zeg maar half maand gratis geven van wat iedereen heeft gemaakt kwa telefoon kosten.

Wat denken jullie hierover.

Door te geven en goed SERVICE te hebben. Verdien je veel meer terug, als bedrijf. T-Mobile moet laten zien dat ze ''GROOT'' zijn en niet GIERIG.

Blackherrie 06-08-09 20:06

en toen werd je wakker............

Een bedrijf word meestal niet voor niks groot :D
Ik las op tweakers.net dat ze iets van 5,4 miljoen klanten hebben. Dus ze gaan zich vast niet druk maken om een paar iphone gebruikers.

Helaas :(

Antonio6 06-08-09 23:18

Een paar? heel nederland. Ok maar als voorbeeld. Voor mij is de beste service ooit van het bedrijf APPLE (ooit van gehoord :D).

Zij doen echt alles om de klanten geil, sorry ik bedoel ...tevreden te houden.

Tuurlijk zijn er mensen die wel genaaid worden. Maar heel nederland zal apple nooit toelaten, maaaaaaaaarrrr T-Mobile laat het weeeeeeel tooooeeeeeeeee.

Snap jeeeeeeee. Dus de EEENIGE oplossing om boze mensen BLIJ te maken is cadeutjes geven.

(SIGOLOGIES (fout geschreven niet waar? maak niet houd. SIGOLOGIES DUS is dat bekend, dat bozen mensen je blij maakt met cadeutjesssss. Staat in de dikke boek van vandalen ook pagina 2334.233543432)

GR, Ik :(:confused::mad::p;):cool::rolleyes::o:eek: +++ :D

iMakkie 07-08-09 07:16

Hi,

als ik via mijn iphone probeer in te loggen op my t-mobile crasht safari de hele tijd. Heeft iemand een tip om dit op te lossen. Ik kom simpelweg niet voorbij het inlogscherm en kan dus de webapp niet activeren.

Thanx
iMakkie

MenaceD 07-08-09 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMakkie (Bericht 334849)
Hi,

als ik via mijn iphone probeer in te loggen op my t-mobile crasht safari de hele tijd. Heeft iemand een tip om dit op te lossen. Ik kom simpelweg niet voorbij het inlogscherm en kan dus de webapp niet activeren.

Thanx
iMakkie

Ik weet dat als je je inlog-gegevens hebt ingevuld dat je niet de 'Go' knop moet gebruiken, maar op gereed klikken en dan op de login knop op het scherm gebruiken.

Nielsracing 07-08-09 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antonio6 (Bericht 334815)
Een paar? heel nederland. Ok maar als voorbeeld. Voor mij is de beste service ooit van het bedrijf APPLE (ooit van gehoord :D).

Zij doen echt alles om de klanten geil, sorry ik bedoel ...tevreden te houden.

Tuurlijk zijn er mensen die wel genaaid worden. Maar heel nederland zal apple nooit toelaten, maaaaaaaaarrrr T-Mobile laat het weeeeeeel tooooeeeeeeeee.

Snap jeeeeeeee. Dus de EEENIGE oplossing om boze mensen BLIJ te maken is cadeutjes geven.

(SIGOLOGIES (fout geschreven niet waar? maak niet houd. SIGOLOGIES DUS is dat bekend, dat bozen mensen je blij maakt met cadeutjesssss. Staat in de dikke boek van vandalen ook pagina 2334.233543432)

GR, Ik :(:confused::mad::p;):cool::rolleyes::o:eek: +++ :D

Dude, datttttttt lllllllleest erg irritantttttttt metttttt allllllll die leeeeetttttttttters.

Antoon 62 07-08-09 19:49

Ja mensen,T-mobile heeft ons mooi bij de neus genomen,ze trekken zich van al de klachten niets aan,en gaan rustig verder met telkens de datum op te schuiven,en.....wat denk je van de exstra kosten welke ze dadelijk zeker bij ons gaan declareren? alles kunnen ze ons wijs maken, ik begin me steeds meer te realiseren dat dit de bedoeling is,zelfs de
telecom zaken spreken hun verondwaardiging uit.....

Antonio6 08-08-09 02:42

Natuurlijk is niet de bedoeling dat de werkzaamheden zijn verzonnen om geld te verdienen.

Ze zijn gewoon bezig. En ze zullen nemen de tijd die ze nodig hebben om het af te maken. Je gaat geen gebouw bouwen en stoppen halfwegen?

Deze forum heeft geen zijn. Ja nee ja nee Belstatus staat aan ja nee ja nee. Gewoon wachten klaar. Heb geen zin ja vandaag te zeggen en morgen nee en de dag erop ja weer. Doe iets beters op de dag.

Zorg gewoon op deze periode maand of zo dat je iets minder belt is toch niet zo moeilijk. Is jouw mobiel, jouw verantwoordelijkheid. Bel iets minder dit maand, je zal toch de belminuten meenemen naar volgende maand.

john1979 08-08-09 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antonio6 (Bericht 335362)
Ze zijn gewoon bezig. En ze zullen nemen de tijd die ze nodig hebben om het af te maken. Je gaat geen gebouw bouwen en stoppen halfwegen?

Dit slaat natuurlijk nergens op, maar als je het zo wil stellen....

Je gaat toch ook geen gebouw bouwen zonder bouwtekening zodat de hele boel iedere keer opnieuw instort als je denk klaar te zijn, en je weer opnieuw gebreken op moet lossen zodat het daarna hopelijk niet meer in stort!

Kortom:
Zorg dat je weet waar je mee bezig bent en het niet eerder in gebruik neemt voor het goed werkt.

Wat t-mobile nu doet slaat nergens op, zelf de rekeningen worden niet van mijn rekening getrokken! Ik zeur niet snel maar waar ze nu mee bezig zijn kan in mijn ogen echt niet meer naar de klant toe. Een brief naar de klant zou het minst zijn wat ze hadden kunnen doen. Als je naar T-Mobile belt is het enige dat je te horen krijgt: ''Sorry mijnheer we kunnen niets voor u doen, wij kunnen ook niets zien en weten niet wanneer dit verholpen is....het spijt me. Kan ik verder nog iets voor u doen mijnheer''.......tja daar kom je natuurlijk ook niets verder mee. Niet dat de T-Mobile medewerkers aan de telefoon er iets aan kunnen doen hoor, maar de hoge heren van T-Mobile mogen wel eens van hun kont af komen om actie te ondernemen......hun medewerkers staan keer op keer voor schut tegenover de klant!

Mijn rekeningen zal ik netjes betalen (als T-Mobile ze van mijn rekening af trekt ;-) ) Maar zo lang ik niet weet waar de overige kosten vandaan komen en T-Mobile mij dit niet kan laten zien betaal ik geen overige kosten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.