//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gebeld met T-mobile waarom de bestelling nog niet compleet blijkt te zijn en ik dus mijn iphone niet in ontvangst heb mogen nemen.. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1001  
Oud 13-11-09, 15:31
LindaDekker LindaDekker is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 12
Standaard

Ik heb gebeld met T-mobile waarom de bestelling nog niet compleet blijkt te zijn en ik dus mijn iphone niet in ontvangst heb mogen nemen.. (hebberig als ik ben wil ik m natuurlijk zo snel mogelijk hebben..!)

Het antwoord van de jongen die mij geholpen heeft vond ik toch wel belachelijk.

Het contract wat mist is wel opgestuurd maar het lag volgens hem aan AMP dat ze vast niet goed hadden gekeken.
Het advies was om 5 werkdagen te wachten, en als er dan nog niks bekend was, dat ik dan AMP moet bellen om de bestelling te annuleren, zodat zij alles terug sturen naar T-mobile waarna ik na een week de bestelling opnieuw kon plaatsen.

Ik heb de jongen natuurlijk verteld dat ik niet opnieuw een bestelling ga plaatsen, de huidige wachttijd is 4 weken en ik dus nog 5 weken zou moeten wachten op een nieuwe telefoon als ze echt iets kwijt zijn geraakt!

Zijn reactie was dat ik dan de bestelling direct kon annuleren en volgende week een bestelling opnieuw te plaatsen zodat ik uiteindelijk maar 4 weken zou moeten wachten :X :')

Ik wacht nog maar even keurig 5 werkdagen af, in de hoop dat ze het niet echt kwijt zijn geraakt. Maar ik vertik het nog 5 weken te moeten wachten hoor! Ik heb al lang genoeg moeten wachten met het bestellen van de iphone

Maar stiekem ga ik zo ook even bij de telefoonwinkels vragen of ze niet toevallig nog een 16gb 3Gs hebben liggen Dan annuleer ik de bestelling sowieso!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1002  
Oud 13-11-09, 15:57
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Zou idd bij wat winkels gaan rondvragen.
Heb de mijne bij de T-Mobile shop in Tilburg gehaald.
Binnen een kwartier stond ik weer buiten met een witte 3Gs 32GB!
Het is idd wel balen dat je nu weer 5 werkdagen moet wachten.
Is ook heel jammer dat ze soms niet even zorgvuldig met gegevens en spullen omgaan bij (sommige) bedrijven.
__________________
Standin' my ground
  #1003  
Oud 13-11-09, 16:04
Dejviisz Dejviisz is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

waarom gewoon niet bij de BELCOMPANY ? Daar hebben ze meer dan bij de Tmobile shop op voorraad ?
  #1004  
Oud 13-11-09, 16:06
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Dat weet ik niet,ben niet alle winkels afgelopen.
Liep langs de shop en dacht laat ik eens gaan vragen voor de gein.
Toevallig hadden ze er nog wat liggen.
  #1005  
Oud 13-11-09, 19:34
MichaelS MichaelS is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Huizen
Berichten: 19
Standaard

Omg, Tmobile moet echt beter in gaan kopen! Als ik dit wist, dan had ik allang gewoon iPhone gehaald bij Belcompany.. ik wacht gelukkig nog maar 1week maar dat zal wel weer wat langer worden.. pfff.. ik word er ziek van, ik wil me iPhone :@!
  #1006  
Oud 13-11-09, 19:48
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Geloof niet dat het alleen een kwestie van inkopen is,maar ook wat Apple kan/wil leveren.
Teveel ineens is ook niet goed,krijg je een verzadiging van de markt.
Het blijft iig rot voor de mensen die er 1 besteld hebben en waarbij de dingen niet lopen zoals het hoort.
  #1007  
Oud 13-11-09, 19:54
MichaelS MichaelS is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Huizen
Berichten: 19
Standaard

Ik mag er verdomd toch wel op hopen dat als ik iets bestel dat ik het ook daadwerkelijk binnen een week ontvang? Moeten ze die dingen nog helemaal uit China importeren ofzo? en Gare winkels als PDAshop, GSMwinkel.nl kunnen die dingen wel leveren? gewoon onprofessionaliteit van T-mobile. Jammer dat ik nu een beetje aan hun overgeleverd ben..
  #1008  
Oud 13-11-09, 20:46
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Tja,dan had je misschien zelf eerst die winkels die jij aangeeft moeten bezoeken alvorens de Iphone bij t-Mobile te bestellen.
  #1009  
Oud 13-11-09, 23:14
ligfietser ligfietser is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Bussum
Berichten: 2
Standaard

Vandaag bij T-mobile Ede een 3gs 32gb besteld icm verlenging. van flex naar i150. Was de eerste op de lijst. Medewerkster zei, 2 tot 6 weken maar mischien ook wel volgende week. Nou , kan niet wachten net als de meesten hier. Eerste iphone voor mij, ben helemaal om, nu een nokia 5800, die gaat in de verkoop, weg ermee.....Maar wat een geweldige site hier zoooooveeeeeel info, heeeeerlijk! Keep u updated!

Hahaha besef nu eerste bericht van mij hier! Gaaf, ga vaker hier posten!
  #1010  
Oud 13-11-09, 23:43
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ligfietser Bekijk bericht
Vandaag bij T-mobile Ede een 3gs 32gb besteld icm verlenging. van flex naar i150. Was de eerste op de lijst. Medewerkster zei, 2 tot 6 weken maar mischien ook wel volgende week. Nou , kan niet wachten net als de meesten hier. Eerste iphone voor mij, ben helemaal om, nu een nokia 5800, die gaat in de verkoop, weg ermee.....Maar wat een geweldige site hier zoooooveeeeeel info, heeeeerlijk! Keep u updated!

Hahaha besef nu eerste bericht van mij hier! Gaaf, ga vaker hier posten!
Welkom dan alvast en je zult heel veel plezier gaan beleven aan je Iphone.
Ik ben sinds 3 weken in het bezit van mijn eerste Iphone,een 3Gs 32GB en het is een superding!!
Alles wat je erover wilt weten kun je hier vinden met de zoekfunctie en anders kun je het altijd vragen...
  #1011  
Oud 14-11-09, 00:27
ligfietser ligfietser is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Bussum
Berichten: 2
Standaard

thanks, nu ik eindelijk besteld heb kan ik niet meer wachten tot ik 'm heb, hahaha. Ja de mensen hier zijn erg behulpzaam en das erg prettig voor de nieuwkomers!
  #1012  
Oud 14-11-09, 09:50
LindaDekker LindaDekker is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 12
Standaard

nou, de belcompagny had er idd een liggen! dat stelde mijn geduld voor de bestelling wel erg op de proef dus heb er een meegenomen! ik had toch nog niet betaald voor de online bestelling..
behalve dat de sim nog niet geactiveerd is ben ik er super blij mee
  #1013  
Oud 14-11-09, 10:29
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LindaDekker Bekijk bericht
behalve dat de sim nog niet geactiveerd is ben ik er super blij mee
Je weet dat je hem evt. simlock vrij kunt maken?
Of jailbreaken natuurlijk,maar daar kan ik je niks over vertellen.

Edit:

Jij hebt natuurlijk een nieuw abbo afgesloten (geen dubbel abbo),dus dan is het zonde om hem voor veel geld te unlocken.
FF niet helemaal goed gelezen

Laatst gewijzigd door Nicky75; 14-11-09 om 10:38.
  #1014  
Oud 15-11-09, 14:20
andre janssen andre janssen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 30
Standaard

Ik heb vrijdag bij de belcompagnie mijn eerste Iphone gehaald, hij had er nog eentje liggen. Bij thuiskomst was mijn vrouw helemaal verliefd op dat ding en wilde er ook een. Dus terug naar de stad en naar de phonehouse die er ook een had liggen (handig hoor 7 telefoonshops in een winkelstraat van nog geen 300 meter). Alles ingevuld en toen ging het mis. (Ik zette hem ook gewoon op mijn naam). Bij T-Mobile mag je maar 1 keer per 2 maanden een nieuw abonnement op jouw naam afsluiten. Heel vreemd. Ik weer naar huis, vrouw aan haar haren meegesleept en de 2e op haar naam gezet. Dat lukte wel. Ik snap dat T-Mobile hun klanten misschien wil beschermen tegen de drang om vaak een nieuw abonnement (erbij) te nemen, maar wat als ik nu 3 kinderen heb en ze alle 3 een mobieltje wil geven omdat ik dat een veilig gevoel vind. Dat kan dus niet....
  #1015  
Oud 15-11-09, 14:24
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andre janssen Bekijk bericht
maar wat als ik nu 3 kinderen heb en ze alle 3 een mobieltje wil geven omdat ik dat een veilig gevoel vind. Dat kan dus niet....
Dan koop je toch prepaid toestellen/sim-kaartjes?

(en discussies over dure telefoons/abonnementen voor kinderen vinden al op andere plekken op dit forum plaats...)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #1016  
Oud 16-11-09, 18:32
jaspertax jaspertax is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Beuningen
Berichten: 12
Standaard

Beste forumleden,
ik heb 12 dagen geleden mijn iphone besteld via de online shop van t-mobile.
Er gold toen een levertijd van ca. 2 weken.
De status van de order staat nu nog steeds op stap 2: Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Mijn vraag is: had de order niet al naar het magazijn verzonden moeten zijn? (stap 3) Of wordt de order pas naar het magazijn verzonden als de iPhone op voorraad is?

Alvast bedankt
  #1017  
Oud 16-11-09, 22:45
M0512 M0512 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaspertax Bekijk bericht
Beste forumleden,
ik heb 12 dagen geleden mijn iphone besteld via de online shop van t-mobile.
Er gold toen een levertijd van ca. 2 weken.
De status van de order staat nu nog steeds op stap 2: Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Mijn vraag is: had de order niet al naar het magazijn verzonden moeten zijn? (stap 3) Of wordt de order pas naar het magazijn verzonden als de iPhone op voorraad is?

Alvast bedankt

Ook ik heb op 4 november met een contractverlenging een iphone 3GS besteld. En bij mij staat deze ook op stap 2, ik geef ze t/m donderdag 19-11 de tijd om de iphone te leveren. Anders hang ik donderdag aan de lijn met de klantenservice. Want in de mail die ze mij stuurden staat letterlijk Indien de levering vertraging heeft, neemt T-Mobile contact met je op. Je kunt dan aangeven of je wilt wachten of voor een alternatief toestel wilt kiezen. En contact hebben ze nog niet met mij opgenomen, dus ik verwacht donderdag gewoon mijn levering.
  #1018  
Oud 16-11-09, 23:07
jaspertax jaspertax is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Beuningen
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M0512 Bekijk bericht
Ook ik heb op 4 november met een contractverlenging een iphone 3GS besteld. En bij mij staat deze ook op stap 2, ik geef ze t/m donderdag 19-11 de tijd om de iphone te leveren. Anders hang ik donderdag aan de lijn met de klantenservice. Want in de mail die ze mij stuurden staat letterlijk Indien de levering vertraging heeft, neemt T-Mobile contact met je op. Je kunt dan aangeven of je wilt wachten of voor een alternatief toestel wilt kiezen. En contact hebben ze nog niet met mij opgenomen, dus ik verwacht donderdag gewoon mijn levering.
er staat op de website een levertijd van circa 2 weken..
dat is dus niet precies, t-mobile kennende duurt t allemaal veel langer..
ik heb m iig voor 29 november nodig...
  #1019  
Oud 17-11-09, 08:02
Robbinvw Robbinvw is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 7
Standaard

ik ben erg tevreden geweest over levertijd van Iphone 3GS 16GB op 28 oktober besteld en op 4 november in huis, alleen moet ik nu nog wel tot 28 november wachten voor nummmerbehoud.
  #1020  
Oud 17-11-09, 12:01
Crazyberke Crazyberke is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 25
Standaard

Ik heb mijn 3Gs vorige week besteld bij T-Mobile shop.
Kreeg ik van de week bericht dat T-mobile verlengingen vraagt te wachten tot januari 2010!!!! En dat ze dan met een mooi aanbod komen. Wat dat aanbod is wilden ze niet zeggen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.