iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Bestelling bij T Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/40368-bestelling-t-mobile.html)

I_Richard 09-11-09 12:58

wat is de levertijd op dit moment?
 
Ik heb onlangs een iphone in de webshop van tmobile gekocht. Was benieuwd wat de huidige levertijd is.

Iphone3Gs 09-11-09 13:42

Staat dat gewoon niet op de website van T-Mobile zelf??

De Generaal 09-11-09 13:46

// Discussies samengevoegd

LindaDekker 09-11-09 22:45

Ik ben ook benieuwd, ik heb mijn bestelling 2 november geplaatst. Tot nu toe staat de bestelpagina op 2.
Kan niet wachten tot ik hem heb, dus hoop niet dat ik nog een week moet wachten ;)

Crazyberke 10-11-09 09:58

Heb hem gister in de Tmobile shop besteld, waren nog 26 mensen voor me aan het wachten......zal een lange tijd gaan duren.

jrgn 10-11-09 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crazyberke (Bericht 382057)
Heb hem gister in de Tmobile shop besteld, waren nog 26 mensen voor me aan het wachten......zal een lange tijd gaan duren.

Welke plaats?

Operafreak 10-11-09 16:40

Levertijd loopt weer op..
 
Volgens T-Mobile site is de levertijd momenteel ca. 4 weken.... zouden ze alvast aan het sparen zijn voor de hausse tijdens de komende feestdagen??? :D

Beloofd weinig goeds..

Crazyberke 10-11-09 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jrgn (Bericht 382186)
Welke plaats?

In het mooie Maastricht :)

shengfs 10-11-09 20:17

Ik had vandaag erg veel geluk. Ik heb de laatste niet-gereserveerde 3GS in de T-Mobile Shop in Amsterdam weten te bemachtigen. Bij de anderen waren ze allemaal al gereserveerd.

Een tip voor de anderen: de T-Mobile shops in Amsterdam krijgen (als ik het goed begrepen heb) volgende week dinsdag nieuwe iPhones binnen.

MichaelS 11-11-09 12:19

Bestelling bij T-mobile: iPhone 3GS
 
Hallo, ik ben nieuw hier en heb een vraag, ik weet niet zeker of dit wel zo mag maar ik moet me nog even navigeren in dit forum, dus vergeef me.

Maar mijn vraag is dus:
Ik heb een iPhone 3GS 16GB zwart besteld op T-mobile.nl met een i-150 abbonement. Op de site stond dat T-mobile streeft naar een 2werkdagen levertijd. Ik heb al wat gelezen over dat iPhones vandaag der dag erg in de trek zijn en dat levering van T-mobile erg lang kan duren. Nou is mijn vraag:

Hoelang gaat dit duren dan? op dit moment/situatie?
En hoe komt het dat T-mobile zo veel moeite heeft met leveren van iPhones?,

Terwijl ik hoor van vrienden die hem bij PDA-shop.nl e.d. gewoon snel hadden besteld hem zo konden meenemen of de dag erop hem hadden.

~ M.

LindaDekker 11-11-09 12:41

Ik heb vandaag een telefoontje gehad en morgen word mijn iphone bezorgd :D Dus uiteindelijk heb ik 1,5 week er op moeten wachten, netjes :)

De Generaal 11-11-09 12:51

MichaelS, allereerst van harte welkom op het forum. Zou je in de toekomst, wanneer je een discussie wil starten, eerst even de zoekfunctie kunnen gebruiken en eventueel in een soortgelijk topic je reactie plaatsen. Dan blijft de boel overzichtelijker. Ik heb jouw topic nu met dit topic samengevoegd. Bedankt!

ReWinD 11-11-09 19:43

Ik heb de iPhone op 30-10 besteld in de T-Mobile webshop en hij wordt vrijdag 13-11 geleverd. Dus precies 2 weken levertijd, wat destijds ook op de webshop stond aangegeven.

MichaelS 11-11-09 19:45

Dus ik zal hem ook wel na 2 weken krijgen? Mooi, ik kan niet wachten, bestelds sinds de 6e nov dus het duurtnog wel even :D

LindaDekker 11-11-09 20:05

Helaas Pindakaas, ik word net gebeld door die pakketdienst:
Sorry, we hebben een afspraak met je gemaakt om morgen een pakketje van T-mobile te leveren, maar we hebben net van T-mobile te horen gekregen dat zij het contract nog niet naar ons door gestuurd hebben en dat we het pakketje dus ook niet mogen bezorgen, we bellen zo gauw mogelijk voor een nieuwe afspraak.
:(:(

MichaelS 11-11-09 20:07

Pff naaiend weer, T-mobile heeft zijn zaakjes echt niet op een rijtje.

Nicky75 12-11-09 09:23

Ik ben gewoon een T-Mobile shop binnengewandeld en gezegd dat ik een Iphone wilde.
Die hadden ze nog op voorraad en toen kwam dus het dilemma voor een 16 of 32 GB.
Heb de 32GB genomen ,omdat ze die in het wit hadden,en mijn Ipod touch verkocht.

Iphone3Gs 12-11-09 09:47

@LindaDekker goh wat jammer dat ze nog niet kunnen(mogen) leveren ben je net blij dat je ze hem leveren, krijg je te horen dat ze hem niet mogen leveren ivm het contract, nou ja hoop voor je dat je hem zo snel mogelijk krijgt, want het is een leuk speeltje.

MichaelS 12-11-09 20:01

Ik kan niet wachten op mijn iPhone ik heb mijn 1e factuur binnen maar daar staat alleen op dat ik de 1e €100 heb betaald en dat het me garantiebewijs is.. Betekent het nu dat me iPhone dichtbij is :D?

Henx 13-11-09 15:16

levertijd
 
Woesdag bij Bosselaar in apeldoorn gaan vragen, kon hem gelijk meenemen. levertijd 10 minuten (3gs 16gb TMobile abo):D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:28.