Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) zeker druk druk met ondervinden hoe alles werkt have fun...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
zeker druk druk met ondervinden hoe alles werkt have fun
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Duidelijk standpunt Ligt eraan als het een contractverlenging is duurt het volgens mij normaal 10 werkdagen.. Maar neem aan dat je deze snel hebt aangezien ze aangeven dat de de 3G in voorraad zou moeten zijn. Houdt ons op de hoogte! |
|
|||
|
|||
heb even een email gestuurd naar de klantenservice zij melden mij dat ik moest uit gaan van 4 weken voor een iphone. maar ze zei niks over de 8gb dat die sneller zou gaan. ik wacht af
Laatst gewijzigd door lars119922; 04-12-09 om 18:21. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone3GS 16GB Black op 29-11 besteld..ben benieuwd of ik hem nog voor de kerst krijg
|
|
|||
|
|||
Die kans is wel aanwezig. Zover ik kan zien hier op het forum worden de meeste Iphones de laatste tijd tussen de 2 a 3 weken na bestelling afgeleverd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone 3gs wit 16gb 28 november besteld... Sta nog steeds op stap 2 dus.. ben benieuwd wanneer ie afgeleverd gaat worden.....
|
|
|||
|
|||
ik ook de 28e maar wel de 8gb en ik sta ook nog steeds op stap 2. ik stuurde een email aan de klantenservice en die melden dat ik gewoon van 4 weken uit moes gaan dus. we wachten af dan maar kerstcadeau in plaats van sinterklaas
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit is de uitslag van de korte monitor op de leverperiode: Het gemiddelde ligt op 15 dagen, met uitschieters naar beneden (5 dagen: 2x 32Gb Z) en naar boven (23 dagen: 3x 16GB zowel W als Z). Trek zelf de conclusie maar... sorry guys, maar moet ff de iPhone testen //mod: is dus gelukt
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 05-12-09 om 22:58. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee duidelijk weergegeven. Ik denk dat je gewoon van 4 weken uit moet gaan dan kan het altijd meevallen. Ik vind het wel prettig dat T-mobile ten allen tijde 4 weken blijft aangeven en dat de Iphone vervolgens eerder in je bezit is. Vaak zie je ook dat er 4 weken wordt aangegeven en vervolgens duurt het langer. Volgens mij heeft T-mobile dit in het verleden ook gehad met de Iphone dus blijkbaar hebben ze daar van geleerd! Opera heb jij meteen je I-abonnement laten ingaan of heb je niet verlengd? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb nog een dik tegoed op m'n Flex20 met internetaanvulling, dus dat ga ik de komende maanden lekker opsouperen.. mijn iPhone 150 gaat pas 14 maart 2010 in. Tenzij mijn spaarpotje wel érg hard wegsmelt, natuurlijk ... het meeste internet zal toch via Wi-Fi gaan.. Laatst gewijzigd door Operafreak; 06-12-09 om 20:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn I150 gaat ook pas in op 4 maart 2010, alleen loopt mijn bundel tot de 18e van elke maand. Vraag ik me af hoe ik de laatste maand mijn verbruik zo moet verbrassen dat er geen tegoed overblijft voor T-Mobile, want weggeven wil ik niets en bij betalen ook niet. Ik blijf tenslotte hollander. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Morgenochtend meteen maar even bellen denk ik zodat ik smiddags bij ontvangst van de Iphone meteen aan de slag kan! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders gewoon je abbo uitdienen met Web'n Walk, gaat ook prima. Trouwens is dat internet sneller bij de I*** abbo? dan Wb'n Walk? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Snelheden zijn hoger van Iphone abo: Web 'n 'walk standaard: Download: tot 384 Kb per seconde. Upload: tot 64 Kb per seconde. web’n’walk Plus: Download: tot 1 Mb per seconde. Upload: tot 384 Kb per seconde. Iphone abo: Download tot 2048 kb per sec upload snelheid tot 384 Kb/sec. Mijn abo per direct omgezet naar I-150. Dus vanmiddag/vanavond als de I-phone binnen is meteen snel internet etc. Ben trouwens wel benieuwd hoe ze dit gaan berekenen. Mijn maand loopt tot de 18de en het I-150 abonnement geldt nu voor 11 dagen dus ik krijg ook voor 11 dagen de smsjes en belminuten. Echter van m'n huidige abonnement was m'n sms bundel precies op binnen 19/20 dagen dus ik vraag me af of ze die ook relatief gaan berekenen en ik dus moet bijbetalen omdat ik 50 smsjes heb gebruik in de 20 dagen ipv de hele maand.... Dus da's nog even afwachten.... Laatst gewijzigd door Verduijnovic; 07-12-09 om 16:52. Reden: samengevoegd. |
|
|||
|
|||
T-mobile......
Ik had bij een T-mobile winkel gevraagd waneer ik de iphone kon krijgen.
Mij werd verteld dat ik hem pas in januari kon krijgen. Dat duurde mij te lang, dus ik ging naar The Phone House. En ze hadden een Iphone 3GS 32 GB zwart op voorraad(en nog veel meer) Ik vroeg of er een verschil is tussen de Iphone bij TPH kopen of bij T-mobile. hun zeiden; nee Ze doen nummerbehoud, ze zeggen vorig abbo voor je op, precies de zelfe prijzen enz. Dus voor iedereen die lang moet wachten op T-mobile-> Ik zou even langs the phone house gaan (of natuurlijk een andere winkel bv. belcompany, telecombinatie enz.) Laatst gewijzigd door B-tec; 07-12-09 om 11:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verlengen via T-mobile.nl en T-mobile shops mag namelijk 4 maanden van tevoren en bij andere telecomwinkels kan je pas 3 maanden van tevoren je T-mobile abo verlengen. In mijn geval heb ik precies de dag dat mocht verlengt via T-mobile.nl (18 november) Vervolgens krijg ik (als alles goed gaat) vandaag de Iphone. Wat erop neerkomt 11 dagen voordat ik hem bij de Phone house of andere telecom winkels zou kunnen ophalen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt gerust bij een andere winkel je Iphone halen, en je abbo inlaten gaan op het moment dat je oude afloopt. Dat heb ik ook gedaan En wachten hoeft dus niet meer. In mijn geval is ook nummerbehoud geregeld bij de BelCompany in Ede, super service. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hem inmiddels in bezit, wat een wereld ding!!!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Bestelling | rishi500 | Koopinformatie Nederland | 1 | 15-10-10 14:05 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
Alleen factuur ontvangen bij bestelling | DutchEvil | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-10-09 20:10 |
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! | Tomatensoep | Odido (T-Mobile) | 6 | 16-07-09 17:26 |
Geen bon bij bestelling | savagenl | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-08 11:53 |
|
|