T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat een t*f*sl*rs daar bij T-Mobile! Ik heb op 6 juli een iPhone besteld. Tonnen bevestigingsmailtjes gekregen. Een leveringsdatum was afgesproken. Ze zouden 'm vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden!
Wat een t*f*sl*rs daar bij T-Mobile!
Ik heb op 6 juli een iPhone besteld. Tonnen bevestigingsmailtjes gekregen. Een leveringsdatum was afgesproken. Ze zouden 'm vandaag leveren. Alleen kreeg ik gisteravond een telefoontje dat het contract nog niet was ontvangen bij het koeriersbedrijf (AMP Logistics), waardoor ze hem vandaag dus niet zouden leveren! Wat een ongelooflijke *****s! En nou belde ik vandaag T-Mobile, om te vragen of ze het contract nu wél hadden verstuurd, en toen konden ze mijn bestelling niet vinden! Toen AMP Logistics weer gebeld, en die zeiden dat het pakketje er al wel was. Het contract was er dus nog niet. Ik hoop niet dat ik straks opnieuw een bestelling moet plegen.... Moet ik weer een tijd wachten, en wat als het dan weer fout gaat. Hopelijk komt het nog maandag of dinsdag... Zijn er mensen die ook zoiets hebben gehad, of nu hebben? (Ik had mijn bestelling trouwens online gedaan.) Laatst gewijzigd door Tomatensoep; 16-07-09 om 13:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Je geeft wel erg af op T-Mobile, terwijl het probleem ook bij het koeriersbedrijf kan liggen. Hoe reageerde de T-Mobile helpdesk op je verhaal?
|
#3
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus lijkt mij dat het aan T-Mobile ligt. Tenzij men liegt. Omdat ik niet echt er op vertrouw dat het vanzelf goed gaat, had ik T-Mobile én AMP Logistics vandaag maar eens gebeld. De T-Mobile helpdesk reageerde door naar mijn ordernummer te vragen en de bestelling op proberen te zoeken. Maar ze konden helemaal geen bestelling van mij vinden! Terwijl ik tonnen bevestigingsmailtjes heb gehad, van zowel T-Mobile als van AMP Logistics, en meer dan een week al moest wachten, terwijl me dus werd beloofd dat ie vandaag geleverd zou worden! Ik zou niet zo veel af moeten geven op T-Mobile? Ik baal er gewoon ontzettend van. En ik voel me genaaid! Toen T-Mobile mijn bestelling niet kon vinden werd er gezegd dat ik maar even tot maandag of dinsdag moet afwachten. En als het dan nog niet goed is, dat ik dan maar opnieuw de bestelling moet doen! En dan kan ik zeker weer een tijd wachten! Ik baal ontzettend. Ze hebben hun zaakjes gewoon totaal niet geregeld! |
#4
|
|||
|
|||
Ik begrijp je frustratie. Op dit moment is het inderdaad echt een zooitje bij T-Mobile. Wen er maar vast aan.
Wanneer je dinsdag nog niks hebt gehoord zou ik je iPhone gewoon in de winkel kopen (T-Mobile Shop, Belcompany etc.). Met een beetje geluk hebben ze de iPhone die jij wilt ook nog eens op voorraad. Anders moet je ongeveer nog een weekje wachten. |
#5
|
|||
|
|||
Citaat:
'Wen er maar vast aan' kan ik echter niets mee, wat logisch is. Laatst gewijzigd door Tomatensoep; 16-07-09 om 14:32. |
#6
|
|||
|
|||
Dit is best lullig voor je. En lullig van Tmobile/AMP om je als klant extra te laten wachten. Mijn ervaring is om bij een helpdesk veel aan te dringen en veel aandacht op te eisen, zo krijg je vaak zaken sneller voor elkaar.
Kan me echt inleven hoe *** het is om zo lang te moeten wachten. suc6 ermee... |
#7
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb net weer gebeld. Dit keer naar het nummer in het eerste mailtje van T-Mobile... En nu kreeg ik *geen* melding dat ik er *niet* in sta. Dus dat zit in ieder geval wel goed. Nu is me beloofd dat ik nog een reactie krijg van een collega, telefonisch. Ik vroeg me namelijk af hoe het zit met het opsturen van een contract. Of dat al onderweg is. Dat contract had AMP Logistics namelijk dus niet ontvangen, zoals eerder gezegd. De iPhone zelf was al wel bij het koeriersbedrijf. Ik heb net zelf weer gebeld naar T-Mobile... De vrouw die ik sprak zei dat er inderdaad iets was 'blijven hangen', en dat ik morgen een telefoontje zou krijgen van het koeriersbedrijf (AMP Logistics). Ze zei dat ze denkt dat ze wel een nieuwe leverafspraak gaan maken. Ik hoop dat de leverdatum dan nabij zal zijn! Wanneer ik morgen gebeld zou worden kon ze niet zeggen. Wat een t*l*ers... Ik heb AMP Logistics gebeld en het contract is nog steeds niet binnen! Het kan nog tot 5 uur binnen komen zeggen ze... Mocht het binnenkomen dan word ik gebeld. Geen enkele zekerheid! Ik ga denk ik nog even T-Mobile weer bellen. Kijken of ik kan achterhalen of daar nu wel wat verstuurd is! Dat moeten ze daar toch weten, die achterl*ke h*den. Toch een iPhone van een winkel gehaald... Krijg je 'm blijkbaar meteen mee... Doe dus geen internetorder. Heb mijn internetorder geannuleerd. Laatst gewijzigd door King1987; 18-07-09 om 00:43. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Labels |
amp logistics, bestelling, contract, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
Voorwaarden T-mobile verander maar niet kunnen beeindigen | Tqam | Odido (T-Mobile) | 96 | 08-06-10 20:49 |
Bestelling bij T Mobile | Rene K. | Odido (T-Mobile) | 1293 | 29-01-10 01:03 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
server niet kunnen vinden | veld4250 | Archief | 1 | 24-03-08 21:07 |
|
|