iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Bestelling bij T Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/40368-bestelling-t-mobile.html)

Mysteriousgirl_ 13-10-09 10:15

Jaaaaa ik heb hem!!!! :D Alleen ben ik pas om 19 uur thuis dus kan hem voorlopig niet activeren.......
Of kan ik nu op mn werk ook itunes installeren en hem hier activeren? Of krijg ik dan problemen als ik hem aan mn eigen itunes thuis hang?

Michel15 13-10-09 10:16

Ik zeg: vrij nemen en snel naar huis ;)

winglo 13-10-09 10:26

Kan gewoon op je werk hoor, kan je er iig iets mee doen. Ik moet wachten :( Wordt pas tussen 15:12 en 18:12 afgeleverd.. Gewoon overwerken om mijn iphone te krijgen! :P

Mysteriousgirl_ 13-10-09 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 365744)
Ik zeg: vrij nemen en snel naar huis ;)

Gaat m niet worden helaas.. Werk op een IT helpdesk en zit in mn eentje vanavond.. grrr maar geduld is een schone zaak!

winglo 13-10-09 11:24

Installeer gewoon itunes op je pc daar. Weet alleen niet of je baas dat heel leuk vind.. :P

iRobbert 13-10-09 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 365743)
Jaaaaa ik heb hem!!!! :D Alleen ben ik pas om 19 uur thuis dus kan hem voorlopig niet activeren.......
Of kan ik nu op mn werk ook itunes installeren en hem hier activeren? Of krijg ik dan problemen als ik hem aan mn eigen itunes thuis hang?

Je kan gewoon via de itunes activeren van je werk! alleen als je thuis bent en gaat syncen met de itunes van thuis. moet je alles wissen en opnieuw instellen. het activeren is voor zover ik weet niet gebonden aan de pc/itunes id.

Dus ik zou het gewoon doen kan je alvast spelen ermee, niet te veel want mensen hebben je IT kennis nodig! ;)

Ik moet nog even wachten tot de koerier belt, zou komen tussen: 11:26 en 14:26(waar maken ze die planning?)

Mootjuh 13-10-09 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 365766)
Gaat m niet worden helaas.. Werk op een IT helpdesk en zit in mn eentje vanavond.. grrr maar geduld is een schone zaak!

Dat word dus laat naar bed.. maar geweldig na bijna 9 weken heb je hem binnen!!! Have fun!!!!!!!!!!!!!!!!

iRobbert 13-10-09 13:14

Joepie hij is zojuist afgeleverd! Eindelijk de oude vertrouwde iPhone weer in me handen.
Via de ING actie zelfs een mooi(voor een goedkoopding) skin bij gekregen, in oranje natuurlijk!

Ik ga snel weer mijn spullen erop zetten! kan ik weer zaken doen!

Harad 13-10-09 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door newbreed (Bericht 365733)
vrijdag besteld, komt donderdag binnen een zwarte 32 gb.

abbo gaat pas januari in (verlenging t-mobile) maar volgens t-mobile is een belletje genoeg om mijn huidige abbo per direct om te zetten in een iPhone abbo.

Kan iemand dit bevestigen? Ik dacht dat je gewoon je huidige abonnement moest uitzitten?

Mootjuh 13-10-09 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harad (Bericht 365869)
Kan iemand dit bevestigen? Ik dacht dat je gewoon je huidige abonnement moest uitzitten?

Volgens mij kan je je huige zo omzetten OF bij betalen tot je nw abbo ingaat... maar zou dus bellen met Tmobile hoe dat het zit.!!!

MichelR 13-10-09 13:46

Geen idee. Maar laat het je weten als ik Donderdag mijn iphone krijg.
Heb ook contract verlenging gedaan en dat loopt tot 29 Januari 2010.

Dus hoop dat ik het inderdaad kan omzetten per telefoon..
Anders wordt het lang wachten. :-(

Mootjuh 13-10-09 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichelR (Bericht 365902)
Geen idee. Maar laat het je weten als ik Donderdag mijn iphone krijg.
Heb ook contract verlenging gedaan en dat loopt tot 29 Januari 2010.

Dus hoop dat ik het inderdaad kan omzetten per telefoon..
Anders wordt het lang wachten. :-(

Anders kan je via T-mobile volgens mij ook een tijdelijk abbo aanvragen.. maar mss een idee om NU T-mobile te bellen hierover... mocht er een tijdelijk abbo moeten komen, heb je dat alvast geregeld.. oid.. zeker niet wachten tot je iphone binnen is, anders kan je hem straks niet activeren oid..

odp 13-10-09 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichelR (Bericht 365902)
Geen idee. Maar laat het je weten als ik Donderdag mijn iphone krijg.
Heb ook contract verlenging gedaan en dat loopt tot 29 Januari 2010.

Dus hoop dat ik het inderdaad kan omzetten per telefoon..
Anders wordt het lang wachten. :-(

Kan inderdaad gewoon. Werd mij 2 weken geleden toen ik mijn iphone bestelde bevestigd door de servicelijn kerel. Mijn abbo gaat tot 20 dec, maar loopt nu gewoon 26 maanden ipv 24 ;) Heb mijn iPhone gisteren binnen gekregen en zal vanavon even bellen om contract te veranderen.

Harad 13-10-09 15:10

Dan ga ik ook maar eens bellen als ik morgen mijn iphone binnen heb! Laat even weten of het is gelukt;)

Mysteriousgirl_ 13-10-09 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mootjuh (Bericht 365892)
Volgens mij kan je je huige zo omzetten OF bij betalen tot je nw abbo ingaat... maar zou dus bellen met Tmobile hoe dat het zit.!!!

Ik betaal 2 maanden 10 euro extra voor web and walk totdat mijn nieuwe abbo in gaat (1 dec) omdat ik dat met mijn huidige simpele abonnementje niet heb.

winglo 13-10-09 17:29

Waarom heb ik weer zo'n rot aflevertijd/window 15:12 en 18:12.. en ze zijn er nog niet.
hmz ik typte dit en de deurbel ging.. hehe eindelijk binnen!

KennyDijk 13-10-09 18:28

Donderdag via t-mobile.nl besteld.
Vrijdag afspraak gemaakt.
Vandaag om kwart voor 12 thuis gekregen..
Ik ben helemaal tervreden ermee :D

winglo 13-10-09 23:30

Wat een fijn toestel die 3GS! Lekker snel. Leuke Appa ook, moet me echt inhouden anders koop ik de hele AppStore leeg. Hehehe

Mysteriousgirl_ 14-10-09 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door winglo (Bericht 366569)
Wat een fijn toestel die 3GS! Lekker snel. Leuke Appa ook, moet me echt inhouden anders koop ik de hele AppStore leeg. Hehehe

Tip: zoek eerst een review op YouTube voor je een betaalde app aanschaft! Dan weet je zeker of ie het waard is :)

winglo 14-10-09 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 366638)
Tip: zoek eerst een review op YouTube voor je een betaalde app aanschaft! Dan weet je zeker of ie het waard is :)

Ow, heb een tijd geleden toen de 2g net uit was ook al een iphone gehad. Ik ben op een gegeven moment overgestapt naar een omnia en daarna Android. Mijn broertje heeft wel alle versie iphones gehad dus wist al welke apps ik wilde hebben.. En uiteraard lees ik eerst de reviews etc.

tip: field runners! Echt verslavend! :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:12.