iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   26 juni bij T-Mobile in Almere in de rij staan? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/36252-26-juni-t-mobile-almere-de-rij-staan.html)

syb03 20-06-09 19:31

26 juni bij T-Mobile in Almere in de rij staan?
 
Een beetje iPhone fan (gek?) gaat 26 juni natuurlijk in de rij staan!
Wie is er niet benieuwd hoeveel mensen er in de rij gaan staan?

youneedstyle 20-06-09 19:37

't feit dat ze het zo aankondigen en dus ook concentreren op een plek geeft al aan dat er 'iets' gaat gebeuren, maar wat voegt het toe om dan dáár in díe rij te gaan staan. 't Zal wel met geekness te maken hebben...

S¡mon 20-06-09 19:41

Of je haalt je iPhone gewoon op bij de plek waar je hem hebt gereserveerd (niet in Almere dus :P)

Benny 21-06-09 00:48

ik heb nog zo goed als niks gehoord/gelezen over dat speciale launch event in almere.. ik neem aan dat het gewoon bij de t-mobile shop zal zijn ?

En moet ik dan eerst daarheen gaan om er 1 te reserveren of kan ik gewoon in de rij gaan staan?

Common.Sense 21-06-09 09:24

Nou snap ik waarom die gozer in de winkel zei dat gereserveerde toestellen pas op 27 juni kunnen worden opgehaald in Almere en niet die 26ste... Rijen launch he...

Brimme 21-06-09 09:33

ik ben nog steeds benieuwd wat er met de reserveringen gebeurd, kunnen we die nou metteen vrijdag ophalen of gaan ze de eerste toestelen verkopen aan de mensen die vroeg in de rij staan.

Common.Sense 21-06-09 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brimme (Bericht 304890)
ik ben nog steeds benieuwd wat er met de reserveringen gebeurd, kunnen we die nou metteen vrijdag ophalen of gaan ze de eerste toestelen verkopen aan de mensen die vroeg in de rij staan.

In Almere worden de gereserveerde toestellen achter gehouden voor de personen die daar hebben gereserveerd, alleen mag je die pas zaterdag ophalen.

Je wordt trouwens gebeld.

Common.Sense 21-06-09 10:01

Toch in Almere.....
Zie:

Citaat:

Start verkoop met 200 toestellen in Almere !
Op 26 juni 2009 start T-Mobile de verkoop van iPhone3G S met een speciaal evenement nabij de T-Mobile Shop in Almere. Hier zullen 200 toestellen voor de eerste kopers direct beschikbaar zijn. Meer details zullen in de loop van volgende week duidelijk worden. De iPhone is verder vanaf 26 juni 2009 in alle geautoriseerde verkooppunten verkrijgbaa
r.


Shorty007 21-06-09 10:15

Ik ga echt niet de slechtste provider van NL nemen omdat ik de nieuwe iphone wil.
Ik ga lkkr naar Belgie :D

ESO 21-06-09 13:04

Ik vind 't een geweldig apparaat maar om daarvoor naar Almere te gaan, nee dat gaat me te ver.

:D

Gerwin 23-06-09 02:57

Ik sta daar wel in de rij :)
Maar wacht nog op meer informatie hier over :)

iBrando 23-06-09 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ESO (Bericht 305171)
Ik vind 't een geweldig apparaat maar om daarvoor naar Almere te gaan, nee dat gaat me te ver.

:D

Ik hoop zo dat het mee valt. Ik heb het na gevraagd en gecheckt bij de T-mobile shop en ik heb het toch maar gedaan. Als ik thuis en op het werk geen 3G heb word ik gek. Ik heb nu Hi en daar heb is zelfs regelmatig 3.5G.:rolleyes:

kingster 23-06-09 09:28

De verkoper in Almere wist me te vertellen dat reserveren niet betekend dat je de iphone als eerste hebt. Op vrijdag wordt er alleen aan mensen verkocht die in de rij staan. Er worden geen toestellen achter gehouden voor de reserveringen. Reserveringen worden uitgeleverd zodra de nieuwe lichting binnen is. Dit kan tot 6 weken duren, aldus de verkoper. Voor mij een reden om nog even te wachten. Veel te vaag allemaal.

Blackherrie 23-06-09 09:30

Hebben vorig jaar in de rij gestaan :) uren en uren.. Wel gezellig trouwes.
m'n vriendin heeft daar geen zin in, dus hebben we hem gereserveerd bij een t-mobile shop :)

SPehlivan 23-06-09 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kingster (Bericht 307338)
De verkoper in Almere wist me te vertellen dat reserveren niet betekend dat je de iphone als eerste hebt. Op vrijdag wordt er alleen aan mensen verkocht die in de rij staan. Er worden geen toestellen achter gehouden voor de reserveringen. Reserveringen worden uitgeleverd zodra de nieuwe lichting binnen is. Dit kan tot 6 weken duren, aldus de verkoper. Voor mij een reden om nog even te wachten. Veel te vaag allemaal.

Dit heeft de medewerker hier in deventer ook tegen mij gezegt, maar ik probeerde te vertellen dat t-mobile officieel bekend heeft gemaakt dat je vanaf vrijdag mag reserveren, (dus lijkt mij logisch dat de mensen die NIET reserveren en toch WEL voor de deur slapen bij t-mobile gewoon PECH hebben), na dit heeft hij gebeld met hier en daar (klantenservice volgens mij) toen kwamen we overheen. Dus hij gaat het toch wel achterhouden voor mij en voor andere klanten, en de klanten die voor de deur gaan wachten hebben dan gewoon pech die niet hebben gereserveerd!

Hierop vroeg ik nog voor de zekeheid van; Mocht t-mobile van gedachten veranderen en zeggen : Eerste dag voor de mensen die voor de deur slapen! dan pas bij de 2e levering voor de mensen die hebben gereserveerd, wat gebeurt er dan? Hij zei; we hebben het nu met je afgesproken dus ik hou het voor je achter! :D dus ik ga dr vrijdag heen met de opening

GeneralA 23-06-09 10:44

Wat een vage stuff allemaal met die reserveringen. Ik betaal toch niet voor niks 50 euro? Dan ga je toch niet die telefoon die eigenlijk gereserveerd is (bij welke reservering dan ook die worden altijd als eerste uitgeleverd) weggeven aan iemand anders die toevallig voor de winkel ligt. Oke dat ik hem pas maandag ofzo kan ophalen maar ik ga echt geen 2 weken wachten.

Als ik bij een restaurant reserveer gaan ze mijn tafel toch ook niet alvast weggeven als ik niet meteen bij openingstijd aanwezig ben. En daarvoor betaal je niet eens.

SPehlivan 23-06-09 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GeneralA (Bericht 307443)
Wat een vage stuff allemaal met die reserveringen. Ik betaal toch niet voor niks 50 euro? Dan ga je toch niet die telefoon die eigenlijk gereserveerd is (bij welke reservering dan ook die worden altijd als eerste uitgeleverd) weggeven aan iemand anders die toevallig voor de winkel ligt. Oke dat ik hem pas maandag ofzo kan ophalen maar ik ga echt geen 2 weken wachten.

Als ik bij een restaurant reserveer gaan ze mijn tafel toch ook niet alvast weggeven als ik niet meteen bij openingstijd aanwezig ben. En daarvoor betaal je niet eens.

Juist!, hierna zijn wij ook overeengekomen met de medewerker :D

Als ik niet verder had "gezeurd" zou het ook zo zijn dat ik het niet vrijdag op kon halen.

Blackherrie 23-06-09 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GeneralA (Bericht 307443)
Wat een vage stuff allemaal met die reserveringen. Ik betaal toch niet voor niks 50 euro? Dan ga je toch niet die telefoon die eigenlijk gereserveerd is (bij welke reservering dan ook die worden altijd als eerste uitgeleverd) weggeven aan iemand anders die toevallig voor de winkel ligt. Oke dat ik hem pas maandag ofzo kan ophalen maar ik ga echt geen 2 weken wachten.

Als ik bij een restaurant reserveer gaan ze mijn tafel toch ook niet alvast weggeven als ik niet meteen bij openingstijd aanwezig ben. En daarvoor betaal je niet eens.


Ben nieuwsgierig, wat ga je doen als je wel 2 weken moet wachten ? De 50 euro terug halen ?

GeneralA 23-06-09 10:51

mmh, ik heb em in leiden besteld. Dus ik hoop maar dat ze em in leiden gewoon standaard eerst aan de reserveerders uitleveren. Heb namelijk geen zin om weer langs die winkel te gaan. Ga niet lopen leuren voor een telefoon terwijl ik ook al 50 pietermannen heb betaald. Beetje service mag ook wel eens.

Edit @ hierboven: Geen idee wat ik dan ga doen. Even verhaal halen dat zeker en anders inderdaad dat geld terugvragen. Dan haal ik hem over 3 maanden wel als m'n orange/t-mobile abbo echt is afgelopen. (Vorige week een brief gehad dat ik hem per direct op mag zeggen als ik t niet eens ben met de overstap.)

Blackherrie 23-06-09 10:56

Ik kan me ook niet voorstellen dat de reserveringen achteraan komen. Net wat je eerder schetst. Wat heeft dan de zin van Reserveren voor de klant..

SPehlivan 23-06-09 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie (Bericht 307468)
Ik kan me ook niet voorstellen dat de reserveringen achteraan komen. Net wat je eerder schetst. Wat heeft dan de zin van Reserveren voor de klant..

Agja dit zien we allemaal over 3 daagjes :D nog fftjes volhouden.. (ik ook)

Blackherrie 23-06-09 11:12

Heb even gebeld met T-mobile.
Daar werd mij bevestigd : Meneer, voorinschrijvingen gaan voor. Wat voor zin zou het anders hebben.

Bel straks nog een keer, zodat ik iemand anders aan de lijn krijg (hoop ik).

Alleen in Almere is een uitzondering in verband met het event.

kingster 23-06-09 11:16

... Almere een uitzondering... Maar dat betekend dus dat voorinschrijven in Almere geen zin heeft dus. Kan ik in Almere beter naar een andere stad gaan waar een T-Mobile winkel zit om me daar voor in te schrijven.... ik moet er wel om lachen... wat een onzin

SPehlivan 23-06-09 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie (Bericht 307493)
Heb even gebeld met T-mobile.
Daar werd mij bevestigd : Meneer, voorinschrijvingen gaan voor. Wat voor zin zou het anders hebben.

Bel straks nog een keer, zodat ik iemand anders aan de lijn krijg (hoop ik).

Alleen in Almere is een uitzondering in verband met het event.

Welke nummer heb je gebeld? gewoon naar de klantenservice? Anders bel ik ook eens even voor de zekerheid

Blackherrie 23-06-09 11:19

Ervaring leert dus ook, als je 3 keer belt je 3 keer een ander verhaal krijgt. Dus ik bel nog een paar keer vandaag, en daaruit haal ik het gemiddelde...:D

Blackherrie 23-06-09 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 307498)
Welke nummer heb je gebeld? gewoon naar de klantenservice? Anders bel ik ook eens even voor de zekerheid

Ik heb het klanten service nummer gebeld inderdaad, en gewoon gevraagd... Wat gaat er voor. mensen die reserveren of mensen die in de winkel zijn / voor de winkel liggen.

SPehlivan 23-06-09 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie (Bericht 307503)
Ik heb het klanten service nummer gebeld inderdaad, en gewoon gevraagd... Wat gaat er voor. mensen die reserveren of mensen die in de winkel zijn / voor de winkel liggen.

Ik heb dr naar gebeld en het klopt. Hij zei; u kunt het bij een t-mobile shop reserveren en ookal gaat u einde van de dag hij blijft gereserveerd voor u. En wordt niet aan iemand anders weg gegeven

GeneralA 23-06-09 11:52

Gelukkig, bedankt voor het bellen jongens. Dat scheelt mij weer en dan ben ik weer gerustgesteld. Dan kan ik dus als t goed is vrijdag even langs of zaterdag als ik vrijdag niet meer red.

Vuurie 23-06-09 12:24

Misschien wordt je iPhone ophalen in Almere voor veel mensen aantrekkelijker na het volgende Twitter berichtje van T-Mobile:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door T-Mobile
De eerste 200 klanten in Almere krijgen een leuk accessoire-pakket voor de iPhone cadeau.

http://twitter.com/tmobile_iphone

iBrando 23-06-09 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vuurie (Bericht 307631)
Misschien wordt je iPhone ophalen in Almere voor veel mensen aantrekkelijker na het volgende Twitter berichtje van T-Mobile:

T-Mobile iPhone (tmobile_iphone) on Twitter

De actie in Almere doen ze niet om de die-hard iPhone (newbie) klanten een dienst te bewijzen, maar voor de pers. Er moeten natuurlijk wel dikke rijen staan in Almere en natuurlijk moet die dag de iPhone wel uitverkocht zijn. Dat er elders in de winkels evt een iPhone te krijgen is, dat maakt niet uit. Voor de media is de iPhone vrijdag sowieso uitverkocht, maar voor de zekerheid gooien ze er nog een extraatje tegenaan.

Vuurie 23-06-09 17:25

Zal best dat het voor extra media aandacht is, maar het is ook leuk voor de mensen die daar heen gaan toch :)

Blackherrie 23-06-09 17:47

Mensen die met een iphone naar buiten lopen zal het aan hun reet roesten of het een media spektakel is :)

nerotje 23-06-09 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 307518)
Ik heb dr naar gebeld en het klopt. Hij zei; u kunt het bij een t-mobile shop reserveren en ookal gaat u einde van de dag hij blijft gereserveerd voor u. En wordt niet aan iemand anders weg gegeven

Ik heb de klantenservice (nog) niet gebeld, maar in de winkel in Arnhem waar ik mijn iPhone 3GS heb besteld, werd mij verteld dat de eerste lading iPhones verkocht zouden worden aan de mensen die vrijdag het eerst de zaak binnenkomen. Beetje vreemd dat de antwoorden van T-mobile inconsistent zijn, de ene keer krijg je te horen dat de klanten die de iPhone via de voorverkoop besteld hebben hem als eerste krijgen, en de andere keer weer niet.

Wat is het nu? Ik ga er zelf vanuit dat ik de iPhone vrijdag nog niet heb, maar het zou natuurlijk wel erg leuk zijn :D

Scoes 24-06-09 20:47

Dit soort vragen moet je stellen aan de shopmanager van de betreffende winkel.
Hij is het beste op de hoogte van hoe het er in zijn winkel aan toe zal gaan vrijdag.

Kennelijk zijn er of slecht geinformeerde shop medewerkers, of mag elke shop zelf zijn
manier van verkopen bepalen.

Als shopmedewerder kan ik vertellen dat WIJ sowieso meteen beginnen met de reserveringen, net als vorig jaar. Net zo duidelijk als terecht dat klanten die 50 euro aanbetalen hier ook vanuit gaan.

ESO 24-06-09 20:56

Vaaaag dat 't per shop zo kan verschillen, bij mij is 't gelukkig wel allemaal duidelijk uitgelegd en heb alles wat we hebben besproken ZWART OP WIT op papier staan, er staat dat toestellen op volgorde van bestellingen worden uitgeleverd, zodra er een toestel beschikbaar komt voor mij krijg ik een SMS + EMAIL, vervolgens wordt 't toestel gedurende 3 jawel DRIE dagen vastgehouden. Mocht ik na 3 dagen niet op komen dagen komt mijn reservering weer onderaan de lijst en gaat mn toestel naar iemand anders, zodra mijn reservering weer aan de beurt is herhaald dit proces weer, dus die 3 dagen ophaal gebeuren enzo..

Ik ben iig blij dat er in deze shop een helder verhaal is verteld weetje tenminste waar je aan toe bent.

iig, vrijdag heb ik ;m als 't goed is.. krijg morgen SMS + mail :D:D kan nie wachten

Scoes 24-06-09 20:59

Dan moet jij bijna wel in Delft zijn geweest ESO.

ESO 24-06-09 21:02

Nee man haha dat is een beetje te ver voor mij..

Hier om de hoek, Amsterdam Kinkerstraat...

Scoes 24-06-09 21:04

Bizar, als ik jouw verhaal lees lijkt het namelijk of ik mezelf hoor praten.
Yes, we zijn consistent! :)

Veel plezier ermee!

ESO 24-06-09 21:06

Maar jij werkt dus zelf in een T-Shop? Delft ??

Weetje of T-Shops die toestellen al hebben liggen? Ging vandaag ff navraag doen maar werd mij verteld dat ze niks binnen hebben.. of kriijgen zij ze ook vrijdag vroeg in de ochtend geleverd :D:D ??

Scoes 24-06-09 21:13

Scoes@24 juni 2009, 20:47

Lees deze nog even door. We krijgen ze dus morgen in de winkel geleverd.
Sterker nog, we hebben sinds vandaag de productcode's al en deze werken ook
op de kassa.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:54.