iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/36927-vooringeschreven-de-t-mobile-shop-gebeld.html)

Natural High 25-06-09 13:31

Ik was vorige week de 1e, maar heb ook nog niks gehoord. We wachten rustig af...

Sebdude 25-06-09 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Natural High (Bericht 310272)
Ik was vorige week de 1e, maar heb ook nog niks gehoord. We wachten rustig af...

Bij welke T-shop het je iPhone 3gs besteld?

iBrando 25-06-09 13:35

T-Mobile Shop wil niets zeggen. Dat mogen ze niet. "Ze weten niet of de iPhone's al binnen zijn". Ze wachten op een seintje van Apple of T-mobile HQ.

jeroenjansen80 25-06-09 13:43

Net gebeld door de T-Mobile-shop in Harderwijk. Ik kan um morgen ophalen! De 16gb zwart. Ik moet vanmiddag in de winkel wel even alvast een kopie laten maken van mijn ID, zodat ze het abo alvast kunnen registreren. Omdat dat vorig jaar bij de intro van de 3G was vastgelopen. Goeie service lijkt mij.

SPehlivan 25-06-09 14:18

Ik heb het ook op 19e gereserveerd als 1e op de lijst een 32gb zwarte in de t-mobile shop deventer, ook nog niks gehoord! Maar ik was gister in de stad en ben langs geweest, en de medewerker zei u kunt gewoon langs komen om hem optehalen u wordt niet gebeld.

pauls 25-06-09 14:21

hmm... beetje wisselende berichten dan. Ik heb vorige week rond een uurtje of 1 @ binnenstad Utrecht bestelt. Geen idee hoeveelste op de lijst ik ben, of ik snel aan de beurt ben of niet, maar die medewerker had het er wel over dat ze contact met me zouden opnemen. Nou ja, ik hoor het wel ;)

Paul

alsatian 25-06-09 14:25

Heb al een foto gezien van een medewerker van een t-mobile shop. Bij de meeste shops zijn ze al binnen...

john1979 25-06-09 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pauls (Bericht 310322)
hmm... beetje wisselende berichten dan. Ik heb vorige week rond een uurtje of 1 @ binnenstad Utrecht bestelt. Geen idee hoeveelste op de lijst ik ben, of ik snel aan de beurt ben of niet, maar die medewerker had het er wel over dat ze contact met me zouden opnemen. Nou ja, ik hoor het wel ;)

Paul

Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe laat de Sops hun iPhone's binnen krijgen. De ene Shop zal ze misschien wat eerder binnen hebben dan de ander. In de ene shop is het rustig en kunnen ze meteen gaan bellen/sms'en en in de andere shop is het druk en moeten ze nog even wachten tot ze de tijd hebben om te kunnen gaan bellen/sms'en.

SPehlivan 25-06-09 14:35

Ik denk dat ze mij niet gaan bellen, omdat ze zo heeft gezegt gister

aidacra 25-06-09 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 310332)
Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe laat de Sops hun iPhone's binnen krijgen. De ene Shop zal ze misschien wat eerder binnen hebben dan de ander. In de ene shop is het rustig en kunnen ze meteen gaan bellen/sms'en en in de andere shop is het druk en moeten ze nog even wachten tot ze de tijd hebben om te kunnen gaan bellen/sms'en.

Ja dat idee heb ik ook. Ik denk dat het redelijk zeker is dat vandaag bij alle T-Mobile shops de toestellen binnen komen. Dus zelfs al word je niet gebeld zou ik morgen langsgaan.

SPehlivan 25-06-09 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aidacra (Bericht 310341)
Ja dat idee heb ik ook. Ik denk dat het redelijk zeker is dat vandaag bij alle T-Mobile shops de toestellen binnen komen. Dus zelfs al word je niet gebeld zou ik morgen langsgaan.

Medewerker heeft t ook gezegt tegen mij kom gewoon langs u wordt niet gebeld:D dus ga gewoon langs morgen.

john1979 25-06-09 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aidacra (Bericht 310341)
Ja dat idee heb ik ook. Ik denk dat het redelijk zeker is dat vandaag bij alle T-Mobile shops de toestellen binnen komen. Dus zelfs al word je niet gebeld zou ik morgen langsgaan.

Dat het zeker is dat ze ze vandaag binnen krijgen denk ik ook. Als ze morgen pas binnen komen zal het een drukke boel worden ben ik bang ;) dan is er helemaal geen overzicht meer :D

Ik denk vandaag bellen/sms'en en morgen los met de 3GS!! :p

SPehlivan 25-06-09 14:41

Op de website van t-mobile wordt dr afgeteld. Maar dit komt op morgen 9 uur uit. Volgens mij gaan ze half 10 open toch?
zie: iPhone 3GS, de snelste en krachtigste iPhone van dit moment - T-Mobile

john1979 25-06-09 14:48

Die teller staat er al even.

Mijn is inderdaad ook gezecht in de shop dat de shops pas om 9:30 uur open gaan.

RobinvD 25-06-09 14:49

De afteller geldt voor het event in Almere geloof ik

SPehlivan 25-06-09 14:49

Nee die begint om 7 uur

aidacra 25-06-09 14:51

Ben net gebeld!!!! Morgen mag ik hem ophalen (T-mobile shop Roosendaal)

john1979 25-06-09 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobinvD (Bericht 310354)
De afteller geldt voor het event in Almere geloof ik

Daar start de verkoop ook pas om 9:30 uur. Het evenement start wel vroeger. Kijk hier maar.

SPehlivan 25-06-09 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aidacra (Bericht 310357)
Ben net gebeld!!!! Morgen mag ik hem ophalen (T-mobile shop Roosendaal)

Raar dat ze dan niet in deventer bellen :D

john1979 25-06-09 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 310355)
Nee die begint om 7 uur

Evenement begint om 7 uur, verkoop ook gewoon om 9:30 (zie mijn post eerder).

RobinvD 25-06-09 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 310358)
Daar start de verkoop ook pas om 9:30 uur. Het evenement start wel vroeger. Kijk hier maar.

Ik zie het inderdaad.. foutje. Maar apart dan, misschien dat ze vanaf 9 uur uitgeleverd worden door de koeriers dan ofzo? Anders ook geen idee... wacht nog steeds op n belletje van mijn shop.

aidacra 25-06-09 14:54

Ik ben net gebeld door de T-Mobile Shop in Roosendaal, mijn iPhone is binnen en ik mag hem morgen of zaterdag (yeah right http://blog.t-mobile.nl/forum/images...es/biggrin.gif) ophalen.

Pfew, de stress.....
http://blog.t-mobile.nl/forum/images...c/progress.gif

john1979 25-06-09 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobinvD (Bericht 310362)
Ik zie het inderdaad.. foutje. Maar apart dan, misschien dat ze vanaf 9 uur uitgeleverd worden door de koeriers dan ofzo? Anders ook geen idee... wacht nog steeds op n belletje van mijn shop.

Zou het ook niet weten. Vreemd dat die teller dan af loopt om 9:00 uur. Heb er nu ook nog geen verklaring voor. :confused:

Hoop dat ik vandaag ook nog gebeld ga worden door ze, of een smsn krijg.

Sebdude 25-06-09 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aidacra (Bericht 310363)
Ik ben net gebeld door de T-Mobile Shop in Roosendaal, mijn iPhone is binnen en ik mag hem morgen of zaterdag (yeah right http://blog.t-mobile.nl/forum/images...es/biggrin.gif) ophalen.

Pfew, de stress.....
http://blog.t-mobile.nl/forum/images...c/progress.gif

Zo zie je maar, valt allemaal best nog mee... :) Ik vrees zelf het ergste.. :confused: Iemand al iets gehoord van een T-shop in Den Haag??

happydaddy 25-06-09 15:19

Heb de 19e gereserveerd in Zoetermeer rond een uur of 3 en krijg net een telefoontje dat ik hem morgen mag halen! :):):)

Brimme 25-06-09 15:37

Net gebeld door tmobile winkel op het damrak in Amsterdam en kan hem morgen ochtend ophalen! Jippie!

AppleHarry 25-06-09 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aidacra (Bericht 310236)
Hé! Was jj degene die eerste was vorige week met voorinschrijven?? Ik was derde, heb gekozen voor de 32GB zwart.
Ik ga er toch wel vanuit dat we hem morgenochtend op kunnen halen!

Yep...;) en.............heb zojuist telefoontje gekregen......HIJ IS T ER.....!!!!!!!Morgen is een memorabele dag.....:):):)

SPehlivan 25-06-09 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AppleHarry (Bericht 310420)
Yep...;) en.............heb zojuist telefoontje gekregen......HIJ IS T ER.....!!!!!!!Morgen is een memorabele dag.....:):):)

Ik ben nog steeds niet gebeld! was ook de 1e op lijst raar :s stress me nu een beetje :P ookal heeft ze gezegt dat ze niet zullen bellen:P

john1979 25-06-09 15:44

De telefoon blijft hier ook angstig sil :confused: Helaas zit er niets anders op dan wachten en hopen :D

aidacra 25-06-09 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AppleHarry (Bericht 310420)
Yep...;) en.............heb zojuist telefoontje gekregen......HIJ IS T ER.....!!!!!!!Morgen is een memorabele dag.....:):):)

Nou dan zie ik je morgen misschien nog wel :p

phoontje 25-06-09 15:51

iemand al bericht uit Breda gekregen?

SPehlivan 25-06-09 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phoontje (Bericht 310442)
iemand al bericht uit Breda gekregen?

of uit deventer?

john1979 25-06-09 15:55

Kan het niet zijn dat sommige shops morgen pas bellen, of zullen alle shops zeker vandaag bellen naar de mensen die hem morgen op kunnen halen?

SPehlivan 25-06-09 15:56

Agya mij werd dr gegarandeerd dat ik het morgen kan ophalen, en gister zeidenze ook dat ze niet zullen bellen dus geen reden voor stress, ik ga dr morgen gewoon heen :D met de opening

happydaddy 25-06-09 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 310452)
Agya mij werd dr gegarandeerd dat ik het morgen kan ophalen, en gister zeidenze ook dat ze niet zullen bellen dus geen reden voor stress, ik ga dr morgen gewoon heen :D met de opening


Bij mij zeiden ze wel vanaf 10 uur dus of direct bij de opening werkt weet ik nie! :eek:

SPehlivan 25-06-09 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door happydaddy (Bericht 310459)
Bij mij zeiden ze wel vanaf 10 uur dus of direct bij de opening werkt weet ik nie! :eek:

Dat is misschien voor om die drukte te voorkomen :P

tomtom100 25-06-09 16:09

Yes!
 
Net gebeld door T-Mobile shop Assen.....Iphone ligt klaar!!!!:D:D:D:D
Was nummer 6 op de lijst...:rolleyes:

pauls 25-06-09 16:15

Net gebelt, morgen mag ik hem ophalen :D Toch nog, gelukkig wel. Wordt helaas alleen wel de middag vrees ik ;)

DKKKK 25-06-09 16:20

ATTENTIE!!!

Ik heb me gister ingeschreven in een T-Mobile shop en sta waarschijnlijk iets van 386ste op de lijst. N.a.v. een tip op Tweakers ben ik net naar de Saturn in Groningen gefietst. Daar hadden welgeteld 2 mensen gereserveerd. Ik kon dus doodleuk een zwarte 32GB 3G S bestellen en kan 'm morgen ophalen!

Dus als het er naar uitziet dat je lang moet wachten tot T-Mobile levert is het verstandig om naar een kleiner verkooppunt te gaan en T-Mobile te annuleren. Bij de Saturn hebben ze maar 6 iPhones maar als niemand ze reserveert maakt dat niet zo veel uit.

Ik ga nu maar even de 50e borg - 5e adm. kosten ophalen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.