iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/36927-vooringeschreven-de-t-mobile-shop-gebeld.html)

HCHybrid 19-06-09 12:27

Voorinschrijving gelukt?
 
Ik was eergisteren bij een T-mobile shop en kon mijn interesse voor de 3GS 32gb kenbaar maken op een lijst. Ik was de 1e! :p Vandaag even netjes de 50 euri gaan betalen en omdat ik er bij hen zo 'vroeg' bij was, blijf ik bovenaan de lijst staan. Kijk...DAT noem ik nog eens 'ouderwedse' service van top niveau. Hij wordt nu sowieso voor mij apart gehouden ook al kom ik pas 's middags langs. Het leek mij in ieder geval even de melding en een compliment voor t-mobile waard. Mag ook wel eens, toch?

Hoe verloopt de voorinschrijving bij jullie? Misschien wel leuk om even te kijken hoeveel forum leden in de voorinschrijving zitten?

S¡mon 19-06-09 15:44

Ik heb um ook al gereserveerd (en iedereen kan gewoon 's middags langskomen, anders heet het niet reserveren :P).

Ik wou hem ook al eergisteren reserveren, maar dat was toen nog niet mogelijk. Er werd al wel heel veel over de iPhone vertelt (zie hier: https://forum.iculture.nl/f18/i...e-service.html). Vandaag ben ik dus terug geweest en kon ik hem wel reserveren.

Mij werd ook verteld dat ik gelijk werd gebeld als ze hem volgende week hadden. Wel werd er verteld dat dit ook pas 's middags kan zijn omdat ze de lading misschien later krijgen.

En ja, ik heb ook de 3G S 32GB gereserveerd. De verkoper had ook wel uitgelegd dat 32GB heel veel is en dat de meeste mensen dat niet eens vol krijgen. Ik heb toch voor de 32GB gekozen omdat ik het toch fijn vind om altijd dat beetje extra te hebben. Tja, waarschijnlijk krijgt ik het niet eens vol maar beter te veel dan te weinig. En dan te bedenken dat pas aan het einde van het jaar 2000 de eerste echte USB stick uit kwam met slechts 8 MB. Nu kan er op zo'n klein apparaatje al 32 GB... wow.

Gelijk even de forum instellingen van "Ik heb nog geen iPhone" veranderd naar "iPhone 3G S 32GB (Zwart) [FW: 3.0] [Jailbreak: Nee]" anders vergeet ik dat volgende week toch weer :P

gadgetman 19-06-09 16:03

ik heb ook 32 gig besteld mocht het gisteren al doen van ze wat ik erg wardeerde van ze ook al de 50 euri gegeven en nu maar w8en op t telefoontje van ze thumbs up tmobile
ik heb de witte besteld hoop dat de samenstelling van t materiaal beter is dan de vorige witte maar dat lijkt me wel

S¡mon 19-06-09 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gadgetman (Bericht 301771)
ik heb ook 32 gig besteld mocht het gisteren al doen van ze wat ik erg wardeerde van ze ook al de 50 euri gegeven en nu maar w8en op t telefoontje van ze thumbs up tmobile
ik heb de witte besteld hoop dat de samenstelling van t materiaal beter is dan de vorige witte maar dat lijkt me wel

Toen ik in de winkel stond zat ik ook wel even van 'Nu moet ik toch echt een kleur kiezen...' :P Toch maar gekozen voor zwart (ook al is wit 'zeldzamer'), omdat ik dat toch wat beter vond overgaan met de voorkant en omdat je veel eerder vlekjes ziet op de witte. Natuurlijk heeft de zwarte ook zijn nadelen.

GeneralA 19-06-09 17:07

Een van jullie toevallig in Leiden geweest? Er stond op de site toch echt vandaag. Ik dacht dus dat ik de 3e was aldaar maar als ze gister ook al mensen hebben geaccepteerd moet ik straks dus alsnog 6 weken wachten.

In ieder geval ik heb gewoon de 16 gig wit besteld juist omdat je daarop minder snel vette vingers ziet. ik heb de 1st gen met 4gig nu al bijna 2 jaar en die is nooit vol geweest. (komt vooral omdat ik mijn video/muziek op een ipod touch meeneem zodat ik niet constant over de accu in de war hoef te zitten)

Anfroy 19-06-09 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 301779)
...

Direct ook maar de Iphone in je profiel aangepast? ;)

Ik heb vandaag de witte 32gb laten reserveren. Was de eerste voor dit type en in deze kleur.

Nu volgende week maar eens afwachten.

tiimbz 19-06-09 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GeneralA (Bericht 301845)
Een van jullie toevallig in Leiden geweest? Er stond op de site toch echt vandaag. Ik dacht dus dat ik de 3e was aldaar maar als ze gister ook al mensen hebben geaccepteerd moet ik straks dus alsnog 6 weken wachten.

In ieder geval ik heb gewoon de 16 gig wit besteld juist omdat je daarop minder snel vette vingers ziet. ik heb de 1st gen met 4gig nu al bijna 2 jaar en die is nooit vol geweest. (komt vooral omdat ik mijn video/muziek op een ipod touch meeneem zodat ik niet constant over de accu in de war hoef te zitten)

Ja, ik was vanochtend in Leiden. Ze hebben gisteren geen mensen 'geaccepteerd' naar mijn idee; ze wisten vanochtend zelf nog niet dat het vandaag uberhaupt mogelijk was een preorder te plaatsen..

jeroenjansen80 19-06-09 22:04

Ik heb mijn 3GS gereserveerd in de T-Mobile-winkel in Harderwijk. De dame (Miranda) achter de balie wist te melden dat ze ongeveer 20 iPhones binnen zouden krijgen. Welke uitvoeringen kon ze niet zeggen, daarom wist ze ook niet op welke plek ik op de lijst zou komen. Er waren in ieder geval nog geen 20 reserveringen binnen.

Eindelijk een nieuwe iPhone, na 1,5 jaar de 2G!

S¡mon 19-06-09 22:12

@hierboven - gefeliciteerd. Zal vast een hele verandering zijn, o.a. omdat je nog geen 3G hebt gehad.

josh_b 19-06-09 22:33

Heb de 16GB zwart gereserveerd, ook overgestapt vanaf de 2G. Ik was iets over tienen in de t-mobile shop in Nijmegen en ik was de enige binnen, dus ik ga er van uit dat ik vrij bovenaan sta :P dus hopen dat ik hem volgende week vrijdag kan ophalen

SPehlivan 19-06-09 23:19

Ik heb vandaag als 1e ook! de 32 gb zwarte gereserveerd. Ik sta ook bovenaan en wordt achtergehouden.

Maar toch ga ik met de opening as vrijdag naar t-mobile, heb geen zin om langer te wachten:P

Common.Sense 19-06-09 23:54

Ook gereserveerd

Guest-20161107182859 20-06-09 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 302794)
Maar toch ga ik met de opening as vrijdag naar t-mobile, heb geen zin om langer te wachten:P

Nu maar hopen dat ze de lading donderdag avond binnen krijg en niet vrijdag nar 11.00 ;)

SPehlivan 20-06-09 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ves (Bericht 302934)
Nu maar hopen dat ze de lading donderdag avond binnen krijg en niet vrijdag nar 11.00 ;)

Dan gaan we toch wachten.. :D

GeneralA 20-06-09 00:33

Vond t al erg dat ik vanochtend zo vroeg bij die winkel moest staan. Voelde me echt zo'n groupie. Ik haat t sowieso om te wachten tot een winkel opengaat. Maarja ook geen zin om direct 6 weken te moeten wachten. Dus ben vanochtend toch maar gegaan. Maar ik ga zeker niet volgende week weer vroeg daar zijn. Ik haal em zaterdag wel. Als ze em hebben. Heb natuurlijk niet voor niets gereserveerd.

SPehlivan 20-06-09 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GeneralA (Bericht 303018)
Vond t al erg dat ik vanochtend zo vroeg bij die winkel moest staan. Voelde me echt zo'n groupie. Ik haat t sowieso om te wachten tot een winkel opengaat. Maarja ook geen zin om direct 6 weken te moeten wachten. Dus ben vanochtend toch maar gegaan. Maar ik ga zeker niet volgende week weer vroeg daar zijn. Ik haal em zaterdag wel. Als ze em hebben. Heb natuurlijk niet voor niets gereserveerd.

Ja he voelt zo raar aan :D, mevrouw die daar werkte zei tegen mij; het wordt een gekkenhuis dus ik zou snel zijn! vandaar dat ik ook vroeg daar was gister. Maar niemand stond er voor de winkel.. niet verwacht zo iets.. wel beter, hoefde niet lang te wachten.

nutty75 20-06-09 07:33

Ook ik ga overstappen na 1,5 jaar 2G naar een 3G S 32gb. Stond met openingstijd voor de winkel in Zwolle. Nog twee anderen waren er ook voor de iPhone. Zo te horen bestelden deze beiden een witte. Ik wil een zwarte, dus voor deze uitvoering sta ik bovenaan..
Eerder dan vrijdag hebben ze niemand op een lijst geplaatst in Zwolle. Dat weet ik zeker aangezien ik het zelf heb geprobeerd, maar tevergeefs.. ;)

Alleen ben ik volgende week vrijdag waarschijnlijk niet in de gelegenheid mijn iPhone op te halen. Tenminste niet vóór vijf uur smiddags.. Zal toch geen probleem zijn? Gaan ze toch niet mijn iPhone aan iemand anders meegeven?

SPehlivan 20-06-09 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nutty75 (Bericht 303231)
Alleen ben ik volgende week vrijdag waarschijnlijk niet in de gelegenheid mijn iPhone op te halen. Tenminste niet vóór vijf uur smiddags.. Zal toch geen probleem zijn? Gaan ze toch niet mijn iPhone aan iemand anders meegeven?


Gaan ze niet doen denk ik, je hebt dr voor betaald. En die andere niet, maar je weet maar nooit, medewerker die mij heeft geholpen zei wel; kom toch maar met de opening..

Common.Sense 20-06-09 09:02

In almere werd gezegd dat je ze pasvanaf zaterdagmorgen kon ophalen

S¡mon 20-06-09 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nutty75 (Bericht 303231)
Ook ik ga overstappen na 1,5 jaar 2G naar een 3G S 32gb. Stond met openingstijd voor de winkel in Zwolle. Nog twee anderen waren er ook voor de iPhone. Zo te horen bestelden deze beiden een witte. Ik wil een zwarte, dus voor deze uitvoering sta ik bovenaan..
Eerder dan vrijdag hebben ze niemand op een lijst geplaatst in Zwolle. Dat weet ik zeker aangezien ik het zelf heb geprobeerd, maar tevergeefs.. ;)

Alleen ben ik volgende week vrijdag waarschijnlijk niet in de gelegenheid mijn iPhone op te halen. Tenminste niet vóór vijf uur smiddags.. Zal toch geen probleem zijn? Gaan ze toch niet mijn iPhone aan iemand anders meegeven?

Natuurlijk niet, waarvoor reserveer je anders? Je loopt wel het risico dat de winkel dicht kan zijn tegen die tijd...

EDIT: Heb het voor je opgezocht
Informatie en openingstijden
Maandag 12.00 - 18.00
Dinsdag 09.30 - 18.00
Woensdag 09.30 - 18.00
Donderdag 09.30 - 21.00 (koopavond)
Vrijdag 09.30 - 18.00
Zaterdag 09.30 - 17.00
Zondag Gesloten

Dus dan heb je nog een klein uurtje. Ik heb meer geluk met de tijd, want hier is het dan op vrijdag koopavond.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Common.Sense (Bericht 303265)
In almere werd gezegd dat je ze pasvanaf zaterdagmorgen kon ophalen

Mij werd gezegd dat ze zouden bellen als ze binnen waren op vrijdag en dat ik het dan gewoon kon ophalen...

SPehlivan 20-06-09 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 303281)
Mij werd gezegd dat ze zouden bellen als ze binnen waren op vrijdag en dat ik het dan gewoon kon ophalen...

Raar tegen iedereen wordt er iets anders gezegd :eek:

S¡mon 20-06-09 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 303330)
Raar tegen iedereen wordt er iets anders gezegd :eek:

Per plek verschilt het volgens mij ook wel. In een stad van bijvoorbeeld 600.000 inwoners zal er meer vraag naar zijn dan in een stad van 300.000 inwoners.

Grotere kans dat hij in de 1e stad eerder weg is dan in de 2e stad.

SPehlivan 20-06-09 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 303361)
Per plek verschilt het volgens mij ook wel. In een stad van bijvoorbeeld 600.000 inwoners zal er meer vraag naar zijn dan in een stad van 300.000 inwoners.

Grotere kans dat hij in de 1e stad eerder weg is dan in de 2e stad.

Ik ben de 1e op de reserveringslijst in deventer t-mobile shop maar toch ga ik er as vr op de openingstijd daar heen, want je weet maar nooit..

S¡mon 20-06-09 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 303697)
Ik ben de 1e op de reserveringslijst in deventer t-mobile shop maar toch ga ik er as vr op de openingstijd daar heen, want je weet maar nooit..

Inderdaad, maar ik heb vooral gereserveerd omdat ik niet in de winkel kan zijn als de winkel opent en ik wil dan niet weken wachten tot de nieuwe lading :P

SPehlivan 20-06-09 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 303724)
Inderdaad, maar ik heb vooral gereserveerd omdat ik niet in de winkel kan zijn als de winkel opent en ik wil dan niet weken wachten tot de nieuwe lading :P

Juist ik wil ook niet wachten want ik ga ook op vakantie op 5 augustus

Maar ik heb nog een vraag is wel Offtopic, zit er op je iPhone de t-mobile software troep op? als je het bij t-mobile haalt? want dit zie je wel vaker dat ze telefoons veranderen ook softwarematig zn tmobile logo etc etc.
en dat we het beter bij apple zelf kunnen halen ofzo?

S¡mon 20-06-09 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 303729)
Juist ik wil ook niet wachten want ik ga ook op vakantie op 5 augustus

Maar ik heb nog een vraag is wel Offtopic, zit er op je iPhone de t-mobile software troep op? als je het bij t-mobile haalt? want dit zie je wel vaker dat ze telefoons veranderen ook softwarematig zn tmobile logo etc etc.
en dat we het beter bij apple zelf kunnen halen ofzo?

Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker want ik krijg hem ook pas voor de eerste keer. En als het zo is, dan kan je toch gewoon opnieuw iPhone OS 3.0 downloaden? :P

SPehlivan 20-06-09 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 303842)
Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker want ik krijg hem ook pas voor de eerste keer. En als het zo is, dan kan je toch gewoon opnieuw iPhone OS 3.0 opnieuw downloaden? :P

Das waar ja, ik krijg em ook voor t eerst vandaar :D. En dit is ook gewoon legaal dus kan altijd wat je zegt klopt!

msunique 20-06-09 14:43

kheb gisteravond via internet besteld... gaat het echt zo lang duren voor dat ik hem krijg? want ik ga 24 juli op vakantie... ben ik dan de ***?

als ik nu mijn bestelling wil annuleren en via de winkel bestel, moet ik wachten op een brief van t-mobile, hierna kan ik mijn bestelling pas annuleren en daarna kan ik dus een nieuwe in winkel bestellen.... dit gaat zeker een weekje of 2 duren in totaal dus het heeft niet echt zin meer... dan maar wachten op bezorgertje die 't langs komt brenge... hopelijk in juni al:D

SPehlivan 20-06-09 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door msunique (Bericht 303932)
kheb gisteravond via internet besteld... gaat het echt zo lang duren voor dat ik hem krijg? want ik ga 24 juli op vakantie... ben ik dan de ***?

als ik nu mijn bestelling wil annuleren en via de winkel bestel, moet ik wachten op een brief van t-mobile, hierna kan ik mijn bestelling pas annuleren en daarna kan ik dus een nieuwe in winkel bestellen.... dit gaat zeker een weekje of 2 duren in totaal dus het heeft niet echt zin meer... dan maar wachten op bezorgertje die 't langs komt brenge... hopelijk in juni al:D

Als je een van de eerste bent wordt t denk ik meteen het 26e opgestuurd dus zou je het of de 27e hebben of paar dagen later

S¡mon 20-06-09 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door msunique (Bericht 303932)
kheb gisteravond via internet besteld... gaat het echt zo lang duren voor dat ik hem krijg? want ik ga 24 juli op vakantie... ben ik dan de ***?

als ik nu mijn bestelling wil annuleren en via de winkel bestel, moet ik wachten op een brief van t-mobile, hierna kan ik mijn bestelling pas annuleren en daarna kan ik dus een nieuwe in winkel bestellen.... dit gaat zeker een weekje of 2 duren in totaal dus het heeft niet echt zin meer... dan maar wachten op bezorgertje die 't langs komt brenge... hopelijk in juni al:D

Duurt maximaal 6 weken, maar het zal vast niet zo lang duren - alleen bij extreem veel aanvragen denk ik. Ligt eraan of je een van de eerste was of niet. Hoe eerder je was, hoe eerder je hem ontvangt. Er zit precies een maand tussen jou bestelling en de dag dat je op vakantie gaat dus ik denk dat ze het wel in een paar weken kunnen leveren.

Je kan hem ook gewoon volgende week vrijdag proberen te halen in de T-Mobile Shop en dan laat je daar je bestelling van internet annuleren.

msunique 20-06-09 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 303939)
Als je een van de eerste bent wordt t denk ik meteen het 26e opgestuurd dus zou je het of de 27e hebben of paar dagen later

oh ik hoop het maar!!! kben nu al 1 weekje iphoneloos en begin mijn 2G echt te missen:P hoe kunnen mensen zonder?:-o

SPehlivan 20-06-09 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door msunique (Bericht 303958)
oh ik hoop het maar!!! kben nu al 1 weekje iphoneloos en begin mijn 2G echt te missen:P hoe kunnen mensen zonder?:-o

ik heb dr nog nooit eentje gehad dus :P wordt mijn eerste en ben ook erg benieuwd naar hoe en wat!

S¡mon 20-06-09 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 303964)
ik heb dr nog nooit eentje gehad dus :P wordt mijn eerste en ben ook erg benieuwd naar hoe en wat!

Hier zit nog iemand die het zelfde denkt als jij :P

SPehlivan 20-06-09 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 303980)
Hier zit nog iemand die het zelfde denkt als jij :P

Ja ik heb gister al;
- invisibleShield
- Leren hoesje
- Xtand bureauhouder
besteld, en vandaag binnengekregen :D via iPhoneCentre.nl

knappekloon 20-06-09 15:19

heb ook de 3gs besteld.
ik heb er een brief bij gekregen, waarin staat dat de levering gaat plaats vinden op basis van beschikbaarheid en volgens registratie van reservering. en als het toestel voor jou binnen is, dat ik dan gebeld word.
dus het heeft echt geen zin om vrijdagmorgen voor openingstijd bij een t-mobile winkel te gaan liggen, want je moet gewoon wachten totdat je gebeld word.

ik heb wel gehoord dat ergens in nederland er een winkel opengaat om 12 uur snachts die zonder reserveringen de nieuwe iphones gaat verkopen.

SPehlivan 20-06-09 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knappekloon (Bericht 304017)
heb ook de 3gs besteld.
ik heb er een brief bij gekregen, waarin staat dat de levering gaat plaats vinden op basis van beschikbaarheid en volgens registratie van reservering. en als het toestel voor jou binnen is, dat ik dan gebeld word.
dus het heeft echt geen zin om vrijdagmorgen voor openingstijd bij een t-mobile winkel te gaan liggen, want je moet gewoon wachten totdat je gebeld word.

ik heb wel gehoord dat ergens in nederland er een winkel opengaat om 12 uur snachts die zonder reserveringen de nieuwe iphones gaat verkopen.

Het heeft geen zin als je niks reserveerd. want hier in deventer t-mobile gaat het alsvolgt;
Eerst de reserveringen, dus als er 20 aankomen en er zijn 17 reserveringen, eerst die 17 dan pas die 3 voor de mensen die zonder reserveringen gaan of voor de winkel liggen.

S¡mon 20-06-09 15:39

Ah, deze brief kreeg ik mee:

Citaat:

(T-Mobile logo)
----bonnetje opgeplakt----
Betreft: Reservering en vooruitbetaling Nieuwe iPhone

Geachte meneer/mevrouw,

Zojuist heeft u gebruik gemaakt van de mogelijkheid Apple iPhone in combinatie met een T-Mobile abonnement te reserveren. Het betreft het volgende model:.......................

Wij willen u hartelijk danken voor de door u getoonde interesse in ons product.

Vanwege overweldigende interesse voor dit toestel, bent u met deze reservering verzekerd van de levering van één (1) stuks iPhone in combinatie met een voor u passend T-Mobile abonnement. De levering zal zo snel als mogelijk plaatsvinden, op basis van beschikbaarheid en volgorde van registratie van de reservering. Op het moment dat uw iPhone bij ons binnen is, zullen wij contact met u opnemen.

Voor de reservering van iPhone vragen wij een eenmalige vooruitbetaling van €50,-. Dit bedrag zal met u worden verrekend op het moment van levering van het toestel en de afrekening daarvan in de winkel. Aan de levering gaat mogelijk een kredietwaardigheidonderzoek vooraf (conform artikel 3.3 van onze Algemene Voorwaarden Abonnee). Bij een negatieve uitslag zal het volledige bedrag van €50,- aan u worden terugbetaald. Wij zullen geen administratiekosten in rekening brengen.

Mocht u vanaf het moment van registratie tot het moment van levering van uw iPhone onverhoopt willen afzien van de reservering dan kunt u deze annuleren, maar alleen in de T-Mobile winkel waar u de reservering heeft geplaatst. Bij annulering van de reservering zijn wij genoodzaakt €4,95 administratiekosten in rekening te brengen. Let op, uw annulering kan alleen worden verwerkt op vertoon van de originele T-Mobile kassabon: bewaar de kassabon daarom goed.

Met vriendenlijke groet,


Pieter Verburgghe
Directeur Direct Sales & Retail
En het klopt inderdaad dat je gebeld word en dat je hem dan kunt gaan ophalen. Ik heb nog geen accessoires besteld, ik zal eens gaan kijken op www.iphonecentre.nl :) - maar ik heb het daar nog niet zo op want er staat wel specifiek iPhone 3G of iPhone 2G en ik weet wel dat het design van de iPhone 3G het zelfde is, maar toch maar voor de zekerheid even wachten :P

EDIT: Is er al iets van een draadloze oplader voor de iPhone? :P

damphy 20-06-09 15:49

Ik heb gistermorgen telefonisch een iphone 3gs besteld. Mijn oude abonnement mocht ik verlengen. Nu lees ik over bevestigingsmails. Heeft iedereen die ontvangen of is dat alleen als je online hebt besteld? De dame aan de telefoon had het namelijk over een bevestiginsbrief.

SPehlivan 20-06-09 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 304046)
Ah, deze brief kreeg ik mee:

En het klopt inderdaad dat je gebeld word en dat je hem dan kunt gaan ophalen. Ik heb nog geen accessoires besteld, ik zal eens gaan kijken op www.iphonecentre.nl :) - maar ik heb het daar nog niet zo op want er staat wel specifiek iPhone 3G of iPhone 2G en ik weet wel dat het design van de iPhone 3G het zelfde is, maar toch maar voor de zekerheid even wachten :P

EDIT: Is er al iets van een draadloze oplader voor de iPhone? :P

Op de website van invisibleShields zelf staat wel 3g/3gs dus vandaar dat ik het heb besteld.

Wat bedoel je precies met draadloze oplader?

**EDIT** ik heb die brief ook meegekregen met de bon erop ge-niet

S¡mon 20-06-09 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 304066)
Op de website van invisibleShields zelf staat wel 3g/3gs dus vandaar dat ik het heb besteld.

Wat bedoel je precies met draadloze oplader?

**EDIT** ik heb die brief ook meegekregen met de bon erop ge-niet

Ja geniet inderdaad :P Maar tegenwoordig heb je ook draadloze opladers, dus dan is het aan het opladen zonder een kabeltje. Ik snap ook nog niet precies hoe het werkt, en ze zijn ook best wel duur (als je een goede wilt dan) maar dan doe je bijvoorbeeld zo'n ding in het stopcontact en via een speciaal signaal kan je een apart 'aanduiden' waar de stroom naartoe moet.

Dus dan kan je je iPhone aan de andere kant van de kamer leggen, en het laad toch op...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.