iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Bestelling bij T Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/40368-bestelling-t-mobile.html)

Debarkruk 24-11-09 14:54

Ik heb 13-11-2009 mijn I-phone online op T-mobile.nl besteld(verlenging).
Ik heb nu nog steeds geen bericht en kan de bestelstatus ook niet controleren. Wanneer ik op de site mijn bestelstatus wil controleren moet ik een ordernummer invoeren wat ik gewoonweg niet heb. Ik heb hier al over gebelt, maar t-mobile zegt dat het logistiek centrum contact met mij gaat opnemen en dat ik dan ook een ordernummer krijg. Ik lees in dit topic veel over de bestelstatus stap 2 en 3, mijn vraag is hoe jullie de bestelstatus kunnen zien? Heb je daar wel een ordernummer voor nodig of is het iets anders?

Iphone3Gs 24-11-09 14:59

Volgens mij kijken de andere op AMP de bezorgdienst, maar hoor ook veel dat stap 1 het langst duurt, denk dat je nog even geduld moet hebben.

Moste400 24-11-09 15:21

heb net een iphone 16GB bij de the phone house gehaald in amersfoort
ze hadden er gelukkig nog een paar liggen.

martijnbouhuys 24-11-09 15:51

ik kreeg een ordernummer direct nadat ik mijn phone online had besteld. Het gng om een nieuwe contract. Ik ontving bij dat ordernummer een link naar de site van tmobile om m'n status te zien. Deze was toen 1. Na het betelen met CC ging de status vrijwel direct naar 2.

Operafreak 24-11-09 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Debarkruk (Bericht 387123)
Ik heb 13-11-2009 mijn I-phone online op T-mobile.nl besteld(verlenging).
Ik heb nu nog steeds geen bericht en kan de bestelstatus ook niet controleren. Wanneer ik op de site mijn bestelstatus wil controleren moet ik een ordernummer invoeren wat ik gewoonweg niet heb. Ik heb hier al over gebelt, maar t-mobile zegt dat het logistiek centrum contact met mij gaat opnemen en dat ik dan ook een ordernummer krijg. Ik lees in dit topic veel over de bestelstatus stap 2 en 3, mijn vraag is hoe jullie de bestelstatus kunnen zien? Heb je daar wel een ordernummer voor nodig of is het iets anders?

Je had vrijwel direct na je bestelling een mail moeten ontvangen met de header: 'T-Mobile eShop: "Ordernummer" - Bestelling ontvangen'. In deze mail staat een recap van je bestelling en een link naar de plek waar je de status van je order kan controleren. In de tweede mail met de header 'T-Mobile eShop: "Ordernummer" - Bestelling geaccepteerd' die hier binnen een minuut op volgt staat een link om online de betaling te regelen als je dat wilt.

Ik vrees dat er bij jou iets niet helemaal goed gegaan is... Heb je de klantenservice al gevraagd of ze kunnen zien of je order ontvangen is?

martijnbouhuys 24-11-09 17:53

duh...het wordt steeds gekker

MichaelS 24-11-09 18:34

Eindelijk heb ik een email gehad dat het bellen is mislukt, heb ik teruggebeld en nu krijg ik hem morgen afgeleverd! van 5 tot 25 November moeten wachten! dus 20dagen. net geen 3weken! Dus het is aan te raden om hem in een winkel te halen als ze voorraad hebben.. Maar het wachten is het het wel waard! Eindelijk iPhone !(L)

Debarkruk 25-11-09 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 387159)
Je had vrijwel direct na je bestelling een mail moeten ontvangen met de header: 'T-Mobile eShop: "Ordernummer" - Bestelling ontvangen'. In deze mail staat een recap van je bestelling en een link naar de plek waar je de status van je order kan controleren. In de tweede mail met de header 'T-Mobile eShop: "Ordernummer" - Bestelling geaccepteerd' die hier binnen een minuut op volgt staat een link om online de betaling te regelen als je dat wilt.

Ik vrees dat er bij jou iets niet helemaal goed gegaan is... Heb de klantenservice al gevraagd of ze kunnen zien of je order ontvangen is?

Ik heb al mijn e-mailadres gecontroleerd en die klopt. Daarnaast heb ik de klantenservice al gebelt en ze konden mij wel vertellen dat de order geplaatst was, ook heb ik mijn contract al thuis. Gisteren weer contact gehad met de klantenservice en die zeiden dat ik moest rekenen op 11 december en als die eerder geleverd wordt had ik geluk. We zien wel, het is wel het wachten waard.

RandyJC 25-11-09 14:53

Krijg ook net een sms:

Beste Klant,

U heeft recentelijk een bestelling bij ons geplaatst.
Hierbij willen wij u laten weten dat in de week van 7 dec t/m 11 dec er contact met u wordt opgenomen om een afleverafspraak te maken.
Onze excuses voor de lange levertijd.

MvG,
Tmobile


Nou is toch best attent moet ik zeggen :)

Operafreak 25-11-09 17:33

Update:

Vandaag contract en factuur ontvangen. Volgens de bijgaande 'dankjewel dat je bij ons blijft' brief wordt de iPhone binnen 10 dagen geleverd.... Ja, ja...:D Blijf het vreemd vinden dat op de factuur niet vermeld is/wordt dat de betaling al geregeld is. Nu is het net of de factuur nog betaald moet worden. Maar goed dat ik dat bevestigingsscherm heb geprint. Heb je toch nog iets van bewijsmateriaal...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 385377)
Eindelijk... het mocht.. dus vandaag meteen geregeld via webshop. De website blinkt uit in tegenstrijdige informatie. Géén levertijd (bij de telefoon zelf), wel levertijd (4 weken) op de pagina van de webshop (na invoer verlengingsgevens); 2 dagen (op orderbevestiging), maar als je verlengt: 10 dagen... :eek:

Nou we zullen het beleven...


martijnbouhuys 25-11-09 18:37

hoop dat het sneller gaat!

Moste400 25-11-09 19:18

ik heb net t-mobile gebeld om mijn iphone te annuleren, maar dat konden hun niet, en ook niet bij aftersales. ik moest als de postbode aan de deur kwam de iphone weigeren.
(is toch vreemd dat ze bij aftersales na 4 dagen je iphone niet kunnen annuleren)

ik had namelijk van de week bij the phone house een iphone gehaald
want ik kon geen 2 weken wachten.

Ika 25-11-09 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 387550)
Update:

Vandaag contract en factuur ontvangen. Volgens de bijgaande 'dankjewel dat je bij ons blijft' brief wordt de iPhone binnen 10 dagen geleverd.... Ja, ja...:D Blijf het vreemd vinden dat op de factuur niet vermeld is/wordt dat de betaling al geregeld is. Nu is het net of de factuur nog betaald moet worden. Maar goed dat ik dat bevestigingsscherm heb geprint. Heb je toch nog iets van bewijsmateriaal...

Ik heb vandaag ook de contractbevestiging per post ontvangen. Heb de mijne (16gb wit) 15 november besteld. Wel raar dat ze in de brief nog steeds 10 dagen noemen. Is natuurlijk een standaard brief maar lijkt me niet zo moeilijk om het aantal dagen aan te passen aan de realiteit. In tegenstelling tot andere heb ik nog geen sms/mail gehad van t-mobile waarin ze de leveringsdatum melden.

Las net wel op het forum van t-mobile dat een moderator meldt dat alle bestelde telefoons in de webshop 4 weken levertijd hebben.

bombeejkes 26-11-09 11:02

Ik heb op donderdag 12 november (ja alweer 2 weken geleden) telefonisch mijn abonnement laten verlengen met daarbij een Iphone 32g wit.
Weet iemand hoe ik de bestelling een beetje in de gaten kan houden, aangezien naar mij toe 3 weken is gecommuniceerd, en ik nou wel benieuwd ben of de iphone die gaat halen.

Verder heb ik ook al ergens op dit forum gelezen dat iemand op de zelfde dag heeft besteld en al een smsje heeft gehad met de aflevertijd?
Hebben meerdere mensen dit smsje gehad, ik heb namelijk na de bevestiging niks meer gehoord ben nog steeds aan het afwachten..

Iphone3Gs 26-11-09 11:19

De levertijd als ik het goed heb bedraagd ongeveer 4 weken (zelf zit ik niet te wachten)
volgens mij was dat smsje van iemand die bij gsm.nl heeft gekocht maar dat weet ik zo niet heb je de vorige 53 pagina's al gelezen;) mogelijk staat hier je antwoordt wel bij??

martijnbouhuys 26-11-09 12:26

3 x raden welk bericht ik nu weer krijg...

"Geachte heer Bouhuys,
Helaas is de aflevering van je bestelling vertraagd.
Je bestelling zal omstreeks 26-11-2009 worden geleverd.
Voor aflevering neemt T-mobile contact met je op."

TERWIJL ik gisteren een sms kreeg met leverdatum: 7-11 december

HET ZAL WEL...:(:confused:

Chris!! 26-11-09 19:13

ik heb hem vandaag (26-11-09) gereserveerd bij de t-mobile shop. en ze konden mij wist totaal niet hoelang het ging duren voor hij er was! weet iemand hoe lang de levertijd ongeveer is?

maar nou lees ik bij Crazyberke dat er in januari een aanbieding komt, zoiets had ik ook vernomen maar de verkoopster van t-mobile kon/wilde mij niet vertellen of de iPhone ook mooi geprijst werd! weet iemand daar iets van? anders neem ik het abbenoment pas in januari!!

vuurvreter 26-11-09 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chris!! (Bericht 387983)
maar nou lees ik bij Crazyberke dat er in januari een aanbieding komt, zoiets had ik ook vernomen maar de verkoopster van t-mobile kon/wilde mij niet vertellen of de iPhone ook mooi geprijst werd! weet iemand daar iets van? anders neem ik het abbenoment pas in januari!!

Heb je een link naar Crazyberke? (als dat mag?)
Kan dit namelijk niet vinden.

Chris!! 26-11-09 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 387984)
Heb je een link naar Crazyberke? (als dat mag?)
Kan dit namelijk niet vinden.

https://forum.iculture.nl/f18/i...mobile-51.html

en dan helemaal onderaan!:)

vuurvreter 26-11-09 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chris!! (Bericht 387987)

Ik was op zoek naar een of andere winkel :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:52.