iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   iPhone morgen ophalen van reparatie, refurbished? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/39494-iphone-morgen-ophalen-reparatie-refurbished.html)

Sam Granger 14-07-09 00:02

Hey!

Ik heb me eindelijk hier aangemeld, ik ben sinds vorig jaar (september?) een trotse iPhone bezitter. Maar de afgelopen maanden is het batterij levensduur zeer achteruit gegaan (al voor het 3.0 update). Ook gaat 20% van de tijd mijn alarm niet af en blijft het wekker icoon gewoon staan. Ik heb al veel resets en upgrades gedaan maar niks wilt helpen. Met 3.0 verwijderde mijn iPhone ook af en toe een berichtje, voordat ik hem kon openen. Echt heel bizar allemaal dus daarom dat ik hem voor reparatie naar t-mobile bracht.

Nou is mijn vraag, ik heb hier heel erg vaak gehoord over refurbished toestellen en dat ze vaak niet 100% betrouwbaar zijn. Als ze me een refurbished iPhone aanbieden, ben ik dan verplicht hem aan te nemen of kan ik een compleet nieuwe 3g (geen 3gs, maar een 3g) eisen? Ik heb namelijk nog nooit zoiets eerder meegemaakt, dat je een gerepareerde toestel als vervanging krijgt voor een product die nog onder garantie valt.

Als ik geen recht heb op een splinternieuwe 3G, kan ik een refurbished telefoon laten verzekeren gelijk bij t-mobile? Zo niet, hoe lang heb ik garantie op een refurbished telefoon? Of loopt dit precies een jaar later af na het aanschaffen van mij originele iPhone? Ik ben gewoon bang dat ik dadelijk een iPhone in mijn handen krijg die binnen 3 maanden kapot gaat.

Jullie advies is erg gewaardeerd, bedankt voor het lezen in ieder geval en ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe het precies zit.

Ps. Sorry als mijn topic niet helemaal duidelijk is, Nederlands is mijn 2de taal (ik kom uit Engeland) maar ik probeer mijn best :)

Heb net de iPhone binnen, serial begint met 5K. Refurbished? Bij T-Mobile konden ze niks zeggen toen ik belde omdat de telefoniste iemand anders moest vragen hoe en wat maar die kreeg ze niet te pakken. Vanavond maar opnieuw proberen denk ik maar en dan kijken als ie te verzekeren valt.

Dolfijn 17-07-09 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam Granger (Bericht 324051)
Heb net de iPhone binnen, serial begint met 5K. Refurbished? Bij T-Mobile konden ze niks zeggen toen ik belde omdat de telefoniste iemand anders moest vragen hoe en wat maar die kreeg ze niet te pakken. Vanavond maar opnieuw proberen denk ik maar en dan kijken als ie te verzekeren valt.

Weet je al wat meer, ik heb ook net mijn "nieuwe" iPhone terug met het serienr 5K. Ik heb al heel vaak gehoord dat een iPhone met serienr 5K een refirb is. Op de factuur van Solid Vision stond de box van refirbished niet aangevinkt. Dus hoor een nieuwe gekregen te hebben.
Heeft iemand meer aanvullende informatie over of het serienr 5K, nieuw of refirbished?

Sam Granger 17-07-09 22:04

It weet het helaas nogsteeds niet - kan 'm wel verzekeren, dat weer wel.

Ik heb de serienummer opgekeken op de apple site - garantie loopt bij hun op 1 augustus 2009 af voor mijn toestel. Denk toch dat ik een refurbished heb, ook al stond het idd niet aangevinkt op brief. :(

Larss 17-07-09 22:33

Waarom toch altijd die angst voor een refurb.

Het is volstrekt normaal, goedkoper voor fabrikant en uiteindelijk klant, wel zo vriendelijk op de grondstofjes en het milieu, en een refurb is uiteindelijk heel wat beter nagekeken dan een standaard exemplaar dat van de band rolt.

Tenzij je data hebt die aantoont dat een refurb systematisch slechter is (wat me zeer zou verbazen), en tenzij je aan iets anders dan het typenummer kunt zien dat het zo is: who cares?

Dolfijn 18-07-09 01:25

Er is een discussie waar een iphoneclubber 4 X een refurb heeft gekregen. 4x weer terug moeten sturen voor uiteenlopende problemen. Ik heb mijn telefoon nu 2 dagen weer terug, en ben heel blij met mijn "refurb". Geen problemen meer tot dusver. Waar ik me wel een beetje aan stoor is dat het hokje niet is aangevinkt als er een refibished iPhone wordt geretourneerd.

Hier staat dat mijn iPhone "cleaned up" is.
Check die van jou ook even Sam Granger

Klantenservice: Serienummers

Mijn oude iPhone:

Production year: 2008
Production week: 27 (July)

Nieuwe iPhone:

Production year: 2009
Production week: 21 (May)

alvani 18-07-09 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dolfijn (Bericht 325949)
Er is een discussie waar een iphoneclubber 4 X een refurb heeft gekregen. 4x weer terug moeten sturen voor uiteenlopende problemen. Ik heb mijn telefoon nu 2 dagen weer terug, en ben heel blij met mijn "refurb". Geen problemen meer tot dusver. Waar ik me wel een beetje aan stoor is dat het hokje niet is aangevinkt als er een refibished iPhone wordt geretourneerd.

Hier staat dat mijn iPhone "cleaned up" is.
Check die van jou ook even Sam Granger

Klantenservice: Serienummers

Mijn oude iPhone:

Production year: 2008
Production week: 27 (July)

Nieuwe iPhone:

Production year: 2009
Production week: 21 (May)

Waar zie je in jouw geval de tekst "cleaned up" staan op die Chipmunk site? Heb je daar een printscreen van?
Alvast bedankt.

Dolfijn 19-07-09 23:12

Serial number: 5K92137**** (cleaned up from '5k92137****')
Model: MB496 iPhone 3G 16GB Black
Group1: iPhone
Group2:
Colour: Black
Capacity: 16GB
Memory - number of slots: Please tell us how many memory (RAM) slots this machine has.
Factory: 5K (China)code_to_number: 37G - 5K92137GY7K

Rodericky 20-07-09 09:21

Hallo

Sorry dat ik het zeg , maar naar mijn idee zijn de refurbished toestellen gewoon gerepareerde rotzooi toestellen, ik heb er al 4 gehad in 8 maanden tijd, de medewerker in de shop vond het ook niet normaal

En als je een Iphone van Solid vision heb, heb je gewoon een refurbished iphone, want alle toestellen van solid vision zijn refurbished, dus wel of niet aangevinkt refurbished!

S¡mon 20-07-09 15:38

Heeh, da's een grappige site. Mijn iPhone 3GS is geproduceerd in week 22 in China (Shenzen) :P

wheelboy 06-08-09 12:02

refurbished
 
ook ik ben na 11 maanden al aan mijn 4e iphone begonnen .2 scheurden de 3e na 5 min spreken uitval hoorde ik de ander wel maar zij mij niet . dan elke keer 1,5 tot 2,5 weken je telefoon kwijt . de laatste iphone heb ik 3 weken gehad .nu 1 sept loopt mijn garantie af (nu nog wel 90dgn extra gararantie) maar vraag me af hoe het dadelijk gaat na die 90 dagen .

ook vind ik dat als het kapot is buiten je schuld je geen refurbishd ding moet krijgen . de vorige stonden al 5 bedrijfsuren op .en deze die ik nu heb al 19 uren .

als je zon telefoon krijgt en je ziet dat er al 19 uur mee gerotzooid is vraag ik me af of je die dan moet nemen .zie overgens nu net ook dat onder 1 van de 2 schroeven niet geheel is ingedraaid .wat ik overgens ergens heb gelezen is het volgende als je iphone begint met 5k9 dan houd dat ik dat hij in 2009 uit fabriek 5 is gekomen en die staat bekend als uit china refurbished . of het klopt weet ik niet maar zo werd het uitgelegd .vraag me dan ook af hoe goed de batterij is .blij ben ik er in iedergeval niet mee

alvani 06-08-09 17:43

Wat ik uit verschillende topics op dit forum heb begrepen is dat je 24 maanden garantie hebt (op een iPhone 3G die via T-Mobile is aangeschaft). Het eerste jaar is fabrieksgarantie via Apple en het tweede jaar is voor rekening van T-Mobile.

DaveD30 06-08-09 18:03

Ik kocht een iphone 3gs en had hem na 9 dagen terug laten sturen ivm wat problemen. En ja hoor ik check nu net het serienummer en heb een gerefurbished gehad.

sjnoebel 22-08-09 14:36

handige site...

Die van mij is nieuw productieweek 32. Nu staat er als probleem bij dat er een gele tint op het scherm kan zitten. Weet hier iemand meer van?

S¡mon 22-08-09 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larss (Bericht 325878)
Waarom toch altijd die angst voor een refurb.

Het is volstrekt normaal, goedkoper voor fabrikant en uiteindelijk klant, wel zo vriendelijk op de grondstofjes en het milieu, en een refurb is uiteindelijk heel wat beter nagekeken dan een standaard exemplaar dat van de band rolt.

Tenzij je data hebt die aantoont dat een refurb systematisch slechter is (wat me zeer zou verbazen), en tenzij je aan iets anders dan het typenummer kunt zien dat het zo is: who cares?

Dat zeggen ze ook met vliegtuigen die vaak reparaties nodig hebben: het merendeel van de vliegtuigen dat neerstort had al eerder problemen, en die problemen werden altijd meerdere malen gerepareerd.

En over het feit of je een gerefurbished toestel mag weigeren (en een compleet nieuwe eisen), daarover heb ik binnen een week antwoord.

DaveD30 23-08-09 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 341609)
Dat zeggen ze ook met vliegtuigen die vaak reparaties nodig hebben: het merendeel van de vliegtuigen dat neerstort had al eerder problemen, en die problemen werden altijd meerdere malen gerepareerd.

En over het feit of je een gerefurbished toestel mag weigeren (en een compleet nieuwe eisen), daarover heb ik binnen een week antwoord.

Ben benieuwd! Hou ons op de hoogte!

splatz 23-08-09 17:58

Even voor de duidelijkheid, ik ben degene met het lopende topic over de 4 refurbished. Allemaal 5k en nooit refurbished aangevinkt. Refurbished laten ze je niet zomaar weigeren. Zie voor mijn "strijd" voor een nieuw toestel mijn topic.
Dr loopt nu nog een klachtenbrief. Wacht nu al 3,5 week op reactie.

kuotje 24-08-09 01:56

Hmm ik had wel een keer een nieuwe gekregen. Wante vorige had een ieniemini scheurtje bij de oordoppen ingang en had er geen klacht bijgezet om dat te repareren. En gemarkeerd en zat er ook niet meer op. Lucky me

Scoes 26-08-09 19:44

Je hebt het recht om een refurb te weigeren, maar tmobile is niet verplicht een nieuw toestel te leveren.
De bal licht wederom bij apple die niet wil dat SV iphone's repareert.

Ik zou 10x liever mn eigen 3g terugkrijgen van SV met bv een nieuwe achterkant op dan een volledige refurb/nieuw toestel die ik weer helemaal opnieuw naar mn zin moet gaan maken.

wheelboy 09-01-10 10:43

ik vind als mijn toestel kapot is ik gewoon een geheel nieuwe moet krijgen en geen gerefurbished telefoon .die moeten ze dan maar voor een prikkie verkopen evt zonder garantie .maar niet zo tenslotte zijn ze duur zat .

en ja eerste jaar apple garantie 2e jaar t-mobile garantie .ze doen er niet al e open over maar is wel zo .ik heb dit nl direct van een t-mobile shop medewerker

LBBS 10-01-10 23:38

wat belachelijk dat ze zeggen dat je een andere krijgt thuis gestuurd en dat die het wel doet. wie weet hebben jullie al die gerepareerde telefoons allemaal gehad. bevalt het de een niet, gaat het wel naar een ander. en zo gaat het cirkeltje rond. dat idee krijg ik tenminste.
voor de rest. ik zou je rechten maar eens op zoeken. want het is misschien wel lastig om een nieuwe iphone te eisen, maar waar ben je precies voor verzekert en wat zijn die voorwaarden. je hebt iets ondertekent dat ze na moeten komen. en nergens staat de je een 2e/3e of zoveel hands telefoon krijgt. ook staat er nergens dat je een nieuwe krijgt (na mijn weten). maar zolang dat eerste er niet in staat kan je volgens mij gewoon de strijd aan. en helaas, het neemt veel tijd in.

LBBS 10-01-10 23:40

is btw een enorm late reactie. maar ben benieuwd wat jullie er nu van af weten.

MethosNL 11-01-10 20:58

Ze mogen gewoon een refurb geven. Alle fabrikanten maken hier gebruik van...Wat moeten ze anders doen met reparaties die duurder worden als het repareren? Refurb kan ook wezen dat iemand hem terug stuurt die hem toch niet wil, iemand die ruilt etc. Refurbs zijn over het algemeen goed nagekeken, bekijk maar eens hoevaak in een nieuwe pc wel niet een refurb hdd zit...Als ze iedereen een nieuwe geven, wat moeten ze dan met die oude doen?

LBBS 11-01-10 23:32

ja daar heb je gelijk in. hmm, ik denk dat er echt heel veel mensen zijn die dit inderdaad niet weten en denken dat ze een nieuwe hebben. en volgens mij gaat het dan wel goed. kijk dingen kunnen altijd stuk gaan, nieuwe ook. ik wist dit eerst ook niet btw.
het lijkt wel een beetje op eten. als je iets eet wat je lekker vind, alleen je weet niet wat je precies eet, ga je dat uitzoeken. dus je gaat vragen wat je precies eet en als antwoord krijg je: kangeroe (om maar iets aparts te noemen). en X van de 10 hoeven het dan niet meer te hebben. of alleen maar dooreten omdat het 'moet'. (clou: omdat ze beter iets dan niks willen hebben)

Suriboy777 12-01-10 17:09

Ik heb ook een 5K teruggerkegen via de verzekering. Maar toestel was geproduceerd in wk 46 en wk 47 had ik hem al thuis. Exact in de zelfde coverseal. Heb hem wel met oude bootrom, dus untethered j/b. Ben wel blij. Nog geen toestelproblemen gehad

lxz 27-01-10 00:12

Ik heb ook een 5K-model gekregen nadat mijn touch screen niet meer werkte zoals het zou moeten.. Het model wat ik heb gekregen heeft volgens chipmunk de volgende gegevens:

Factory: 5K (China (Refurbished?))
Production year: 2009
Production week: 51 (December)
Production number: 3789 (within this week)

Ik heb 'm op 15 januari ontvangen en dat zou dan betekenen dat deze telefoon slechts een paar weken oud is? Of is deze 'production date' het moment waarop de telefoon tot officieel 'refurbished' omgedoopt is?

Overigens heb ik tot nu toe geen problemen gehad met deze telefoon.. Wel vraag ik me af of ik 'm met deze nieuwe serial number en IMEI nogsteeds gratis kan laten unlocken door t-mobile...

joyciie 28-01-10 14:08

Hoi, Ik heb ook een vraag. Vandaag heb ik mijn 2e vervangende toestel van T-mobile gekregen. Hij was voor de 4e keer weg, omdat er iets mis was met mijn touchscreen. Nu las ik verhalen over gefurb. toestellen. Ik had er nog nooit van gehoord, tot ik hier het forum alle verhalen las.. Dus ik weer eigenlijk ook helemaal niet of mijn eerste toestel dat vervangen was een nieuwe of gefurb. was.. Maar goed ik heb nu dus een 2e nieuwe gekregen met serie nr dat eindigd op 7H.. ben ik op internet gaan zoeken en deze is geproduceerd in week 51. Betekend het dan dat ik dus een nieuwe gekregen heb?! Iemand ervaring, ik ben in ieder geval blij dat k hem weer terug heb, in totaal 4 keer een week kwijt geweest.. Ik hoor het graag. Groetjes Joyciee

Rdammert 29-01-10 23:47

Helaas stopte de gps functie van mijn iphone ermee. Gelukkig werk ik redelijk in de buurt van Solid Vision dus er naartoe gereden einde maandagmiddag. Net als bij mijn vorige bezoek (eind 2005 voor een samsung) keurig geholpen en vandaag na 4 dagen zonder een nieuwe iphone opgehaald. Volgens mij refurb, stond niet op de bon van SV maar vooruit ;)

Vol verwachting vandaag weer aan de slag, maar nadat ik de iphone telkens een paar minuten heb gebruikt kraakt het geluid ontzettend. Zowel de speaker tijdens gesprekken als speaker aan onderkant voor muziek. Zelfs via koptelefoon veel gekraak. Maandag maar weer inleveren:(

Dikke pech, maar flink balen want kan nu weer langs bij SV. Overigens wel mijn complimenten voor de snelle service bij SV. Kunnen sommige reparateurs (en ik spreek uit ervaring) nog een voorbeeld aan nemen. Hoop alleen dat ze maandag nog een andere op voorraad hebben, want wil eigenlijk niet nog een keer wachten....

Rdammert 03-02-10 20:42

Zie mijn vorige post. Afgelopen maandagochtend direct toestel ingeleverd bij SV. Nu op woensdag al een nieuwe op kunnen halen. Ze hadden er gezien het pechgeval een spoedje van gemaakt. Wederom mijn complimenten voor deze service bij SV.

Overigens wederom een 5k.....maargoed als deze het wat langer doet hoor je mij niet klagen. Overigens zoals iemand hier al eerde opmerkte.....dit komt bij alle fabrikanten voor en ook niet alleen bij gsm's maar bij wel meer artikelen.

joyciie 03-02-10 20:50

Ik heb vorige week donderdag ook mijn nieuwe toestel gekregen aangezien mijn touchscreen niet meer te maken viel.. Mijn serie nr begint met 88 en eindig op 7H.. is dit een nieuwe of een refurb? iemand een antwoord?

grad60 14-02-10 01:41

Even over dat cleaned up in het begin van dit draadje.
Dit komt als je het serienummer met kleine en dus niet hoofdletters ingeeft, het zegt dus niets over dat er met de telefoon geklooid is.

Runaque 14-02-10 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MethosNL (Bericht 404019)
Ze mogen gewoon een refurb geven. Alle fabrikanten maken hier gebruik van...Wat moeten ze anders doen met reparaties die duurder worden als het repareren? Refurb kan ook wezen dat iemand hem terug stuurt die hem toch niet wil, iemand die ruilt etc. Refurbs zijn over het algemeen goed nagekeken, bekijk maar eens hoevaak in een nieuwe pc wel niet een refurb hdd zit...Als ze iedereen een nieuwe geven, wat moeten ze dan met die oude doen?

Er zijn bedrijven die naast een nieuw product ook refurbished producten aanbieden, weliswaar aan een veel lagere prijs en dan informeert men de koper ook wat dat in houd. Maar men mag GEEN refurbished toestel aanbieden onder de noemer NIEUW, dan zou de klant de keuze moeten hebben of hij hiermee akkoord gaat of niet en of hij/zij het oude toestel hersteld wil zien.

Ik heb nu een tweede refurb en dat is dikke miserie, er zitten ondertussen terug haarscheurtjes in, het toestel reageert heel traag, app's die vastlopen en soms oneindig niets doen of ineens afsluiten, die miserie had ik niet met mijn oorspronkelijke toestel.

ASNNetworks 14-02-10 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 416477)
Er zijn bedrijven die naast een nieuw product ook refurbished producten aanbieden, weliswaar aan een veel lagere prijs en dan informeert men de koper ook wat dat in houd. Maar men mag GEEN refurbished toestel aanbieden onder de noemer NIEUW, dan zou de klant de keuze moeten hebben of hij hiermee akkoord gaat of niet en of hij/zij het oude toestel hersteld wil zien.

Ik heb nu een tweede refurb en dat is dikke miserie, er zitten ondertussen terug haarscheurtjes in, het toestel reageert heel traag, app's die vastlopen en soms oneindig niets doen of ineens afsluiten, die miserie had ik niet met mijn oorspronkelijke toestel.

Dit zijn dingen die absoluut niks met het toestel zelf te maken hebben, maar enkel met software, oftewel de iPhone OS moet je herstellen. Enige reden dat het aan het toestel zelf zou kunnen liggen is als je een 3GS opstuurt en je een 3G terug krijgt:P (aangezien die een langzamere cpu en minder ram heeft)

unnamed 18-02-10 18:49

Het houd het hele 'cleaned up' verhaal in? (mijn iphone is blijkbaar ook cleaned up zag ik via de chipmunk site)

lxz 22-02-10 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door unnamed (Bericht 418141)
Het houd het hele 'cleaned up' verhaal in? (mijn iphone is blijkbaar ook cleaned up zag ik via de chipmunk site)


zie eerder:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grad60 (Bericht 416442)
Even over dat cleaned up in het begin van dit draadje.
Dit komt als je het serienummer met kleine en dus niet hoofdletters ingeeft, het zegt dus niets over dat er met de telefoon geklooid is.


unnamed 22-02-10 16:09

Even een korte update van mijn korte reparatie sprookje:

Telefoon zoals gezegd weggebracht, krijg ik net een mailtje met daarin de mededeling dat mij binnenkort een enveloppe wordt toegstuurd waarin ik mijn iPhone kan stoppen en terug sturen.

Heel relax, zij het niet zo dat ik mijn iPhone al aan een T-mobile medewerkster had gegeven.

Dus bellen! (er gingen al doemscenario's in mijn hoofd om dat ze mijn iPhone kwijt waren geraakt). Na een aantal keer doorverbonden te zijn kreeg ik de geruststellende mededeling dat mijn telefoon gewoon bij de reparateur lag en dat ik het mailtje niet had moeten krijgen, moet je die misschien voortaan even lekker niet sturen!

Twee minuten na het telefoon gesprek krijg ik van dezelfde afzender nogmaals een email met daarin de correcte info, dat mijn telefoon onder reparatie was etc etc.

Wordt vervolgd!

Iphone3Gs 22-02-10 16:17

Wat zou je toen allemaal gedacht hebben denk dat je wel een zweet drupje hebt opgeveegd pff het zal je maar gebeuren laat je de iphone repareren is hij kwijt.

unnamed 22-02-10 16:47

Daar was ik dus wel even bang voor, daarom belde ik toch maar even snel naar de klantenservice om te verifiëren dat mijn iPhone bij de reparateur lag.

Het zou je inderdaad maar gebeuren, laat je je telefoon reparen, foetsie!

ravi72 22-02-10 17:07

Nou mijn phone waren ze in eerste instantie ook administratief kwijt. Had hem opgetsuurd met haarscheurtjes maar kreeg brief retour dat er vochtschade was. veel hen en weer bellen en als het goed is krijg ik morgen mijn tel retour. En dan kan ik opnieuw bellen met Tmobile om hem om te ruilen. Nu is alleen mijn vraag of er ng 16 gb toestellen zijn? Zouden ze ev genoodzaakt zijn om een 3gs te geven?:)

unnamed 24-02-10 12:18

Vervolg:

Iphone is geinspecteerd en er is gebleken dat er vocht in het toestel zit dus het valt buiten de garantie!

Kosten van dit grapje: € 275,-

Ik moet nu de overweging maken om of € 42,50 te betalen en het zo te houden (alleen de onderste regel doet het niet) of € 275 te betalen en een nieuwe te ontvangen.

Zij het wel dat mijn abbo loopt tot eind aug. Dus of nieuw toestel en hier na sim-only. of niet laten reparen en wachten op de 4g

roept u uw mening maar!

wouter1981 24-02-10 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ravi72 (Bericht 419488)
Nou mijn phone waren ze in eerste instantie ook administratief kwijt. Had hem opgetsuurd met haarscheurtjes maar kreeg brief retour dat er vochtschade was. veel hen en weer bellen en als het goed is krijg ik morgen mijn tel retour. En dan kan ik opnieuw bellen met Tmobile om hem om te ruilen. Nu is alleen mijn vraag of er ng 16 gb toestellen zijn? Zouden ze ev genoodzaakt zijn om een 3gs te geven?:)

Er zijn nog gewoon 3G 16GB toestellen. Zelfs als je toestel voor een 5e keer voor reparatie gaat is er geen mogelijkheid om te ruilen voor een 3GS.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.